Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witojcie
Mam pytanko odnośnie tego jak gasicie swoje motocykle, używacie DeadSwitch'a na kierownicy czy poprzez obrót klucza w stacyjce ?
Czy moto robi różnice jak go gasimy ? Czy odbywa się to inaczej ? W niektórych motocyklach nie zaleca się używania owego przycisku do wyłączenia maszyny oraz jest jasno zaznaczone że to nawet szkodzi, a wy jak robicie ?
Ja osobiście nigdy się nad tym nie zastanawiałem aż do dzisiaj, zawsze wyłączam go na przycisku.
Offline
Ja tak samo, najpierw przełącznik aby odciąć zapłon, a później przekręcam kluczyk i wyjmuję. Jak odpalam to z kolei odwrotnie, najpierw kluczyk w pozycji zapłonu, później przycisk zapłonu i odpalam.
Offline
No oglądałem filmik teraz z Hondą 1000RR i facet miał przy sobie właśnie instrukcję ponieważ mówił o tym jak się spierają niektórzy że to szkodzi a inni mówią że można używać, i u niego w instrukcji pisało że należy go używać tylko w momencie zagrożenia a nie do codziennego wyłączenia. Dlatego zaciekawiło mnie wasze zdanie. Ja od nowości używam go do wyłączenia silnika i problemów nie mam
Offline
Wydaje mi się że naszym silnikom jedyne co może zaszkodzić to brak oleju, lub zbytnie katowanie silników. Nie wydaje mi się że tak prostej konstrukcji jakąjest Router zaszkodzić może używanie przycisku odcinania zapłonu.
Offline
Również mi się tak wydaje. Tu wszystko jest bardzo proste, łącznie z instalacją elektryczną, i przekręcenie kluczyka działa dla silnika tak samo jak odcięcie przyciskiem. Może w tej Hondzie są jakieś zaawansowane systemy albo wtrysk sterowany elektronicznie i to powoduje jakąś desynchronizację.
Offline
U nas można spokojnie tego używać. Działa tak samo jak przełącznik w stajce, i to i to wprowadza masę do modułu, LOOknijcie na schemat elektryki jakiegokolwiek chinola.
Offline
To na jedno wychodzi. Ten przycisk poprostu jest dla wygody. Aby nie siegać albo by upodobnić sie do innych motorków
Offline
Potwierdzam. Gaszenie przy użyciu stacyjki to zwieranie czarno-białego kabla z masą. Tak samo jak w przypadku przełącznika. Po za tym nasze silniki to kopia silnika hondy dax która wychodziła w latach 50 ubiegłego wieku. Więc nie ma co porównywać jej z nowoczesnymi jednostki na wtrysku które posiadają szeregi czujników.
Offline