Regulacja Sprzęgła
Są trzy sposoby wyregulowania sprzęgła
1) regulacja naciągu linki przy klamce sprzęgła
2) regulacja naciągu linki na pancerzu przy filtrze powietrza
3) regulacja mechanizmu sprzęgła, znajdująca się pod małym dekielkiem z napisem Router
Sprzęgło powinno brać w mniejszej połowie kiedy puszczamy klamkę sprzęgła
Im bardziej naciągnięta linka sprzęgła tym sprzęgło łapie później, tzn że w skrajnych przypadkach będzie tak, że wrzucimy bieg i puścimy klamkę sprzęgła całkiem a motor nie ruszy
Im mniej naciągnięta linka sprzęgła tym sprzęgło łapie wcześniej, tzn że w skrajnych przypadkach będzie tak, że wrzucimy bieg a motor ruszy
Natomiast pod dekielkiem znajduje się śruba z nakrętką kontrującą, popuszczamy nakrętkę i kręcąc śrubokrętem płaskim wkręcamy lub wykręcamy śrubę
- kręcenie w prawo spowoduje, że sprzęgło będzie łapało później
- kręcenie w lewo spowoduje, że sprzęgło będzie łapało wcześniej
proponuję sprawdzać tak co pół obrotu śruby, żeby nie przeholować w którąś stronę.
Przy okazji regulacji sprzęgła dobrze jest wcześniej zdjąć linkę sprzęgła z klamki i wstrzyknąć oleju do pancerza.