Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Rzucił mi się w oczy ten temat gdzieś na forum, natomiast ja zastanawiam się czy nie zrobić całego nowego wydechu od głowicy, o trochę większej średnicy i wybebeszyć/zmienić tłumik - z tym że boję się że może to przynieść efekt odwrotny od zamierzonego. Dostęp do narzędzi mam więc raczej nie będzie to problemem - pytanie czy po takim rozwiązaniu spaliny nie będą się cofać i mulić silnika ... Zbyt doświadczony w projektowaniu układów wydechowych nie jestem, natomiast zdaję sobie sprawę że wstawienie samej przelotowej rury nie jest zbyt mądrym rozwiązaniem.
Offline
Użytkownik
Gizmo co sądzisz i gaźniku PZ30?? bo na chwile obecną tylko takie są na allegro... co do króćca to nie powiem ale otwór ma całkiem duży Przymierzam się do wymiany tłumika ale w weekend musze zrobić przymiarki czy nie zrobie wiochy ;p
Offline
PZ30 to przerost formy nad treścią Spalanie wzrośnie masakrycznie, a mocy już niewiele przybędzie. Co do tłumika... To nie jest 2T gdzie tłumik jest ekstremalnie ważny. W 4T im łatwiejszy wypływ spalin tym lepiej. Jak mają Ci się tu spaliny cofać? Możesz mi to wyjaśnić?
Offline
Mówię, nie mam doświadczenia w budowie układów wydechowych stąd pytanie, a co do co cofania spalin - złego określenia użyłem, chodzi mi o to, by silnik się nie dławił źle dobranym wydechem. Czyli włożenie rury o większej średnicy i bez jakichś złamań raczej nie powinno zaszkodzić ?
Offline
Użytkownik
Kurcze będzie trzeba szukać pz26 co chyba łatwe nie będzie...
Ps co do wydechu mi chodzi o wygląd i fajniejszy basowy dzwięk ;]
Wydech mam od thundercata ale na zdjęciu nie był taki ogromniasty
Offline
Od T-Cata? Przecież to rdzewieje straszelnie No i faktycznie jest "spory".
W silniku 4T masz zawory, które blokują dopływ powietrza z nieodpowiedniej strony.
Jeśli zrobisz to źle to pogorszysz sprawę, bo wytworzysz zawirowania które zamiast ułatwić opróżnianie komory ze spalin utrudnią to.
Offline
Użytkownik
Mój ,,egzemplarz" jest akurat w stanie bdb +
Offline
Użytkownik
Raczej nie był dłubany jest cholernie ciężki ;] mam nadzieje że przy szerszej oponce będzie się w miare prezentował no i czy nie będzie mnie ciągnęło te prawie 5 kg na prawą strone ;p
Offline
Użytkownik
Dałem se spokoj zrobiłbym tylko wioche i nic więcej ;] trzeba poszukać czegoś mniejszego ;]
Offline
Sorki za odgrzewanie tematu,
W weekend udało mi się wreszcie zajrzeć do silnika i poszukać przyczyny terkotania. Okazało się, że pękło (chyba tak to należy nazwać) mocowanie takiej blaszki, która zajmuje się rozdzielaniem zębatek kopki, przy jej spoczynku (mam zdjęcie jeżeli ktoś jest chętny). Sprężyna cały czas dociskała koła zębate i stąd to terkotanie.
MrGizmo, pisałeś wcześniej o gaźniku PZ-26 - na allegro są dwie aukcje, lecz na moje oko te gaźniki są identyczne: http://allegro.pl/gaznik-pz26-chincki-c … 20589.html i http://allegro.pl/gaznik-japan-romet-ze … 20590.html - czy one Twoim zdaniem się różnią?
Wrócę jeszcze do króćców - mój fabrycznie ma 22 mm średnicy. On będzie dobry dla tego gaźnika? Z większym przekrojem na allegro nie widzę ...
Ostatnio edytowany przez Mamut (16-07-2012 19:18:15)
Offline
Sory za odgrzebanie ,ale prawdopodobnie jutro dotrze do mnie cyl 72cc i chciałbym sam go założyć ,ale czy może mi ktoś raz a porządnie wytłumaczyć jak ustawić rozrząd?
Offline