Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
witam,
zacząłem malować swojego routerka, ale nie wiem, jak szlifować w nim bak, tak by był idealnie przystosowany do malowania pistoletem, jakieś porady? wskazówki? co mam użyć? jak papier ścierny to jaki? i wgl
http://imageshack.us/photo/my-images/812/123456ew.jpg
Ostatnio edytowany przez mr0death (04-06-2012 22:55:07)
Offline
Zależy co chcesz osiągnąć i ile w to pracy włożyć. Ja gdy zajmowałem się tym to zbiornik zdzierałem do czystej blachy i nakładałem kolejno podkład, baza i bezbarwny. Na plastiki podobnie chociaż tam najpierw podkład do plastików, później pryskałem jakimś specyfikiem (nie pamiętam co to było, ale już tego nie robią), baza i bezbarwny.
Ja zawsze zdzierałem tylko i wyłącznie papierem wodnym. Zaczynałem 400, co zostało wykańczałem 800 a na koniec wszytko 1200. Pomiędzy malowaniami jeśli nie robi się mokre na mokre to przecierałem 2000.
Offline
zgadzam sie z MrGizmo tez na praktykach sie bawilem gdy nie bylo nic do roboty.Troszke czasu to zajmuje jesli bak masz czarny psiknij sobie sprejem bialym lekko po baku,nastepnie zakup sobie papier scierny 400,600,800,1200,2500.Scieranie przy scieraniu mocz papier w cieplej wodzie i czesto maczaj go.Najlepiej az do blachy zdzierac farbe efekt bedzie widoczny po malowaniu bo jak zle zrobisz z tym papierem to bedzie wszystko widac po malowaniu;/
Offline
bagażnik mi się niestety złamał, nie wytrzymał ciężaru kufra w nim łańcucha z kłódką (te zabezpieczenie motocyklowe)... a co do malowania, to zetrę do gołej blachy, a potem wygładzę dzięki za rady
Offline
Offline
http://imageshack.us/photo/my-images/88/bakq.jpg/
jeszcze raz ja , może być tak? żeby wszystko było równiuteńkie? bo teraz każdy rowek, każda dziurka jest równa z pozostałością. czy muszę do gołej blachy? Jeszcze nie jest zrobione do końca, bo jeszcze zrobię papierem wodnym, 2000 wykończenie, było nie było tych rowków bo grubszym papierze.
Offline
Zależy co chcesz osiągnąć. Wodnym to tego na bank nie zdzierałeś... Jeśli chcesz mieć to zrobione perfekt to tylko do gołej, albo przynajmniej do podkładu. Jeśli chcesz to po prostu mieć zrobione to przejedź po tym 400, 800, 1200 wodnymi i wystarczy. Na to podkład, baza 2-3 razy zależy co chcesz osiągnąć i 3-4 warstwy klaru. Na koniec polerka i będzie lakier jak w najdroższych brykach, oczywiście jeśli umiesz dobrze malować i masz jako taki sprzęt.
Offline
Pisałem, że wodnym jeszcze nie robiłem ja muszę tylko zedrzeć farbę, a malować będzie lakiernik za 30zł, pistoletem i kompresorem w lakierni to wolę do gołej blachy. ale ciężko to idzie... robiłem pół godziny (tak jak wygląda teraz) i tam gdzie jest czarne przejechałem tylko palcem ze śliną, a tam tylko rysy na lakierze... a plastik boczny po pol godziny to już miałem do gołego plastiku zdarty i 2000czką zrobiony...
Offline
Opisałem, Ci wyżej jak to zrobić dobrze. A że to to jest łatwa i szybka praca to ja nie pisałem. Za 30zł pomaluje to? Za zbiornik normalnie bierze się 100zł za jakiś mały i łatwy do malowania do 250zł za coś skomplikowanego. Mówię tylko o malowaniu, bez poprawiania po kimś czy przygotowywania wszystkiego samemu.
Offline
ale to po znajomości , takie symboliczne 30zł na flaszkę. Przy czym, że po znajomości mam gwarancję, że ten kolega zrobi to dobrze
Offline
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom … S50/128360
Tak wygląda po malowaniu
oceniajcie! ;D
Offline