Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#46 21-08-2014 20:04:48

 Balaiareth

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Zarejestrowany: 05-06-2014
Posty: 147
Punktów :   
Motocykl: WS 50
Pojemność: 50
Przebieg: 22000 +
Wiek: 19
Imię: Dawid

Re: 125 ccm

Ok dziękuje wszystkim za opinie, zdecydowałem się na 72 ponieważ muszę odkładać pieniądze na samochód a taki zestaw to za marne 200 zł z wysyłką kupie U kogo polecacie kupić zestaw 72 ccm na allegro?


http://i57.tinypic.com/euehd1.jpg

Offline

 

#47 21-08-2014 21:11:51

 ReallY

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420931788.png

Skąd: Imielnica
Zarejestrowany: 07-05-2014
Posty: 580
Punktów :   
Motocykl: Router A 500
Pojemność: 120
Przebieg: 13300
Wiek: 17

Re: 125 ccm

mankers to 110 a magneto i cewki mogłeś przełożyć od starego silnika.


Boromir   Części do lifana są na stronce MRF Uniwersalnych części raczej nie ma ale nie sądzę aby były ci potrzebne, sam miałem wcześniej skrzynię 1 0 2 3 4 ale moim zdaniem te z luzem na dole jest wygodniejsza bo nie trzeba go szukać, czujnik biegów jest tu tylko od luzu ale można się nauczyć Silnik ten posiada dwie cewki ładowanie jest ale słabe ja latam z jedną żarówką z przodu 35W i reszte mam ledy więc prądu mi styka.

Offline

 

#48 22-08-2014 08:16:01

 mankers

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Skąd: łódż-bałuty
Zarejestrowany: 03-05-2014
Posty: 73
Punktów :   
Motocykl: KYMCO PULSAR
Pojemność: 125cm

Re: 125 ccm

Really przełozyłem ze starego a czy 110 to nie do końca jestem przekonany bo na gps 130 juz nim jechałem wiec raczej chyba 124 tak jak pisało ale tloka nie mierzyłem i upierał sie nie bede

Offline

 

#49 22-08-2014 12:57:29

 ReallY

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420931788.png

Skąd: Imielnica
Zarejestrowany: 07-05-2014
Posty: 580
Punktów :   
Motocykl: Router A 500
Pojemność: 120
Przebieg: 13300
Wiek: 17

Re: 125 ccm

hahahahahah 130 haha ten GPs to jakiś jebnięty w kopytko musi być jak przekroczyłeś połowę tej wartości to muszę pogratulować....  To nawet widać że to 110 po numerach silnika można stwierdzić a po za tym 125 mają aluminiowe cylki i najczęściej nie posiadają rozrusznika oraz 6 cewek.

Offline

 

#50 22-08-2014 23:36:59

 mankers

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Skąd: łódż-bałuty
Zarejestrowany: 03-05-2014
Posty: 73
Punktów :   
Motocykl: KYMCO PULSAR
Pojemność: 125cm

Re: 125 ccm

wiesz co jesteś najmądrzejszy w tym temacie to gratuluję wiedzy  nie chce mi się już dyskutować strata czasu pozdrawiam

Offline

 

#51 23-08-2014 00:09:51

 Montii

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1421183226.png

Skąd: 3 km od Zamościa
Zarejestrowany: 04-11-2012
Posty: 752
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Rouetr WS 50
Pojemność: 110
Wiek: 19
Imię: Szymon

Re: 125 ccm

mankers ale taka jest prawda... nawet jeśli masz prawdziwe 125 to ono i tak ma maks. 9 KM. Pomyśl Honda CBR 125 która ma 14KM rozpędza się maks. 120-130 km/h. To niby jak ty mogłeś 130 jechać chyba z urwiska??? Wiem że może brzmi chamsko ale taka jest prawda.

Offline

 

#52 23-08-2014 11:16:51

 MotoMateusz

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Olecko
Zarejestrowany: 01-01-2014
Posty: 120
Punktów :   
Motocykl: Kingway Street/Router ws 50
Pojemność: 49ccm/72ccm
Przebieg: 4600/6900
Wiek: 17
Imię: Mateusz

Re: 125 ccm

Ja też miałem okazje się przejechać Zippem 125 z pionowym silnikiem i 5 biegową skrzyniął i mooooże te 120km/h z porządnej góry poleci, a na tej 125 to może 105km/h wyciągniesz


- Panie, ale to nie chce wejśc!
- Jak nie chce?
- No nie chce...
- A użyłeś większego młotka?!

