Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Cześć, ostatnio w mojej głowie narodził się pomył aby za parę lat kiedy będę już musiał mieć samochód mieć jakiegoś klasyka po prostu lubię ich budowę. Przydało by się kilka kryteriów, hmm no to np samochód który obecnie jest dosyć tani, musiałbym nim jeździć na codzień więc w miarę bezawaryjny i mało palący najlepiej aby dało się założyć LPG pewnie będą to propozycje lat 90 gdzie samochody z tamtego okresu raczej łatwo zagazować. no i chyba tyle
A no i jedno pytanie bo, w domu mam seicento pierwszy samochód taty potem mamy i może mój? Tata jest pierwszym właścicielem i tak myślę czy ten samochód może być kiedyś czymś więcej niż tanim wozidłem?
Offline
Moja propozycja to Mercedes W124: bardzo tani, klasyk, z elektronicznym wtryskiem ładnie się gazuje,dobrze wyposażony,ładna linia,dobrze się prowadzi. Jak wiadomo samochód legenda, który odwiedza warsztat raz na 5 lat mimo że wcześniej miał 3 właścicieli w Niemczech i 5 w Polsce a licznik już się raz przekręcił
Co do popularnego "cieniasa" moim zdaniem jego żywot będzie skończony na złomie jak i całej reszty tych samochodów. Jest tanim wozidłem i do końca nim raczej zostanie. Wiadomo że można go trzymać 20 lat w stodole tylko że jaki to będzie miało sens?
Offline
Mercedes hmm szczerze mówiąc podobnie jak z BMW kojarzy mi się to z bardzo drogimi częściami, oraz raczej sporym spalaniem. Nie zbyt on mi się widzi ponieważ mam jego obraz jako zrobionego tanio a jeśli tanio kupiony to dobre zawieszenie będzie kosztowało fortunę. Ale mogę się mylić?
Offline
Jak chcesz iść w mega klasyk to duży fiat,fajny wóz każdy zna,następny na mojej liście vw golf ale druga generacja,łada albo żuk hehe.
Offline
To trafiłem stary hehe
Offline
Właśnie ReallY nie powiedziałeś z jakiego kraju najchętniej chciałbyś autko Z polskich dorzuce od siebie Syrenke 103 lub 105 ale lepsza 105 Na klasyka się świetnie nadaje.
Offline
i nie podales ceny
Ja wole japonce bo sa z natury maloawaryjne i mozesz poszukac mazdy MX5, toyoty MR2, Nissana 100NX, mitsubishi colt GTI
Offline
Kolega kupił VW Jettę za 500zł, poprawia różne rzeczy i twierdzi że tanie auto w eksploatacji i mało awaryjne, a do tego stary klasyk. Sam założył otwierany dach jak w citroenie CV (cały dach) i bardzo świecące felgi 18" (Porsche).
Dziś pojechaliśmy na spot, jechaliśmy z przodu kolumny, otworzyłem dach i filmowałem z góry:
https://www.youtube.com/watch?v=2jemXJm8qCo
Offline
Szczerze mówiąc to czy to japonia polska czy wschód to mi bez różnicy, cena no cóż samo kupno ok 5-8 k z tym że takiego golfa czy fiata chciałbym upić do 2k a za resztę chociaż zawieszenie zrobić.
Syrena, nie wydaje mi się abym mógł tym jeździć na codzień, a o to przedewszystkim mi chodzi kupić lekkiego trupka dołożyć od razu aby tym jakoś jechać i stopniowo odnowić.
Ostatnio edytowany przez ReallY (28-03-2015 21:58:46)
Offline
Wiem Syrenka to słaby wybór zwłaszcza że to 2t no i już swoje lata ma i jak to jest ze starymi autkami (szczególnie z Polski) że potrafią zrobić psikusa
ReallY a ty chcesz tym samochodem normalnie na co dzień jeździć?
Offline
Ja kupilem mazde MX3 autko fajne nie awaryjne ladnie wyglada i w dobrym stanie kupisz za 3.5k pali mi w gazie po miescie do 13l LPG i okolo 8l benzyny na trasie zeszlem w gazie do 7l co mnie samego zdziwilo jest wygodne czesci sa tanie (tansze niz do golfa) i juz jest to tzw. young timer wiec jest bardzo duza szansa zeby zostal klasykiem
P.S. zdjecie jest z innego forum (mazdaspeed)
Offline
Monti, tak chciałbym tym normalnie np. do pracy jechać o ile bym już miał jaką, no i zależy jak sytuacja z seicento się rozwinie bo może nim do roboty a tym klasykiem na jakiś zlot czy na imprezę coś takiego Jak na razie jestem w merce nastawiony szczególnie te legendarne
Offline
Do syrenki wkładasz silnik od citroena robili to już za demoludu jak komu udało się dojechać do francji. Podejrzewam że spokojnie byś zmieścił od citroena c15 syrena ma ramę i napęd na przód. Polecam Ci też fiata 126 ale w wersji Bis już teraz rzadko go spotkać a ponieważ silnik chłodzony cieczą da się łatwo zagazować.
Offline
Cesio, propozycje które podałeś nie są zbytnio przystosowane do moich wymagań gdzie samochód powinien być bezawaryjny
Macie może jeszcze jakieś propozycje?
Ostatnio edytowany przez ReallY (05-04-2015 10:11:30)
Offline