Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
a ja mam takie pytanie otórz nalazłem ofertetakiego otóż silnika czy myślicie że jest on dobrej jakości oraz że cena może być do tego adekwatna troszkę sie różni od standardowej jednostki i czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego jest taka dziwna skrzynia biegów?? http://allegro.pl/silnik-125-cm-3-fight … 15909.html
Offline
Hmm to masz silnik na alu cylindrze czyli masz lepsze odprowadzanie ciepła. Co do ceny to mi się zdaje że dosyć drogo, jak byś dołożył 300zł to masz YX 140cc z lekkim magnetem.
Offline
jaracie się tym yx140. Na co wam to 140? jeszcze na 110 nie jeździliście ale już 140 wsadzacie.... 110 w routerze spokojnie wystarcza. Jeśli chcecie iść w tuning do to tego silnika też da się lekkie magneto wsadzić i jeździć ale wtedy nie ma ładowania. A jeszcze propo 110 a 140 jak coś się zepsuje to więcej częsci ( i taniej ) znajdziesz do 110 niż do 140
Offline
Ja ważę tylko 50 kilo więc lekki i aerodynamiczny jestem przy 140ccm to by mnie chyba zdmuchnęło z motoru ale nie o to mi chodzi bo akurat interesuje mnie pojemność 110-125ccm do Routera zależy mi na jakości i bez awaryjności silnika żeby nie było że po 4 tysiącach rozwali się silnik i będę musiał kupić nowy po prostu ten YX 125 bardzo mi się podoba i zainteresował mnie owszem jest drugi http://allegro.pl/silnik-110-ccm-4t-fig … 86781.html normalny chińczyk tylko czy on podoła. Dostałem informacje od tego samego sprzedawcy że silniki są podobnej jakości i wytrzymałości lecz równią się producentem i cylindrem oraz pojemnością.
Offline
Dizel napisał:
Ja ważę tylko 50 kilo więc lekki i aerodynamiczny jestem przy 140ccm to by mnie chyba zdmuchnęło z motoru ale nie o to mi chodzi bo akurat interesuje mnie pojemność 110-125ccm do Routera zależy mi na jakości i bez awaryjności silnika żeby nie było że po 4 tysiącach rozwali się silnik i będę musiał kupić nowy po prostu ten YX 125 bardzo mi się podoba i zainteresował mnie owszem jest drugi http://allegro.pl/silnik-110-ccm-4t-fig … 86781.html normalny chińczyk tylko czy on podoła. Dostałem informacje od tego samego sprzedawcy że silniki są podobnej jakości i wytrzymałości lecz równią się producentem i cylindrem oraz pojemnością.
Ja bym wziął stompa na allegro za 1000zł kupisz już z gaźnikiem i innymi duperalkami , ten w linku to zwykły najprostszy chińczyk , i do tego ma taki wypukły dekiel sprzęgła co osobiści bardzo mi się nie podoba .
Offline
Offline
thobi możesz mieć ładowanie na lekkim magnecie.
Tylko że YX jest duuużo mniej awaryjny niż chiński 110cc. Tylko najeży sobie odpowiedzieć na pytanie do czego nam to. Na wyścigi, jak największą moc, prędkość. Czy na jadę po mieście, do pracy i czasem jakiś wypad to wtedy 110cc spokojnie wystarcza. Ja sam nie ładowałbym kasy w YX bo powoli wtedy bym przekraczał wartości mojego routera, które mi się przy sprzedaży nie zwrócą. Pisząc o YX wspomniałem dlatego, że Dizel podesłał link do 110cc za 1100 zł i myślałem że tyle chce wydać, to wtedy lepiej dorzucić 300zł i mieć coś porządnego.
Offline
słuchajcie STOMPY to nie firma tylko tak jakby oni sprowadzają silniki najczęściej lifana i sprzedają pod nazwą stompa. A jeśli nie chcesz takiego katowania to zwykła 110 i do tego zębatki na prędkość powinno wystarczyć. A co do wyglądu.... To ma wyglądać czy jeździć?
Offline
No przecież to wiadome że lifany i stompy to 1 firma...
A jak mam rozumieć to ma wyglądać czy jeździć ?
Offline
To ma jeździć i ma mieć rozrusznik ... nie wyobrażam sobie codziennego kopania silnika żeby odpalił wsiadam naciskam przycisk czerwony uruchamiam i jadę kopka tylko w ostateczności znalazłem jeszcze taki zestaw do przeróbki http://allegro.pl/cylinder-110-glowica- … 32469.html oraz http://allegro.pl/show_item.php?item=30 … d00be2ff62 i teraz tak sobie myślę czy da się przerobić 50ccm3 na 110 za pomocą takich zestawów oraz czy coś jest jeszcze potrzebne i ile by sobie w serwisie zawołali
Jeśli chcecie się przyjrzeć silnikom Stomp-a i Lifana popatrzcie sobie tutaj http://allegro.pl/najmocniejszy-pit-bik … 06877.html
Offline
CZyli jednak istnieje możliwość modyfikacji bez rozbierania karterów i grzebania w środku muszę przemyśleć te opcje ciekaw jestem ile w autoryzowanym serwisie może kosztować taka usługa wymiany cylindra i głowicy
Offline
nie nie istnieje możliwość zrobienia z 50ccm - 110ccm bez rozbierania kraterów bo trzeba wał wymienić. Co do tego to ten http://allegro.pl/show_item.php?item=30 … d00be2ff62 a do tego ew gaźnik i chłodnicę ale na oryginalnym gaźniku też daje radę ( ja mam 110 na oryginalnym gaźniku ). Co do tego że ma jeździć a nie wyglądać bo coś pisał, że mu się pokrywa nie podoba przy silniku.... -.-
Offline