Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, mam kilka pytań w związku z tym silnikiem http://sklep.pitbikemrf.pl/silniki/12-s … 20ccm.html, chciałbym się dowiedzieć, jaką ma prądnice w oryginale (ewentualnie czy jest dostępna lepsza, chodzi mi o pełnowymiarową elektrykę - z el. rozruchu i tak nie korzystam), wartości luzów zaworowych, przebiegi miedzy wymianami oleju i zalecane przełożenia (xx/52).
Jak też, czy oryginalny gaźnik PZ 20, będzie w stanie go "wykarmić". Co jeszcze, co z modułem zapłonowym, regulatorem napięcia, dźwignią rozrusznika (czy oryginalna pasuje), czy zmiany biegów.
Za wszystkie informacje serdecznie dziękuje. Silniczek będzie u mnie w pierwszym półroczu 2015
A jeszcze jedno - jaki jest w nim układ biegów?
Ostatnio edytowany przez tomek18000 (04-12-2014 19:16:32)
Offline
Przełożenie na pewno nie na zebatkę tylna 52z - tak sie nawet na 110 nie da
Żeby mieć lepsze ładowanie to zakładasz magneto i iskrownik na deklu od routera (dekiel skraczasz trochę i przyklejasz blaszkę, popatrz na zdjęcia w temacie o moim moto, ja tak mam). A tak wgl w serii 120cc to masz 2 cewki, ale nwm czy masa jest odpowiednia, najlepiej rojterowski założyć i mieć spokój.
Osobiście olej zmieniam na poczatku i w połowie sezonu, na pewno nie trzeba częściej zmieniać niż teraz miałeś
Z gaźnikiem to próbuj, chociaż jak ja załozyłem do 140cc gaźnik pz19 to tak jakby nie dał rady, lepiej kup te mikuni od nich lub molkta
Moduł zapłonowy może zostać (u mnie działa perfekt), regulator jeśli przełożysz magneto jak mówiłem też, kopniak powinien pasować, a jeśli nie to dostaniesz razem z silnikiem dobry, ale raczej ten będzie ok od seryjnego silnika, dźwignia do zmiany biegów też pasuje (przynajmniej w 140cc)
Ostatnio edytowany przez adi9424 (04-12-2014 18:43:19)
Offline