Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Wiecie że w naszych amortyzatorach możemy regulować wysokość zawieszenia, drobną blaszką umieszczaną poniżej sprężyny? Styka się ona, z takimi zębami i nie są one tam bez powodu, jeśli pukniemy śrubokrętem w tą blaszkę to będziemy mogli sobie podwyższyć zawieszenie może info się przyda naszym forumowym turystykom. Mam dla was pytanie, czy ktoś próbował wymienić olej w tych amortyzatorach? Czy one w ogóle są rozbieralne może ktoś ma jakieś doświadczenie. Z przodu nie ma problemu wymienić olej, ale ciekawe jak z tymi amorami z tyłu.
Offline
Zwróć uwagę że w ruterze tylne amortyzatory bardzo słabo tłumią nierówności. W środku nich jest tylko sprężyna. W ogarze 200 też były amortyzatory bez oleju.
Offline
Ta blaszka w tylnych amortyzatorach i te ząbki służą do regulacji twardości a nie wysokości zawiedzenia. I ustawienie tego nie jest za pomocą "puknięcia" śrubokrętem, tylko trzeba kluczem chwycić tą obręcz z "zębami" i przekręcać. Jeśli to jest to o co Ci chodzi to tam są takie 4 zęby ułożone w "schodki" i to właśnie służy do regulacji twardości. Wysokość można sobie "wyregulować" jedynie zmieniając amortyzatory na wyższe lub zakładając przedłużki amortyzatorów.
Offline