Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
A ta kierownica to seryjna od zumcia? Sam się zastanawiam nad takim czymś u mnie, żeby pozycja była bardziej jak na ścigu i no sam nie wiem. Mogę spróbować odkręcić takie coś od łosia, ale jakoś mi się nie chce wszystkiego tam odkręcać, ale przemyślę. U cb jak na cafe jest ok, tylko ten wydech mniejszy by się przydał
Offline
Monti - Wielkie dzięki ta zen filmik , zaraz dokładnie obejrzę
Adi - tak to seria ( jedziemy po kosztach heh ) . Trzeba kiere przełożyć z prawej na lewą strone a potem przełożyć manetki i resztę . U mnie było więcej roboty bo rolgaz nie jest seryjny i kiedyś musiał kilka mm zeszlifować , po przełożeniu musiałem zrobić to samo z 2 strony no a wiadomo oszlifować do okoła równo nie jest tak łatwo , 2 drobnym problemem jest koniecznosć zrobienia dziury na blokadę przełączników ale myślę że gra warta świeczki bo siedzi się wygodnie , jedzie przyjemnie i dobrze czuć moto . nawracanie przy małęj predkości nie jest wcale trudniejsze a nawet wydaje mi sie że łatwej się robi "8"
Realy - Najlepiej basha 250ccm ?
Co do wydechu to może na koniec prac , za jakis czas pomyślimy nad bardziej CF ale to już jak cała reszta bd w tym stylu
Edit :::
Przełączniki już ustawione prawidłowo oraz zmieniłem oś przedniego koła . Obejrzałem filmik , fajnie mu wyszedł ten CF
Zadupka takiego nie dam bo potrzebuje 2 os. lecz zegary fajne takie , szkoda że nie mają kontrolki paliwa
Ostatnio edytowany przez Monster96 (26-06-2014 10:34:47)
Offline
Dzisiaj się troche przejechałem po miescie i każdemu polecam taką kierownice
Offline
Obecnie nic nie robię nowego przy moto bo trzeba zarobić kasę na Zegary i nową końcówkę wydechu W najbliższym czasie jednak bd musiał wymienić linkę gazu i sprawdzić górne łożysko półki .
Offline
Dzisija pierwsza dłuższa trasa od przełożenia kierownicy . Było to 2x30km i jazda w korkach po mieście Egzamin uważam za zdany bo jechało się dobrze , wygodnie , nic nie bolało , wibracje nie są odczuwalne na dłoniach i ogólnie jest OK
Trase uważam za udaną + zumico mnie mocno zaskoczyło . Dzisiaj dostało jakiegoś turbo . na 4 biegu ma moc , na 3 wyciąga bez problemu i spadku predkosci pod duże wzniesienie . na 2 pali laczka . Jestem w szoku
A tu 2 focie zumiczka z moturzystką
Ostatnio edytowany przez Monster96 (14-07-2014 11:46:52)
Offline
Gość
Wszystko fajnie, ale błotnik przód do przerobienia, koło tył do zmiany, wydech i malowanie będzie cacy.
Wydech juz został do mnie wysłany . A co masz na mysli przedni błotnik do przerobienia ?
Offline
Gość
Za bardzo w stronę silnika i za wysoko ogólnie.
nie da sie inaczej
Offline
Gość
Może masz za małą oponę ? Felga ile cali z przodu ?
Własnie jest za duza , położenie niżej oznacza że bd tarło o oponę , nie da się tylnej cześci inaczej ustawić
Offline
Gość
Nie da to się parasola w tylnej części ciała otworzyć XD Wszystko się da ;p Wystarczy, że być mocowania rozfrezował tak by błotnik dało się regulować.A blachą co powinna być na nim błotnik się nie przejmuj możesz śmiało uciąć ją tak mniej więcej był taki płaskownik zrobiony i wtedy skręcisz to sobie.
pomysle nad tym
Offline