Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Siemanko jak w temacie czy opłaca się taki gaznik do 125 montować i czy wgl mi coś da ta pompka dziękuję za odp http://allegro.pl/gaznik-4t-atv-200-250 … 38492.html
Offline
Witam. Może rozwieje trochę twoich wątpliwości. Sam mam coś takiego zamontować do swojego moto. Mam silnik Lifana 120. Mam kupiony ten gaźnik ale nie miałem do taj pory czasu go założyć. Ponoć przy gwałtownym dodaniu gazu silnik nie muli tylko dzięki pompce żwawo wkręca się na obroty. Jest jednak jedno ale ten link co podałeś to gaźnik PZ30 a on jest za duży. Powinien być PZ26 z pompką ciężko go znaleźć. Ja kupiłem ten http://allegro.pl/gaznik-atv-200-crf100 … 16132.html według moich pomiarów jest to PZ27. No i musisz zmienić linkę do gazu na taką http://allegro.pl/linka-gazu-atv-300ccm … 54891.html . Mam nadzieję że choć trochę pomogłem.
Ostatnio edytowany przez cesio22 (04-02-2016 20:23:59)
Offline
Dzięki
Offline
Ciekaw jestem czy zdecydowałeś się na zakup tego gaźnika i linki. Ja w końcu zamontowałem. Linka ta co podałem link jest dość długa i trzeba się nakombinować z jej ułożeniem. Dodatkowo trzeba przerobić mocowanie przy manetce. Gaźnik jest fabrycznie źle wyregulowany paliwo leje się przez przelew. Muszę wyregulować pływak w gaźniku. Wiem że to było wałkowane setki razy ale może ktoś wie na jakie wartości ustawić pływak w gaźniku PZ 26.
Offline
Odradzam, pamiętam jaki byłem uradowany jak pompka dawała kopa, skończyło się na wypalonych zaworach (oba) oraz pierścienie na tłoku. Tyle mi się udało zdiagnozować, tyle mi wystarczyło żeby wywalić to cudo w kąt. Taki sprzęt sprawdza się w dwusówach bo nie ma tam czego wypalić.
Offline
Wypaliło Ci zawory bo źle wyregulowałeś gaźnik. Ustawiłeś zbyt ubogą mieszankę. To nie wina gaźnika. On pracuje jak każdy inny tylko przy nagłym odkręceniu manetki podaje dodatkowe paliwo. Przy zbyt ubogiej mieszance podnosi się temperatura spalania (bo paliwo też chłodzi) no i wyższa temperatura wypala zawory.
Offline
Nie przypominam sobie żebym miał kiedykolwiek białą świecę a tym bardziej przy tym gaźniku.
Offline
Możesz sobie nie przypominać ale każdy mechanik Ci potwierdzi że zawory wypalają się przy zbyt ubogiej mieszance. Zawór wydechowy dodatkowo może ulegać takiej awarii gdy do zapłonu mieszanki dochodzi w kolanku już poza cylindrem z drugiej strony zaworu. Czyli tak zwane strzały nie służą zaworom.
Offline
O wypaleniu zaworu wydechowego dowiedziałem się jak zaczął strzelać w tłumiku ale sporadycznie potem doszły cofki do gaźnika. Mieszanki nigdy nie miałem ubogiej.
Offline