Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
W zeszłym sezonie zrobiłem tylko 800 kilometrów od sierpnia do listopada ale chyba zamiast się paprać lepiej będzie kupić nową jednostkę a starą sprzedać jeśli jest ktoś zainteresowany to proszę pisać na GG lub PW
Offline
Nie ma możliwości przerobienia 50cc na 110cc bez wymiany wału, gdyż wał od 50cc ma za mały skok. Ewentualnie jest możliwość kupienia 88cc i wtedy nie musisz wymieniać wału, ale to są dosyć duże koszta, więc lepiej kupić 110cc nawet cały silnik.
Offline
ale z tego co wiem żeby wsadzić 88 trzeba i tak piłować cylinder bo za mała komprecha. Nie wiem może źle myślę. Da się wsadzić 110 na wał od 50 ale trzeba go planować żeby był krótszy i takie tam. Wtedy jest mały przyrost mocy już lepiej wymienić wał niż się tak bawić
Offline
Można ścinać cylinder, jednak jest to dosyć niedokładne i wypala się zawór wydechowy, gdyż nie pasuje łańcuszek rozrządu ani 82 ani 84 ogniwa.
Najlepiej kupić gotowe 88cc ebaya ale to koszt całego silnika 110cc.
Offline
no dobra to ja mam kilka pytań wszyscy podajecie zestaw z tej aukcji http://allegro.pl/show_item.php?item=30 … d00be2ff62 więc czy ktoś konkretnie kupił ten właśnie zestaw i było i jest wszystko git . Thobi piszesz że jeździsz na orginalnym gaźniku od początku to na 110 jaką włożyłeś dyszę? I czy też masz orginalny króciec czy od 110?
Ostatnio edytowany przez cesio22 (17-03-2013 19:34:06)
Offline
czytam ze zrozumieniem wiem że z postów wynika że pasuje chodzi o to czy ktoś z niego właśnie skorzystał i jest zadowolony z jakości. Piszesz że w orginale miałeś dyszę 78 i ten sam gaźnik masz przy 110 dokonałeś samej regulacji czy też wymieniłeś dyszę przed regulacją i na jaką
Offline
nie wymieniałem nic seria jak seria nic nie wymieniane. Przy 50 i 72 miałem tą dyszę. Gaźnik wiadomo jak do każdej zmiany regulacja i nic po za tym. Co do tego to nie wiem kto zamawiał ja nie miałem takiego ale powinien być tej samej jakości bo to ten z allegro ( chyba ) co są oddzielnie sprzedawane
Offline
Thobi ma seryjny gaźnik od 50cc z oryginalną dyszą. Ale na pewno ma muła jak mu na wolnych da w piz**. Dlatego polecał bym ci kupić gaźnik pz 22 max pz 26.
Lub jakiś mikuni vm22
Offline
Shark dzięki za wypowiedzenie. Tak jest dokładnie. Na oryginalnym gaźniku z 50ccm jest tak, że jak raz mu dam cały gaz to go zmuli a raz się wkręci i tyle no i byłby mocniejszy jakby był większy gaźnik a tak to nic nie zmienia. Jeździ? Jeździ! problemu nie ma
Offline
thobi wydaje mi się że jak byś wymienił dyszę na większą to powinno się to poprawić swoją drogą ja w orginale miałem dyszę 95 na zestaw 72 założyłem 80 . Rzeczywiście sama wymiana gaźnika nic nie da raczej trzeba kompleksowo króciec musi mieć tą samą średnicę węższy będzie dławił większy gaźnik potrzebuje więcej powietrza a więc nie wiem czy nasz standardowy filtr da radę no i jak mamy już większy dopływ do silnika to wydech musi nadążyć z wydaleniem dopiero wtenczas skorzystamy w pełni z założenia większego gaźnika
Offline
ja będę dawał większy gaźnik. miałem dyszę 90 na cylku 72 to mi go zamulało to wsadziłem oryginalną. Filter teraz mam oryginalny ale jak poluzuję gumę żeby więcej powietrza ciągnął to więcej mocy ma więc stożek na 110 już może być ale niżej się nie opłaca.
Offline
też myślę nad wymianą gaźnika na razie mam zestaw 72 ale może będzie kiedyś 110 no i żeby sprostał w obu przypadkach więc albo ten http://allegro.pl/gaznik-quad-atv-50-70 … 81634.html od strony króćca ma 19 mm tyle co nasz albo http://allegro.pl/gaznik-110-125-tuning … 73422.html ten oczywiście z większym króćcem bo ten ma 22mm co o nich sądzicie i na który byście mnie namówili
Offline