Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Dla mnie to dziwne. u mnie też nie jest niczym zabezpieczone: http://i60.tinypic.com/9sy0si.jpg a nie przelewa się nic przez to.
Offline
Nie wiem nie mam pojęcia, jutro zatankuje na początek 2 litry z zakręconym kranikiem, otworzę i zobaczę czy się poleje coś, jeżeli nie to zaleję mu z 10litrów niech ma.
Oraz muszę sprawdzić kierownice ponieważ lekko mi biję lewo/prawo lecz nie przeszkadza to, motor nie zmienia toru jazdy, lecz irytuję mnie to, oraz łańcuch dociągnąć bo lekko haczy o jakiś metalowy element.
Offline
Jak ci się przelewa przez tą złotą rurkę to regulacja pływaka męczyłem się kilka dni z tym u siebie
Offline
A jak to wyregulować ? Mógłbyś opis tą czynność ?
Jest to mój pierwszy motocykl i nigdy się nie bawiłem z mechaniką, wiem dosyć ogólnikowo gdzie się znajdują poszczególne elementy silnika.
Dodam że nie zauważyłem wycieku po raz kolejny, zdarzyło się to raz na stacji, dodam że w sklepie był wykręcony górny pierścień z linką i w sklepie go włożyłem i zakręciłem, czy mogłem zrobić to nie prawidłowo przez co teraz widać tego efekty ?
Oraz kolejne pytanie czy przy około 4 tysiącach obrotów i około 30km/g na 4 biegu silnik powinien ciągnąć czy to za niski bieg dla niego ?
Staram się go dobrze docierać i nie przekraczam 5tyś obrotów lecz lekka górka i silnik ma problem mnie wyciągnąć przy wyżej wymienionej prędkości.
Ostatnio edytowany przez Vixa (06-06-2014 02:47:49)
Offline
Jeśli możesz to podaj jakie masz zębatki: ile zębów ma zdawcza i tylna. Tylko nie sugeruj się naklejką, bo na niej pewnie jest napisane 13 i 45
Ja fabrycznie miałem 13/45 (liczone osobiście) i wtedy przy 40 km/h i na 4 biegu miał obroty w granicach 4000-4500 rpm. Wszystko możliwe że u Ciebie są zębatki 12/52 dlatego masz niższą prędkość. Jeśli za ciężko pod górkę podjechać to nie bój się zredukować i jechać na 3, wtedy obroty jedynie manetką gazu sobie wyregulujesz aby nie przekraczało tych 5500 rpm.
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (07-06-2014 13:28:15)
Offline
Co do dziwnego bicia okazało się że tylne koło było krzywo przykręcone, napiąłem łańcuch, starałem się prosto je przykręcić patrząc na wykręcenie śrub kontrujących i problem zniknął, co do wylewania paliwa z gaźnika hmmm czyżby samo się zrobiło ? Wczoraj tankowałem 5litrów zakręciłem kranik na wszelki wypadek, popchnąłem na parking motorek odpaliłem otworzyłem kranik i nic nie cieknie, co do zębatek wieczorem napiszę, nie mogłem znaleźć klucza żeby odkręcić pokrywkę przy silniku.
Offline
W porządku, w takim razie czekamy do wieczora Ja dzisiaj po obiedzie pewnie pójdę się trochę przejechać, korzystać z pogody. Co prawda tydzień ma być upalny, ale ja na popołudnie do pracy więc za wiele z tego dnia nie będzie
Offline
Pytanko co do uszczelnienia filtra powietrza, widziałem że jest tam tylko gąbeczka założona na wałeczku który wisi na poprzeczce którą się skręca z obu stron, lecz sam plastik w którym się znajduję jest szczelny.
Offline
Ten filtr najlepiej byłoby wymienić na jakiś porządniejszy. Albo kupić stożek albo powiedzmy taką puszkę, ale od Bartona (albo od Junaka) taką z metalowymi deklami. Tamten jest szczelniejszy, a ten fabryczny to puszcza powietrze każdą stroną.
Offline
Dzisiaj dzień wolny nie dałem rady zaglądnąć to motorku, a powiedzcie mi jak z serwisowaniem gdyż za nie długo czeka mnie te po 300km, ile kasy na to naszykować czy jak by w ramach gwarancji to robią ? Lub czy jest to obowiązkowe ? Wymienić olej mogę samemu a chyba to robią za pierwszym serwisowaniem.
Offline
Przegląd gwarancyjny kosztuje około 150 PLN. Powinni Ci wtedy wymienić olej i ogólnie sprawdzić stan moto (czego w moim przypadku nie raczyli zrobić a wskazane niedoróbki olali i kazali ekstra płacić).
Olanie przeglądu gwarancyjnego skutkuje zerwaniem gwarancji, i wiele osób dało sobie z tym spokój radząc sobie w zaciszu własnego garażu/warsztatu.
Offline
Jeśli ktoś się za bardzo na mechanice nie zna, to ten pierwszy przegląd można zrobić w serwisie, bo wtedy również powinni zerknąć do zaworów, oczywiście olej też wymienią. Sam się teraz zastanawiam czy nie pojechać po wymianie oleju na mały przegląd do tego co mi zakładał silnik.
Offline
Wiecie jak prosto cofnąć licznik u nas, nie żebym to robił, po prostu wiem że się da i bez szczegółów, to można mieć z 500km, nabić do 280 i jechać jak się coś rozdupcy niestety kiedyś o tym nie wiedziałem
Offline
Nowego filtra Ci nie zamontują, co najwyżej wyczyszczą stary
Offline