Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam,
Kupiłem nowy motorower, i słyszałem że trzeba podokręcać niektóre części, bo Polacy w Podgrodziu podobno niezbyt dokładnie składają pojazdy... W związku z tym co mam podokręcać? Bo tak szczerze boję się ruszać każdej śruby, i wolę się upewnić, co jest najbardziej narażone? Zastosować środek przeciw odkręcaniu się śrub? Przepraszam w razie umieszczenia wątku w złej kategorii...
Offline
Sprawdź mocowanie silnika chociaż ja osobiście nie musiałem nic w swoim dokręcać. Nie ma potrzeby stosować specjalnych środków zapobiegających odkręcaniu się śrub. Przede wszystkim sprawdź dokręcenie śrub przy górnej półce, te trzy co są pod kierownicą na klucz 17 (tak mi się wydaje że w Zetce będzie podobnie jak w Routerze), sprawdź mocowanie lampy przedniej czy czasem nie jest luźne, bo może drżeć lampa niepotrzebnie. elementy konstrukcyjne raczej są dobrze skręcone, jedynie możesz sprawdzić mocowanie plastików: boczki chyba są i tak na kluczyk zamykane więc nie powinno się nic dziać, ale warto sprawdzić mocowanie tylnego klosza lampy, tak żeby nie pogubić śrubek mocujących plastikowy klosz.
Offline
Cze, przejedź się kilka kilometrów niech się konik porusza, potrzęsie, zagrzeje, a potem po kolei sprawdzaj i dokręcaj. Z rzeczy które bym sprawdził to:
-wahacz
-kompletnie widelec
-dokręcenie silnika
-wszystkie plastiki
-wydech
-sety
-stopki boczną i centralną
-ustawienie i dociągnięcie tylnego koła, oraz napięcie łańcucha
ups, chyba wyszło całe moto i sprawdziłbym czy cała elektryka jest po dociskana na kostkach. Pozdrawiam Arek
Offline
Jedyne śrubki do regulacji masz przy gaźniku, przy tylnym kole, oraz na gwintowanym końcu pręta cięgna hamulca tylnego, Ale to wszystko widać co do czego jest więc chyba nie powinno być problemu z rozpoznaniem co do czego. Dodam jeszcze że można zobaczyć jak skręcone są tylne amortyzatory, ale tam chyba nie powinno być luzów. Co jakiś czas musisz sprawdzać te dwie śruby przy półce górnej, te pod którymi jest mocowanie przedniej lampy. Czasami te śruby lubią się luzować, i wtedy słychać takie drgania przedniej lampy. To na pewno warto co jakiś czas sprawdzać.
Offline