Offline

 

#53 23-08-2014 18:38:21

 Fenrise

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1419714679.png

Skąd: Jelenia Góra
Zarejestrowany: 09-06-2013
Posty: 936
Punktów :   25 
Motocykl: Router A500 / WS 50
Pojemność: 50 / 125
Przebieg: 10371 / 5003 km
Wiek: 26
Imię: Krystian

Re: 125 ccm

Posiadam silnik 125ccm z aluminiowym cylindrem i dolnym rozrusznikiem, na przełożeniach 15/41 na obwodnicy rozpędziłem się do jakichś 92-95 km/h. Może by i 100 przekroczył, ale na pewno nie dobił do choćby 110. Aby osiągnąć 130km/h i pokonać ciągle potęgujący się opór powietrza potrzebowałbym prawie 2 x tyle mocy. MZka 250 TS (2 takt, 250cm3) przy 20 paru koniach wyciągała prawie 140 km/h.

Poza tym, nawet jeśli jakimś cudem ktoś zamontowałby nawet i silnik 250 czy większy w takiej konstrukcji jak WS, to pojawia się inny problem. Już przy tych 90 paru daje się odczuć za niską masę motocykla i delikatną ramę. Byle podmuch powietrza wytrąca z równowagi, wchodząc w delikatne łuki ma się wrażenie że cały pojazd się ugina. Wpadnięcie w dziurę przy takiej prędkości grozi uszkodzeniem i złamaniem ramy. Winne są kiepskiej jakości materiały użyte do wyrobu stali oraz spawy robione na odwal się. To nie jest pojazd przystosowany do takich prędkości, dlatego zamiast marzyć o dobijaniu do 120, 140 czy 500km/h na chińskim motorowerze zmieńcie lepiej cały motocykl. Jak to się mówi, "Z g....na bata nie ukręcisz".

Offline

 

#54 24-08-2014 00:10:36

 mankers

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Skąd: łódż-bałuty
Zarejestrowany: 03-05-2014
Posty: 73
Punktów :   
Motocykl: KYMCO PULSAR
Pojemność: 125cm

Re: 125 ccm

Faktycznie przepraszam moj telefon podal bzdure w pomiarze zauwarzylem jadac dzis samochodem z wlaczana nawigacja przeklamywala o 23km w porownaniu ze starym poczciwym tom tomem wiec
nie swiadomie podalem bzdurna informacje ale frajda i tak jest z tego co pod siedzeniem

Offline

 

#55 02-09-2014 19:34:44

 ReallY

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420931788.png

Skąd: Imielnica
Zarejestrowany: 07-05-2014
Posty: 580
Punktów :   
Motocykl: Router A 500
Pojemność: 120
Przebieg: 13300
Wiek: 17

Re: 125 ccm

Co do twojego pierwszego postu, nie jestem najmądrzejszy znam o wiele bardziej zaznajomionych ludzi w temacie silników china power. Co do twojego ostatniego postu to bardzie mnie cieszy że napisałeś że tel kłamał nawet gdybyś napisał że być może tyle nie jedzie to było by super.

Offline

 

#56 18-12-2014 22:24:14

 Balaiareth

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Zarejestrowany: 05-06-2014
Posty: 147
Punktów :   
Motocykl: WS 50
Pojemność: 50
Przebieg: 22000 +
Wiek: 19
Imię: Dawid

Re: 125 ccm

Odświeżam temat, ponieważ zastanawiam się nad silnikiem 120 lifana, ma/miał ktoś ten silnik? Jeżeli tak to chciałbym wiedzieć ile pali i czy kupując go dostane większy gaźnik?
I jaki powinien być v-max na odpowiednich zębatkach? Zastanawiałem się też nad 140 ale nie mam tyle pieniędzy na razie
Aha i najważniejsze pytanie, czy trzeba będzie coś przerabiać np.: skracać błotnik?


http://i57.tinypic.com/euehd1.jpg

Offline

 

#57 19-12-2014 21:54:00

 ReallY

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420931788.png

Skąd: Imielnica
Zarejestrowany: 07-05-2014
Posty: 580
Punktów :   
Motocykl: Router A 500
Pojemność: 120
Przebieg: 13300
Wiek: 17

Re: 125 ccm

Ja mam lifana 120 v-max 90 czy 95 już nie pamiętam chyba 95 za gaźnik trzeba dopłacić spalanie u mnie przy sporym gaźniku z pompką przyśpieszającą jest różne od stylu jazdy ale 3.5 pali przy praktycznie katowaniu w trasie ok 2.2 a normalna jazda ok 3. Co do przeróbek to nie wiem ale możliwe że tłumik będziesz musiał przerobić bo może po prostu nie sięgać gdyż ,,głowica pójdzie do przodu" W poradnikach jest poradnik mojego autorstwa co do silników ( nowych ) 110 120 i 140

Offline

 

#58 19-06-2015 00:02:17

 Balaiareth

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Zarejestrowany: 05-06-2014
Posty: 147
Punktów :   
Motocykl: WS 50
Pojemność: 50
Przebieg: 22000 +
Wiek: 19
Imię: Dawid

