Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Panowie wszystkie uszczelniacze oring i wszystko inne jest nowe złożyłem silnik z nowych części jedynie co stare kartery zostały i węźyk od odpowietrzenia ten na końcu silnika :-)
Czy możliwe że przyczyną jest gaźnik lub żle ustawione zawory ? Hm wszystko już chyba opisałem wszystko jest nowe zaczoł kopcić niedawno przy pierwszych odpaleniach nie kopcił ani troche hm po 100 km zmieniłem. Olej i przejechałem się z 10 km z chłodnicą oleju nie piłowałem nie gazowałem delikatnie było i od tego momentu sie zaczeło co o tym sądzicie nie kopci na błękitno tylko na biało.
Nie pisz posta pod postem. Jak masz coś nowego do dodania użyj przycisku "edytuj" w dolnej części postu. Pozwoli Ci to na jego zmianę, dopisanie, zmodyfikowanie. //Fenrise
PS. Adi obijasz się
Offline
Błękitny dym dla wielu jest biały trochę cięzko to rozpoznać, najlepiej, żeby jakiś znajomy mechanik rozpoznał kolor
U mnie co było to uszczelniacze zaworowe zostały wymienione i pierścienie, tak więc nwm co mu było, albo jedno albo drugie, ale raczej uszczelniacze
Offline
Już doszłem co tak kopciło silnik jest dobry tylko gaźnik był żle ustawioni i ogień walił w tłumik a w tłumiku było dużo oleju bo przy pierwszym odpaleniu tłok wypchał olej w tłumik u ogień wypalał olej z tłumika
Offline
Gość
Wiem co czułeś
Ja tez byłem zadowolony że złożyłem na nowiutkim cylindrze i zajebiście zrobionej głowicy a on kopcił