Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Haha dizel popełniłeś chyba wszystkie błędy jaki mogłeś :]:] kolanko szczotka druciana czyszczone było wszystko się błyszczyki cale kolano było srebrne rozpuszczalnik aby odtłuścić i 3 warstwy lakieru i dupa lakier do 659 c
Offline
hmmm jak by ci to wytłumaczyć temperatura spalin dochodzi do około 1000 stopni Celsjusza mówię o płomieniu spalanej mieszanki która wychodzi bezpośrednio z głowicy do kolanka i dopiero gdzieś w środku układu wydechowego zamienia się w gaz w postaci dymu dlatego kolanko przy głowicy jest najgorętsze i zawsze dostaje najwyższe temperatury jeśli nałożyłeś 3 wartstwy bez wcześniejszego wygrzania lakieru a na końcu nie naniosłeś lakieru bezbarwnego zabezpieczającego to się nie dziw proponuje zastosować lakier o odporności powyżej 850 stopni Celsjusza
Offline
Gość
Pierdzielicie się z dokładnym czyszczeniem i w ogóle. Ja jak malowałem stare kolanka, to papier ścierny 800, potem rozpuszczalnik, wystawiłem na słońce żeby wyschło i malowałem, bez jakiegokolwiek spuszczania się nad tym. Nawet farby nie wypalałem i trzymała zdrowo.
No cóż, jedni wolą się "popierdzielić" nad każdą śrubką i mieć pewność że będzie wszystko idealnie, a drudzy wolą "na skróty". Jeden i drugi sposób jest dobry jeśli cel zostaje porządnie osiągnięty.
Offline