Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
cześć, jestem tu nowy i nizbyt się znam, ale mam pytanie czy ten zestaw http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-7 … 99023.html będzie pasował do mojego motoroweru, nie jest to tak jak u większości z was router ws 50 tylko benzer yankee. a po za tym mam z nim problem a mianowicie do 3 biegu ładnie się zbiera i wogóle ma moc i dolatuje do 60 km/h ale jak wrzuce mu 4 bieg to prędkość gwałtownie spada moc też, nie wiem co się dzieje facet od którego brałem powiedział ze nie ma żadnych blokad. a i czy jeżeli zatrzymają mnie pan władza to może przyczepić się do tego że na cylku nie ma wbitej pojemności
EDIT
znalazłem jeszcze coś takiego, które lepsze
http://allegro.pl/cylinder-glowica-tuni … 27279.html
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (01-03-2013 18:01:09)
Offline
http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-7 … 99023.html
ja na tym smigam nie ma zandych problemow
Offline
Pasuje. To nie ma różnicy czy zipp pro50 czy tam benzer yankee czy ws50 czy tam jeszcze jakiś. Wszystkie mają ten sam silnik więc napewno pasuje. Ten co podał konrad jest fajny i jak coś to bym go zamawiał. Nie policjant nie będzie się czepiał, że nie ma wybitej pojemności ( przynajmniej nie powinien ) a z tą 4 to nie wiem. Myślę, że ma zębatki na prędkość i 72ccm zredukuje moc i na 4 biegu będzie miał sporo mocy
Offline
a jak jezeli chodzi o wał bo jedni piszą że wytrzymuje, drudzy ze nie gdzieś wyczytałem że wystarczy wymienić łożyska na wale na mocniejsze i starczy np. SKF. czy montaż takiego zestawu jak wyżej podał kolego jest skomplikowany dam rade sam (z pomoca taty który wie troche o mechanice) czy lepiej podstawić do jakiegoś serwisu??
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (01-03-2013 18:53:18)
Offline
Ja mam benzer yankee aktualnie 72cc. Kupiłem go od tego gościa: http://allegro.pl/cylinder-glowica-kpl- … 74871.html . Dostajesz razem z całym zestawem dodatkowo dyszę. Ja osobiście nie zmieniałem łożysk i tobie też nie radzę tego robić. Nie ma sensu i tyle. Przy 110cc może to ma sens, ale bez tego przejedziesz i tak dużo kilometrów ( jak na chińczyka ). Z tego co można wyczytać na tym forum padają albo pierścienie, albo zaciera się cyl. Nie ma nigdzie o tym że komuś pęknął czy uszkodził się wał na 72cc. A różnic między benzer yankee a router ws 50 nie ma. Jedyną różnicą jest nazwa, pod którą sprzedaje hurtownik. Podpowiem ci jeszcze że możesz zmienić zębatkę na 14z lub 15z, bo na oryginalnej po zmianie są strasznie krótkie biegi. Pan władza raczej przyczepi się gdy przekroczysz znacznie prędkość
Offline
ja mam ten zestaw http://allegro.pl/cylinder-glowica-kpl- … 96460.html i przejechane prawie 2000 km nic więcej nie zmieniane poza regulacją gaźnika , co do łożysk wymiana ma sens ale jak wymienisz wszystkie na japońskie mają takie czerwone oznaczenia po bokach silnik będzie miał lżej można zyskać kilka procent ponoć na mocy tak mi powiedział chłopak który trochę bawi się w remonty silników głównie w MZ - kach
Offline
Nie wiem czy opłaca się przepłacać na tego typu ulepszenia (łożyska).
Offline
to który wybrac bo już zgłupiałem xD
1. http://allegro.pl/cylinder-glowica-tuni … 27279.html
2. http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-7 … 99023.html
3. http://allegro.pl/cylinder-glowica-kpl- … 74871.html
4. http://allegro.pl/cylinder-glowica-kpl- … 96460.html
5. http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z … 81203.html
jeżeli przy przy takim cylindrze nie ma potrzeby to chyba faktycznie nie ma co przepłacać, a jak jeżeli chodzi o tłumnik, podobno nawet przy 50 ccm zamula
Ostatnio edytowany przez G@BRYS1997 (01-03-2013 21:04:35)
Offline
http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-7 … 99023.html
Ja ci polecam ten nic nie jest wybite.A jesli chodzi o jakosc to ja mialem dobra
Offline
ja na sowim zeszlifowałem pojemność i zamalowałem hamerajtem wygląda jak orginał co do tłumika to
według mnie to tłumik nie zamula po prostu zachodzi sadzą i raz na jakiś czas trzeba zrobić przepał ja to robię co 200 no 300 km wybieram prosty odcinek i od 2 biegu ciągnę do maksymalnych obrotów po kolei zmieniam bieg i tak aż do 4 na 4 chwilę podjadę i puszczam manetkę żeby silnik zwolnił do tych 7 no 8 tyś obrotów i jadę dalej
Ostatnio edytowany przez cesio22 (01-03-2013 20:49:52)
Offline
tego jeszcze nie sprawdzałem ale na pewno przetestuje jak tylko go dosiąde
Edit: A czy chlodnica by cos pomogla?
Nastepnym razem uzyj opcji edytuj
Ostatnio edytowany przez konrad960229 (02-03-2013 11:33:46)
Offline