Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
PZ16? W moim od nowości siedziała 19... PZ26, będzie troszkę na wyrost do zwykłej 72. Ja mam po mocnych modyfikacjach i musiałem zastosować większą dyszę, bo przy 5-6 tys i nagłym odkręceniu manetki dostawał czkawki. Do zwykłej 72 bez odblokowania PZ26 to strata pieniędzy na gaźnik, a później paliwo. Zwykły PZ19 z dyszą 90 radzi sobie z tym aż nadto.
Ja kolanko tak jak pisałem obrabiałem dremelem z giętką złączką i na tym kamień szlifierski o różnych kształtach, ale ja mam inne kolanko, bo krótsze i odwrócone w drugą stronę.
Offline
Założyłem dziś PZ 26 i powiem szczerze że nie widzę zbytnio różnicy pomiędzy starym PZ19 . Tłumik jest wybebeszony, rozwiercony i pospawany, króciec ma 22 mm średnicy (przy łączeniu z gaźnikiem) - przyznaję się bez bicia że nie polerowałem ani nie rozwiercałem - to może być przyczyna? Zastanawiam się też czy wymienić filtr powietrza, czy zostawić stary (fabryczny) - oczywiście w kwestii osiągów, a nie wyglądu.
Offline
Wiem że to bez sensu, tylko że nie mogę znaleźć króćca o większej średnicy - a wypiłowanie z tego co mam 4 mm jest raczej trudno wykonalne, bo zostanie ścianka grubości papieru ... chyba że trzeba to dorobić we własnym zakresie, bo zamiennika nie widzę na allegro - może jakaś podpowiedź ...
Offline
Za przeproszeniem. Co ty mądrze prawisz sir? 4mm średnicy wiecej, to 2 mm większy promień, czyli z każdej strony. Jaka ścianka grubości papieru? Mam spokojnie spiłowane do ponad 25mm i wszystko jest git.
Offline
Sprawdź grubość kolanka... Ja mam troszkę inne aczkolwiek średni ca zewnętrzna jest chyba taka sama i wypiłowane mam na 26mm i troszeczkę. Ścianka pozostała taka jak trzeba. Tak jak Scyzoryk napisał wychodzi po 2mm na stronę, a grubość ścianki to coś koło 4-5mm więc nic się nie stanie.
Offline
Właśnie o to chodzi, że te ścianki są dośc cienkie, jakość wykonania marna. Suwmiarką teraz nie bardzo mam jak sprawdzić Najwyżej kupię jeden zapasowy i będę próbował rzeźbić ... MrGizmo, a Ty sam swój robiłeś czy dobrałeś z czegoś podobnego? Pobieżenie przejrzałem króćce na allegro, ale nie widzę niczego, co by się nadawało.
Ostatnio edytowany przez Mamut (01-08-2012 21:04:17)
Offline
Ja mam od czegoś innego, ale średnica jest ta sama. Króciec jest krótszy, a zatem wcześniej mam efekt "doładowania". Zabrałem do sklepu i dobrałem od czegoś innego, aby gaźnik był z przodu a nie z tyłu (filtr jest skierowany do przodu). Oczywiście wszystko robiłam sam, bo jest to prosta robota z tym że czasochłonna.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (02-08-2012 16:07:50)
Offline
Odświeżam
Więc też chcę zmienić gaźnik do swego ws 50. Mam zestaw 72 cm wlot na głowicy 22mm fabryczny króciec średnica 26 i gaźnik niestety PZ 16. Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/gaznik-quad-atv-50-70 … 81634.html wydaje mi się że jest to PZ 19 i taki http://allegro.pl/gaznik-romet-junak-be … 65919.html na jednym ze zdjęć widać napis PZ 20 reszta wymiary i wygląd jak nasz ten drugi od naszego ma tylko większą przepustnicę. Moje pytanko który byście wybrali pod zestaw 72 i dlaczego? Oraz za i przeciw
Offline
Ten pierwszy jest pz19 zgadza sie.Ja mam przy 72 pz19 oryginalanie dostalem taki i dobrze sie spisuje
Offline
Oryginalna jest dysza nawet nie wiem jaka ale jest oryginalna chodzi dobrze na tym nic nie pćka nie zalewa go jedynie na ssaniu nie pochodzi bo odrazu go zalewa
Offline
Ja dzisiaj zauważyłem że na naklejce która jest na osłonie łańcucha jest podane iż gaźnik to PZ16 a przełożenie jakie mam to 13 z przód 45 z tył oczywiście mówimy o standardowej 50-tce z 2012 roku kolor czerwony
Offline