Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Jak ktoś nie ma mocy na 4 tzn. że zębatka mała z tyłu. Ja taką mam a kolega o wiele większą to widac różnicę szczególnie jak się w 2 osoby jedzie. chociaż jak już się rozpędzisz samemu to tak w granicach 80 km/h powinno pójść ale radziłbym większą założyć.
Offline
witam. chciałbym się dowiedzieć co można zrobić bo mój router na 3 biegu leci nawet 75km/h a wrzucam 4 to prędzkość spada nawet nieraz do 55km/h. co mam zrobić? kiedeyś z lekkim wiatrem to ledwo 80 z niego wydusiłem. czy jeśli przewierce tłumnik żeby miał łatwiej wydalać spaliny, wymienie świece na jakąś lepszą np.na irydową, wstawie w gażnik większą dysze i założe stożek czy to pomoże? prosze o pomoc. (moto ma przejechane 2400km i było docierane poprawnie)
Offline
Mój leci spokojnie 70km/h jak sie troche rozgrzeje to idzie 75km/h
waże 70 kg prędkość też może zaliczyć od wagi kierowcy i tego ile ma ma w baku w końcu wchodzi jakieś 15l co swoje też waży
Offline
wnuq napisał:
troche moze pomoc ale szalu nie bedzie to jest 50cm3 wiec nie wiem skad wzieliscie takie predkosci jak 90+. Moj router leci 130km/h mierzone gps . Silnik 125 sportowy gaznik z dysza, tuningowy krociec, 16z z przodu.
Ciekawi mnie jak te 130 lecisz... Licząc, że na ostatnim biegu macie podobne przekładnie.
Na powiedzmy 12 z przodu i 42 z tyłu lecisz 75 (silnik 50) to na Twojej przekładni czyli 16 z przodu polecisz max 100. A gdzie pozostałe 30? Musiałbyś mieć z tyłu 36 lub 37 zębów, a przy takim przełożeniu na starcie wyprzedzaliby Cię rowerzyści i potrzebowałbyś autostrady żeby się rozpędzić.
Bajki możesz opowiadać kolegom, ale ja potrafię liczyć więc schowaj takie opowiastki między książki.
P.S.
Zapomniałem dodać, że obliczenia prowadziłem dla prędkości obrotowej 11k
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (29-01-2012 23:43:25)
Offline
Przeczytałem... A co to zmienia, że jest to 125? Ma więcej mocy i to koniec. Przeczytaj dokładnie co napisałem. Nie ma znaczenia pojemność, bo chodzi tu o prędkość obrotową i zębatki a nie pojemność.
Jeśli masz silnik który wygląda jak standardowy to przełożenia w skrzyni zupełnie się nie różnią, a jeśli masz cg125 to przełożenie na ostatnim biegu wynosi 1.000, a w FMB 1.044 co daje różnicę 1 może 2 km/h. Potrafię liczyć i wiem co nieco o motoryzacji choć specjalizuję się w silnikach do japońców to wszędzie fizyka działa tak samo. No chyba, że ty potrafisz zagiąć czasoprzestrzeń i jechać 130km/h.
Offline
Poprawiłem swój wynik V max 80km/h przy 10 500 obrotów
A liczniki nie oszukują bo wszyscy u mnie po trasie jeżdżą 80km/h a ja jechałem akurat nie zawolno nie za szybko
Offline
"Oszukujo"... Chcesz mi powiedzieć, że leciałeś tym 130km/h? Błagam Cię przestań żartować... Jestem mechanikiem i to niestety z wyższym wykształceniem, ale taki kraj... Miałem do czynienia z tą tzw 125ccm 120-130km/h i w praktyce nie daliśmy rady tym przekroczyć 100, a jeździło na tym kilka osób i moja koleżanka ważąca 49kg jechała 98km/h. Dodam tylko, że silnik był dobrze dotarty i zalany syntetykiem zmniejszającym tarcie. Droga prosta, ładna bezwietrzna pogoda. Podaj rozmiary zębatek to Ci wyliczę jakie musiałbyś mieć na ostatnim biegu. Po ogólnych obliczeniach wynika, że musiałbyś mieć przełożenie coś pewnie około 0,65. Ja naprawdę potrafię liczyć i jeśli ktoś gada że jechał 130km/h z tym niby 125ccm bez dołączonego filmiku z normalnym GPS'em nie w telefonie jest po prostu kompromitacją i tyle. Dodam tylko, że standardowo liczniki w WS50 przy jechaniu licznikowych 80km/h potrafią oszukiwać nawet o 10km/h, niestety na naszą niekorzyść.
To tyle jeśli chodzi o te bajki o tych magicznych 130km/h.
Pozdrawiam i polecam się na przyszłość.
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (28-02-2012 01:53:19)
Offline
Użytkownik
MrGizmo napisał:
wnuq napisał:
troche moze pomoc ale szalu nie bedzie to jest 50cm3 wiec nie wiem skad wzieliscie takie predkosci jak 90+. Moj router leci 130km/h mierzone gps . Silnik 125 sportowy gaznik z dysza, tuningowy krociec, 16z z przodu.
Ciekawi mnie jak te 130 lecisz... Licząc, że na ostatnim biegu macie podobne przekładnie.
Na powiedzmy 12 z przodu i 42 z tyłu lecisz 75 (silnik 50) to na Twojej przekładni czyli 16 z przodu polecisz max 100. A gdzie pozostałe 30? Musiałbyś mieć z tyłu 36 lub 37 zębów, a przy takim przełożeniu na starcie wyprzedzaliby Cię rowerzyści i potrzebowałbyś autostrady żeby się rozpędzić.
Bajki możesz opowiadać kolegom, ale ja potrafię liczyć więc schowaj takie opowiastki między książki.
P.S.
Zapomniałem dodać, że obliczenia prowadziłem dla prędkości obrotowej 11k
No może chłopak z górki o nachyleniu giewontu zjeżdżał
Offline
Giewont to za mało, może z Mont Blanc by dał rade
,8tys to dużo... W tamtym roku stały dwa w biedronce w Lublinie za 2,6tys zł i jak jeden poszedł i drugi stał chyba ze 2 miesiące i opuścili na 1,8tys Akurat byłem po zakupie samochodu i nie miałem kasy Gdzieś w okolicach Lublina otwierali nowy sklep i tam mieli go wystawić i z tego co gadałem z kierownikiem miał być wystawiony za 1,6tys
Offline
Użytkownik
Doberman napisał:
Mi sie prosta skonczyla tzn siatla czerwone ale wskazowka zostawila w tyle na 4 cm napis km/h (za 80)
Potwierdzam Mój rekord wynosi tyle samo
Offline
Użytkownik
MrGizmo napisał:
Giewont to za mało, może z Mont Blanc by dał rade
,8tys to dużo... W tamtym roku stały dwa w biedronce w Lublinie za 2,6tys zł i jak jeden poszedł i drugi stał chyba ze 2 miesiące i opuścili na 1,8tys Akurat byłem po zakupie samochodu i nie miałem kasy Gdzieś w okolicach Lublina otwierali nowy sklep i tam mieli go wystawić i z tego co gadałem z kierownikiem miał być wystawiony za 1,6tys
Właśnie kiedys słyszałem że te w biedronce to jakiś gorszy sort ale czy to prawda tego nie wiem
Offline