Re: 125 ccm

Ponownie odświeżam temat. Wiem, że pewniejszym silnikiem byłby 120 albo 140 lecz zdecydowałem się na 110.
Głównie z tego względu, że bardziej przypomina 50-ątkę. Widziałem, że niektóre osoby chwalą sobie BTS'a, może nawet skusiłbym się na prawdziwą 125, budżet to 1000 zł, lecz chciałbym żeby w tej cenie zmieściła się także chłodnica. Mimo, że znam opinie o 110 to zaryzykuję, mam na stanie dotarty zestaw 110 o średnicy 52,4 który nie brał oleju, więc jakbym nie daj Boże trafił na bubla to o remont się nie martwię
Prosiłbym o opinie posiadaczy 110-ątek.

Edit:

Przeglądając silniki zauważyłem, że w większości aukcji sprzedający gwarantują "najwyższą" jakość, "nie to co na innych aukcjach" swoich silników, np. ten
http://allegro.pl/silnik-nie-110-cc-a-1 … 53274.html

W tej aukcji można przeczytać, że silnik nie posiada żadnych wad ukrytych itp.
W dodatku sprzedawca twierdzi, że jest to 125, przedzwonię do niego i zapytam o średnicę tłoka.
Pytanie, któremu z nich można ufać? Najbardziej przekonuje mnie silnik BTS.

I nasuwa mi się takie pytanko, czy jak zamontuje chłodnice, to powinienem dolać trochę więcej oleju niż 750 ml ?

Ostatnio edytowany przez Balaiareth (19-06-2015 00:24:58)


http://i57.tinypic.com/euehd1.jpg

Offline

 

#59 19-06-2015 02:13:18

 Tommy29

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1430599291.png

7598989
Skąd: Kalisz
Zarejestrowany: 12-04-2013
Posty: 1581
Punktów :   23 
Motocykl: Romet Router WS 50
Pojemność: 50/110 ccm
Przebieg: na 50 i 110 ccm ~29000 km
Wiek: 32
Imię: Tomasz

Re: 125 ccm

Jak zamontujesz chłodnicę to wypadałoby dolać około 150 ml oleju. Ja od razu Ci powiem że nie mam założonej chłodnicy i najpierw Tobie też bym odradził. Najpierw zobacz jak się będzie silnik sprawował bez chłodnicy, bo były przypadki gdzie przy 110-tce olej był wręcz niedogrzany, co jest również niezbyt dobre dla silnika.

Na swojej 110-tce mam już nakręcone dobre 5000 km i to wszystko bez chłodnicy, ponad rok użytkowania i tylko jedna uszczelka wydmuchnięta, ta pod głowicą.
Silnik z tego linku co podałeś to będzie raczej 110-tka. Wygląda dokładnie tak samo jak ten mój silnik. I to "magiczne" 12 KM, i 120 km/h.
Moim wyciągnąłem max 100 km/h i to przez chwilkę. Normalnie można było wyciągnąć w granicach 90 km/h a swobodnie jadąc najlepiej było utrzymywać 70-75 km/h.
Na 110-tce zrobiłem w ciągu tygodnia (we wrześniu ubiegłego roku) prawie 1200 km, z czego coś koło 300 km jadąc z Warszawy do siebie do domu, praktycznie bez przerwy.
Zastanawia mnie też ten układ biegów 1 N 2 3 4. Wydaje mi się że w tych silnikach był układ N 1 2 3 4.

Porównaj sobie ten silnik z tym co podałeś: http://allegro.pl/silnik-110ccm-bts-4t- … 32895.html
Mnie jeszcze zastanowiło w tym silniku co podałeś że nie ma on żadnych naklejek. Tak jakby były one albo usunięte przez zrobieniem zdjęć, lub wręcz usunięte już na zdjęciach. Oczywiście decyzja należy do Ciebie. Dla mnie silnik tamten wygląda jak zwykła 110-tka. W razie czego śmiało pisz.

Offline

 

#60 19-06-2015 15:40:59

 Sviras666

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927451.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 07-11-2014
Posty: 86
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 2011
Pojemność: 72/110
Wiek: 30

Re: 125 ccm

Ja również brałem 110ccm bts, zrobiłem fakt faktem niecałe 500 km, ale jak na razie nie narzekam i oby tak dalej, nie różni się dużo od 50-ki, żadnych przeróbek zakładasz i jedziesz. proponuje ci tego sprzedawce miła obsługa i szybka wysyłka, co Tommy29 wystawił.

poprawka, musiał byś tylko przyciąć osłonkę na zębatkę zdawczą tyle.

Ostatnio edytowany przez Sviras666 (19-06-2015 16:02:47)

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.paint-online.pun.pl www.bakugan-rpg.pun.pl www.streetartists.pun.pl www.speedway-manager.pun.pl www.geobackupzar.pun.pl