Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, chcialbym sie zapytac o przerobke silnika na 110. Otoz nie moge znajsc zadnej aukcji na ktorej jest wszystko razem od kogos innego niz multicar, a on jest z tego co widze na forum nie za bardzo polecany. Dochodzi do tego pytanie jeszcze ile mechanik moglby wziac za wymiane? Oraz czy jest mozliwosc wymiany dysz w gazniku zamiast calego gaznika?
Offline
jak masz gaznik PZ20 lub PZ22 to tak na PZ16 nie da rady za malo powietrza daje co do ceny calosci czesci z przerobka to okolo 500zl wiec ja ci doradze kupic caly silnik 110ccm
http://allegro.pl/silnik-4t-110-los-kin … 63326.html
http://allegro.pl/silnik-nie-110-cc-a-1 … 94480.html
mozesz jeszcze poszukac jakiegos longchina lub moretti ale one sa drozsze a co do samej przerobki to wedlug mnie niezabardzo sie oplaca bo dolorzysz troche i masz nowy i przerobki sa malo trwale
Offline
http://allegro.pl/silnik-cross-125-los- … 62323.html Ten np. jest duzo tanszy od tamtych, jakis przekret? Do tego za ile sprzedam swoj silnik 50cm3 1k przebiegu?
Offline
Co do sprzedaży starego silnika to ja osobiście swoją 50-tkę zostawiłem na wszelki wypadek. DO tego całego silnika z tej aukcji dobrze by było dokupić lepszą cewkę zapłonową, przewód WN i fajkę, jakiś lepszy moduł zapłonowy. Po drugie spojrzyj na komentarze, zwłaszcza neutralne. Może się okazać że nie ma na stanie tego silnika i opóźni się wysyłka.
Ja kupiłem za 984 zł razem z wysyłką i w zestawie było to co wymieniłem już wyżej. Do tego był jeszcze nowy przekaźnik do kierunkowskazów, co prawda kolanko niezbyt pasowało od tego nowego i zostało to co miałem fabrycznie (miało spory przelot więc nie była konieczna wymiana). Do tego polecałbym większą zębatkę zdawczą, bo tamta ma tylko 14 zębów. Najlepiej przy pojemności 125 ccm zębatkę min. 16 zębów (Ja do swojej 110-tki pewnie zakupię 17 z).
Jeśli już koniecznie chcesz sprzedać ten stary silnik to pewnie więcej niż 300 lub 400 zł nie dostaniesz. Ten nowy silnik nie ma rozrusznika elektrycznego i znając życie to pewnie iskrownik jest tylko dwucewkowy, czy kiepskie ładowanie będziesz mieć (albo założenie starego iskrownika i różne przeróbki albo wymiana oświetlenia na diodowe, do czego z kolei może, ale nie musi doczepić się policja).
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (11-09-2014 17:18:48)
Offline
ReallY napisał:
Nie pakuj się w 110 kolega kupiłcały silnik i 3 góra silnika siedzi. Jak już cały silnik to lepiej kupić lifana.
Co dokładnie się stało? Bo u mnie już w drugim zestawie zaczęło coś mocno stukać i zastanawiam się czy tylko ja tak mam.
Offline
a ile na tym silniku 110 ccm było przejechane?
Offline
Zacznijmy od tego że wszystkie silniki z linków to 110...
Tomny po 300km wydmuchało uszczelkę zmieniłem razem z nim ją potem po 1300km znowu pojechał do warsztatu który zajmuje się szlifami wałów planowaniem itp. pokazali mu że głowica i cylinder są krzywe więc nowa góra. Po ok 2-3 tyg kopił więc teraz znowu nowa góra silnika i słyszałem że pierścienie niedawno zmianiał. A gdyby kupił lifana to by nic nie robił jak ja... ale nie chciał słuchać wiec się najadł się do syta.
Offline
A nie sądzisz że może być tak z tym silnikiem jak z całym motorem?? Na początku jak się tutaj zarejestrowałem też zdecydowana większość narzekała na Routera, że się sypie że to nie tak, że tamto źle. Tylko jedna osoba poza mną nie miała problemów. Na obecnym silniku BTS 110 ccm przejechane mam już grubo ponad 2000 km, jest po zmianie oleju na Motul. I jak na razie nic złego się nie dzieje.
Offline