Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jak zmieniacie biegi, ja np :
z 1 na 2 przy około 6,500
z 2 na 3 przy około 7,500
z 3 na 4 przy około 9000<czasem bywa że na 10000/10500> ;P
Offline
hehe ja mam dotartego idealnie
a docieralem tak ze jezdizlem jak chciaelm tylko nie przekreaczalem tych 7 tys obrotow czyli anwet 60 jezdzilem
a teraz mam 2 tys km
i jezdze tak 1 na 8 tys obrotow zmieniam bieg 2 na 8500
3 na 9500-10000
4 do konca 11 tys ciagne;dd
i ogolnie go katuje jak chce bo jak nie bd go katowal itd
to 1 skonczy mi sie gwarancja
2 a jak sie nie skonczy to np daje przyklad zajade silnik na 5000tys km
czyli ajkeis 1000 przed koncem gwarancji
wymienia mi caly silnik
za free
bo taaka ich odpowioedzialnosc jak sie zrypie a dogadalem sie zgoscie na servie ze doplace jakies 250 zl
i zalozy orginalny silnik 110
ktory pasuje do tej ramy
zalozy tlumik z szerokoscia wylotowa ze bedzie glosno chodzil tak jak by wiercony
ale normalnei sie wkrecal na obroty:D
i 110 juz nie zajade bo sam
powiedzial ze 110 silnik bd to samo co 50 tylko ze an 4tys obrotow bd zmienial bieg bo np teraz na 4 tys na 1 masz 5/10 km
a w 110 20/25 ;d
wiec ine bd trzeba katowac i pojezdze wieki ta 110
mowil nawet ze byl u nich ostatnio typ zalozyli mu 110 4 lata temu no 3
w 2008
jakos w lutym robil
i ze mam juz 10tys km i dalej leci jakies 100/110 pali normalnei i jezdzi git;d
Offline
Ja u siebie mam po tyle samo na stacjach ale stacje najblizej mnie mają tak chrzczone paliwo że strasznie odczuwa się to podczas jazdy motor muli jak nie wiem. I dlatego zawsze tankuje na BP bo tam mają najlepsze jak pierwszy raz zatankowałem na BP po tych stacjach innych to go nie poznałem zachowywał sie jakby mial dwa razy wiecej mocy i od tamtej pory nie jeżdżę na inne stacje.
Offline
nie to ,zebym sie chwalil ale dzis z kumplami pojechalismy do lasu. Jak wyjechalismy z domu okolo 3 to nas chyba ze 2 godziny nie bylo. jeden kumpel jechal na romecie S16, a drugi na simsonie S51 <nie skuetr ! >, ale mniejsza xD. Jak wiadomo teraz w lesie liscie z drzew pospadaly, ostatnio popadalo to o drift na kolejinach z lisciami nie trudno
Mialem 4 okazje do powaznej wywrotki ale refleks robi swoje i jakos wyszlem z opresji
Najlepsze jest to jak sie pod gorke jedzie ( po mokrych lisciach oczywiscie xD )
uwazam ze jazda po lesie jest zaje****a ale z opanowaniem, bo wystarczy tylko troche gazu dac i mozna niezle wyglebic....
co do paliwa to poszlo okolo 0,5l , ale zrobilismy chyba w samym lesie 10-15km w obydwie strony
( sorki ze tak w ogole bez znakow polskich itp. , ale pisze tego posta z telefonu )
Tez napiszcie o jakims swoim wypadzie ( jak go zrobicie )
Ostatnio edytowany przez skubany95 (04-12-2011 23:12:47)
Offline
kurde troche ślisko <zima zaskoczyła kierowców xD >
Dzisiaj zaliczyłem aż 2 gleby delikatne, na prawą stronę, "driftując" dałem troche za dużo gazu i mnie obruciło. Tyle dobrze że chociaż śnieg jest i ani mnie ani motorowi nic sie nie stało.
))
Ostatnio edytowany przez skubany95 (17-01-2012 16:05:34)
Offline
To jest 4T czyli lejemy samą benzyne
W silnikach 2T które mają charakterystyczny dźwięk (Brzęczą) olej leje się do dozownika lub miesza się z paliwem jeśli takiego dozownika nie posiada
Offline
Użytkownik
Piotr95 napisał:
To jest 4T czyli lejemy samą benzyne
W silnikach 2T które mają charakterystyczny dźwięk (Brzęczą) olej leje się do dozownika lub miesza się z paliwem jeśli takiego dozownika nie posiada
Hy Hy Zupa z mixolem
Offline