Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
No i niestety zapowiadają się zmiany w moim moto. Po ostatnim wypadku przez czystą nieuwagę i po części zmęczenie, zniszczeniu uległa przednia lampa (i tak miałem wymieniać na lepszą) oraz szyba z migaczami. Z migaczami akurat nic się nie stało, ale ponieważ są zamontowane w szybie więc z nimi muszę się pożegnać. Dodatkowo jeszcze muszę zakupić nowy przedni błotnik. Na całe szczęście wszystkie potrzebne mi części zakupuję u jednego sprzedawcy. Pozwolę sobie jeszcze kupić rękawiczki termoaktywne, pod właściwe rękawice
Offline
Czołówka przy hamowaniu Tommy?
Offline
Bliskie spotkanie z krawężnikiem i w konsekwencji przejażdżka bokiem po pasie zieleni między pasami drogi Na szczęście ziemia i miękko było kurtka nie ucierpiała i spodnie też tylko pobrudzone
Offline
Tył to Metzeler Perfect ME 77 18 x 4.1. Na przód udało mi się także kupić Metzelera i nawet w takim samym rozmiarze: 2,75 cala.
Offline
Przypuszczam że niektórzy mogą powiedzieć że najlepiej zmienić oponę na szerszą i jeszcze do tego zwiększyć pojemność. Otóż wcale tak nie musi być. Na zdjęciach co są w tym temacie widać jaki bieżnik ma ta moja opona i z ręką na sercu przyznaję, że nie zauważyłem aby na pojemności 50 ccm jaką miałem gdy zmieniłem oponę na szerszą aby osłabło przyspieszenie albo prędkość maksymalna. Wszystko zależy od tego czy utrzymane jest prawidłowe ciśnienie i czy bieżnik jest używany na odpowiedniej do jego użycia nawierzchni. Jeśli już będziesz zmieniał tylną to postraj się także zmienić przednią, z tego względu że przy hamowaniu przednim hamulcem, co akurat jest bardziej wskazane przy jeździe na motocyklu bardzo łatwo można doprowadzić do poślizgu przedniego koła, co bardzo często kończy się upadkiem. Fabryczna opona to w nowym Routerze zło konieczne i naprawdę chyba ktoś mocno posmarował żeby dostały te opony homologacje. Ale to taka dygresja. Dla własnego bezpieczeństwa najlepiej wymienić obie opony.
Edit:
Niedługo montuję nową lampę z przodu, tym razem już na żarówkę H4 i okazało się że trzeba będzie jakoś połączyć żarówkę postojową. Przewód plusowy połączę przedłużając po prostu przewodu od samej żarówki aż do starej wtyczki a masę od żarówki połączę z masą na kostce przy reflektorze:
A tak wygląda Router po założeniu nowej lampy:
I sam reflektor z bliska:
Edit 2:
Dzisiaj udało mi się przeszczepić wtyczki ze starych zegarów do tych nowych co kupiłem. Dopiero jutro będę całość montował i na pewno pokażę jak prezentuje się z nowymi zegarami. Pozostanie jeszcze sprawdzenie czy całość dobrze działa, wszak kolowy przewodów były inne niż te co fabrycznie mamy.
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (30-01-2015 19:55:27)
Offline
Zegary już jakiś czas temu założone, jednak będzie trzeba przy nich jeszcze trochę pogrzebać bo praktycznie wszystko jest nie tak jak powinno być. Będę potrzebował więcej czasu na zabawę i przekładanie przewodów. Ale zdjęcie zrobione aby zaprezentować jak to wygląda. Moim skromnym zdaniem wyglądają dosyć dobrze i komponują się z całością wizualnej oprawy mojego Routera.
Offline
Super maszyna,pozostaje tylko pogratulować szanownemu koledze
Offline
Dziękuję bardzo, doceniam wszystkie sugestie które kierujecie w stosunku do mojej maszyny.
W najbliższym czasie, ponieważ wygląda na to że pogody pozwolą na małe grzebanko przy Routerze, postaram się ogarnąć plątaninę kabli w okolicach przedniej lampy i migaczy Być może pomyślę również o odtworzeniu szyby, jednak pierwsze wiosenne wydatki pewnie pójdą na nowe rękawice. Stare niestety nie wytrzymały przypuszczalnie jazdy miejskiej i dość częstego wciskania klamki sprzęgła (przetarła się skóra przy łączeniu kciuka z resztą dłoni).
Skoro już piszę, to zadam od razu pytanie jak podobają się Wam te zegary co zakupiłem?
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (15-02-2015 20:01:03)
Offline
Wielkie dzięki najważniejsze że mocowanie zegarów pasowało dokładnie, teraz tylko pozostało uporać się z elektryką. Co więcej będę musiał jednak dokładniej przyjrzeć się ślimakowi, bo prędkościomierz nadal uparcie milczy.
Offline
Tommy29 napisał:
Skoro już piszę to zadam os razu pytanie jak podobają się Wam te zegary co zakupiłem?
Pasują , powiem szczerze że obawiałem się iż będą gorzej wyglądać , ale bez przesadnego cukru jest naprawdę ok
adi9424 napisał:
Tank pad powinien być zdecydowanie niżej
Adi pozostaje pytanie czy tank pad ma służyć tylko dla ozdoby czy lepiej go spożytkować jako rzecz która zapobiega poślizgom bagażu z baku
Z tego co widać na zdjęciach , to bardziej kwestia praktyczna niż wizualna
Tutaj widać że tank pad spełnia swoją rolę w osunięciu się bagażu , no chyba że ma nas chronić przed pośizgiem (za przeproszeniem ) jaj z baku
Offline
Zgodzę się z Rafałem co do zastosowania praktycznego u mnie, ale i tak trzeba zauważyć że zastosowanie tankpada w Routerze w ogóle mija się z celem dla jakiego został wymyślony właśnie tankpad. W ścigaczach pełni on określoną rolę i wtedy jest umieszczony faktycznie niżej niż to jest u mnie. Drugim zastosowaniem tankpada u mnie było zakrycie miejsca po tej kwadratowej naklejce z uwagami co do użytkowania motoroweru. Także można powiedzieć że u mnie jest to dwa w jednym.
Offline