Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
szkoda kasy na takie coś bo mocy to da raczej znikomą ilość, praktycznie nieodczuwalną lepiej już założyć 72 tu efekt lepszy a robota ta sama co przy wymienianiu na 62
Offline
Pasować będą wszystkie zestawy przeznaczone do silnika poziomego 139 FMB.
tutaj masz przykładowy link: http://allegro.pl/cylinder-glowica-80-z … 29602.html
Offline
jeśli chodzi o silnik o pojemności 150 ccm to nie lepiej kupić cały nowy? bo z takim mieszaniem części to może być problem z wytrzymałością części ze starego silnika. Raczej będzie można kupić taki zestaw od MRF-u (Pitbiker MRF) ale nie wiem czy na pewno będzie to pasowalo do reszty z poziomego 139 fmb. Co więcej od MRF-u można kupić cały silnik bądź yx140 lub zs150 i jest to najmocniejsza wersja poziomego silnika. Tylko nie wiem właśnie jak z częściami, bo powinni mieć, ale pewnie tylko do oryginalnej 150-tki u nich dostępnej. Ostatnią sprawą jest wytrzymałość konstrukcyjna Routera. Moim zdaniem jest on za lekki na taki mocny silnik. Ostatecznością na granicy samobójstwa jest silnik yx140 a co dopiero 150-tka. Osobiście bałbym się takiego potwora zakładać do ramy Routera.
Offline
Jaźwiec napisał:
62 mm to cylinder o pojemności 150 cm3, nie chodzi w żadnym razie o cylinder 62 cm3
Skoro tak to sam sobie dajesz odpowiedź skoro do pojemności 125cc mamy już za mały rozstaw szpilek w standardowym silniku WS to do tłoka o średnicy 62 mm na 100 procent jest za mały. Nie widzę sensu tworzenia takiej dziwnej hybrydy nawet od strony finansowej. Prościej i taniej jest zakupić gotowy silnik jak wspomniał Tommy. Jeśli już to możesz się pobawić i zrobić silnik dwucylindrowy. Gdzieś taki widział w necie.
Offline
Jeśli ktoś lubi majsterkować to może się pobawić w taką przeróbkę. Natomiast jeśli chodzi o silnik 139 fmb to przerabiając samą "górę" czyli tłok, cylinder, głowicę (przy 110-tce jeszcze wał) nie osiągniesz więcej niż 110 ccm (dokładnie to chyba jest 107 ccm) Jeśli już chcesz kombinować z silnikami o sporo większej pojemności to możesz najpierw sprawdzić jaki jest rozstaw szpilek przy 125-tce, kupić jakąś używaną niedrogą 125-tkę, zestaw tuningowy i wtedy pobawić się w przeróbkę na 150 ccm.
Offline