Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Hejka, tak więc wracam po długiej nieobecności (ferie pełną parą ), mam problemik.
W swoim 110 wymieniłem tłok 700km temu, potem pierścienie, bo brał olej, potem było normalnie.
Jakiś czas temu wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą między komorą spalania a yyyy miejscem na rozrząd, założyłem drugą używaną i było git. Chodził dobrze, potem zaczął znowu brać olej i olej skapywał mi też po drodze. Została założona teraz nowa uszczelka pod głowicę i druga głowica od 110(niestety nwm czy w 100% była sprawna) i nowiutki olej. Kopci na siwo (nie niebiesko jak przedtem). Aż tak nie śmierdzi olejem. Ale mam kropelki oleju na końcówce wydechu (mugenik). Leciutko mi olej spływa po początkowej części kolanka (trochę schowanej w głowicy)
Poprostu ku**a nie mam już do niego cierpliwości
Gdybym miał tylko kasę to chyba wpadło by 140, bo 72 to sporo za mało, albo a1 i pionowiec 125 Rometa
pomożecie?
edit///
Zapomniałem dodać, że teraz ma odcinę przy 7-8k rpm, która jest pewnie z tym związana i niezależna od iskry itp
Proszę nie pisać o regulacji gaziora, bo jest on w 100% sprawny
Ostatnio edytowany przez adi9424 (01-03-2014 18:20:23)
Offline
Gość
U mnie też na siwo kopci.Może to kwestia Aury ? Najcieplej nie jest i może woda skrapla się w tłumiku i paruje ?
U mnie tak samo kopci na siwo;d To jest wina pogody;]
Offline
No tak , a z uwagi na pogodę w lecie pewnie na czarno będzie dymił ..... skoro w zimie na siwo
Jeżeli nie jest na minusie to aura ma tyle do widoczności spalin co .... ,hmm , no własnie nic
Adi zobacz czy krawędż zaworu wydechowego jest regularna ( gładka do o koła ) bez oznak korozji lub nadmiernego oblepienia całym tym syfem z komory spalania , u mnie to było powodem że lekko dymił , ale tylko przy rozruchu
Wyczyściłem całą komorę wraz z zaworami i pomogło
Offline
U mnie dymi cały czas i to jest bardzo widoczny dym i olej skrapla mi się na końcówce mugena - już pisałem
Offline
95% procent dymienia z wydechu to przedostający się olej z różnych przyczyn do komory
A jak z zamkami pierścieni ?
Offline
Zamkami pierścieni?
Jeśli chodzi o te przerwy co mają być między pierścieniami - to były ustawione dobrze. Niedługo trochę go porozbieram i się obaczy co jest grane
Offline
u mnie dymił, to pierścienie miałem do wymiany
Offline
Gość
Panie oring olejowy.
też to kiedyś miałem, ale wtedy kopcił na niebiesko, a teraz taki sam kolor co z pary wodnej jak moto postoi, tylko intensywniejszy, a te pierścienie docierałem 50km do 5k,a mają przejechane niecałe 200
Offline
ja ostatnio wymieniłem zestaw na 72 i też kopcił i brał olej zalałęm litr a spuściłem 0,8 sprawdź uszczelki na zaworach u mnie to było przyczyna
Offline
Witam mój też kopci na biało nie wiem czemu przerobiony na 110 przejechane ma 200 km kopci tylko po rozgrzaniu i to intensywnie i napewno nie od pogody co może być ? Wszystko nowe głowica tłok i pierścienie
Offline
Bardzo możliwe że przy montażu zestawu zamki pierścieni są ustawione zbyt blisko siebie
Offline
Nie możliwe każdy pierścień ustawiłem w innym położeniu czy może być winne żle ustawiony gażnik lub zawory bo słychać w pracy silnika kródkie przerwy ale tylko po rozgrzaniu zaczyna kopcić i przerywać minimalnie
Offline
Gość
FunTomUPG, oring olejowy, uszczelniacze, pierścienie.