Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
D_O_N słuchaj 2t to hałaśliwe, paliwożerne i awaryjne g&wno. O ile młody chce się pobawić to kupuje 2t na 1-2 sezony, a jak chce poważnie jeździć to kupuje 4t i cieszy się bezawaryjnością i basowym dźwiękiem. 4t też może dobrze jeździć, ale wymaga to pracy. 2t moim zdaniem nadaje się tylko dla kogoś kto chcę się popisać. Zrozumiesz jak będziesz zarabiał swoje pieniądze i trawił je na naprawy,olej 2t.
PS: Nie obrażaj 4t na forum w którym większość osób ma 4t...
Ostatnio edytowany przez BlackTurbos (23-01-2013 15:47:03)
Offline
Gość
Black dawaj chętnie sie ścignę z tb! Ty tym chinolem yankee 50cc i ja nsr50ccm Jestem ciekaw kto wygra! Nawet bardzo! Nawet jak wygrasz to ci 50zł na paliwo dam! A ja uważam że 4t w 50ccm czy 125ccm to naprawdę dobre które ma max 140km.h i się rozpada! A 2t wcale dużo więcej ci nie zeżre i przynajmniej jest lepszy komfort jazdy a nie jak w gównianym 4t!
Black! Nie obrażam 4t tylko pisze jak jest! A zacznijmy od tego ze ja ma inny wydech, wybebeszony i zapytaj Keniego czy chodzi jak kosiara! A po drugie ws cze ten yankee na oryginalnym wydechu pierdzi jak podkaszarka
Kenij to zobacz v-max r125 a zobacz v-max rs125 czy nsr125! Gówniane 4t nie ma szans
Black co z tym, wyścigiem?!
D_O_N chciałem to ująć delikatnie, ale pisałem że 2t jest dla gówniarzy. Twoja wypowiedź potwierdza że bardziej chcesz zapie%alać niż "normalnie" jeździć idź do pracy, zarób kasę i patrz na rachunki za paliwo i serwis 2t. Serce ci pęknie że po sezonie wydasz całą wypłatę za pół roku. Kultura pracy silnika 4t jest o wiele lepsza niż 2t. D_O_N możemy zrobić test, kto spali więcej podczas wyścigu na 1/4 mili. Jak myślisz kto wygra? 2t jest wypierane i na dzień dzisiejszy coraz mniej produkuje się tych silników względem 4t. Ciekawe dlaczego?
Offline
Gość
Kenij nie każdy zostawia jeden ślad haha Moja mt zostawiała dwa ślady bo miałem wybitą tulejkę jak nie wierzycie to pytajcie thobiego i Keniego
D_O_N - a ty nie przy odrabianiu lekcji ? Już do pokoju ... he he Kupił teraz 20 letni "markowy" wynalazek (gdzie połowę rzeczy już wymienia na starcie, a co dopiero później) i "szpanuje" na forum. Nikt tu nie chwali WS bo nie ma co chwalić, a ty tylko 2t 2t 2t 2t itp.
Piszesz coś o jakimś ściaganiu na 50 cm. Żałosny jesteś i tyle, zrób najpierw prawo jazdy ...
Offline
Gość
BlackTurbos napisał:
D_O_N chciałem to ująć delikatnie, ale pisałem że 2t jest dla gówniarzy. Twoja wypowiedź potwierdza że bardziej chcesz zapie%alać niż "normalnie" jeździć idź do pracy, zarób kasę i patrz na rachunki za paliwo i serwis 2t. Serce ci pęknie że po sezonie wydasz całą wypłatę za pół roku. Kultura pracy silnika 4t jest o wiele lepsza niż 2t. D_O_N możemy zrobić test, kto spali więcej podczas wyścigu na 1/4 mili. Jak myślisz kto wygra? 2t jest wypierane i na dzień dzisiejszy coraz mniej produkuje się tych silników względem 4t. Ciekawe dlaczego?
Tak bo mój spali z 500ml wiecej przy ostrej jeździe to tyle kasy że hoho! jak kogoś nie stać to neich nie kupuje...
Motolower nie przeginaj pały jak nie chcesz dostać warna za obrazę!
Tak kupiłem taki wynalazek bo wiem ze nie uwielbiam Cię sie tak jak ws! I przynajmniej przetrwał tyle czasu a ws tyle nie przetrwa! Tak a połowę rzeczy wymieniłem gdyż chcę aby wszystko było oryginalne od Hondy a nie jakiś chiński szajs! I nie szpanuję! A ja mam przynajmniej od tylu lat oryginalny celek, głowicę tłok a w ws po tylu latach wszytsko nadaje sie tylko na złom A za wyzwiska że jestem żałosny idzie 2 warn! Sam nie masz prawka! Wiec po co o nim gadasz...
No nie wiem, patrząc że 2t spala 5,5 l (nsr 125) to jest różnica. A ws 50 jest za co chwalić po małych przeróbkach. Jest to jak nie patrzeć pojazd za małe pieniądze, który łatwo się tuninguje. A to jest klucz do wszystkiego. D_O_N masz 10 letni motocykl, ja wahał bym się przy zakupie 10 letniego auta, a co dopiero motocykla. Bałbym się na twoim miejscu wyjechać gdzieś dalej, bo to ryzyko. Wiesz jakie moto miało przeszłość? Jeśli było ciągle w Polsce to najprawdopodobniej jest do gruntownego remontu co może ci się ujawnić w trasie. W Polsce patrzy się na to czy cena jest większa o 10 euro czy o 10 euro mniejsza, w Niemczech nie patrzą na ceny tylko na jakość. Nie zdziwiłbym się gdybyś w środku sezonu powiedział że rozleciał ci się motorek, bo jak będziesz zachowywał się tak jak teraz na forum to nie wróże ci bezawaryjności.
PS: Chińskim szajsem jest twoja nsr czy co ty masz, bo u Hindusa po pierwszym dniu pracy by się rozleciał. Zamknijcie temat, bo zaczyna być nie miło.
Ostatnio edytowany przez BlackTurbos (23-01-2013 21:09:53)
Offline
Gość
Black ja mam nsr 50 która spala 3L na 100km/h! A ws ws 110ccm jest strach wsadzać bo rama jest tak chu**wa że może się rozlecieć w każdym razie albo odpadną lagi! Nie jeden filmik jest z czymś takim na yt Wiesz... Moje moto przeżyło tyle tras i jakoś nic się nie stało a ws ws przyciśniesz cały czas wiaderko w trasie i zaraz sie zatrze hahahah Zreszta jedź do jakiegoś salonu motocyklowe i zapytaj co oni by wybrali! Chińskiego Benzera czy porządna Hondę?!
Gość
Kenij nie w tym rzecz Jak był cały czas pałowany ??? To że raz na ile się gumę zapali to nie aż takie mocne pałowanie