Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Cześć mam pytanie co zrobić by móc strzelać z wydechu. Końcówki wydechu nie mam a środek przewiercony, uszczelki pod kolankiem nie mam , gaźnik ustawiłem iglica na środku a mieszanka wykręcona o 1 pełny obrót. Chopperek strzeli marchwią ale to się zdarza bardzo rzadko. Proszę was o poradę lub co mam jeszcze zrobić ?
Temat został przeniesiony // Rafał
Offline
Trzy warunki według mnie:
-przelot wydech
-najbogatsza możliwa mieszanka
-lekko odkręcony wydech, jakieś 0,5cm odkręcony
Te 3 warunki i strzela co kilka sekund
Ale w tych sprzętach nie powinno się robić tego regularnie to zawory wydechowe łatwo się wypalają
Offline
przelot to nwm czy musi być kumpel nie ma przelotu a wali mu jak głupi, 5mm tłumik odkręcony to dużo spróbuje go poluzować , a mięszanka nic mi nie daje
Offline
Ja mam seryjny wydech w routerze a jak walnę z tłumika to aż ludzie podskakują. U mnie nie strzela sam tylko muszę sprowokować. Jest jedna uwaga bo jakiś czas temu regularnie strzelałem z wydechu przy każdej nadarzającej się okazji to załatwiłem sobie zawór wydechowy i rozerwało mi na wydechowym zaworze uszczelniacz. Na bogatej nie chciał mi strzelać na uboższej lepiej. Tłumik jak pisałem seria w 100% szczelny. Płomień z tłumika nierzadko miał 20cm.
Offline
Dlatego musi być pusty tłumik, gdyż na org jest za duże ciśnienie przy wybuchu i morze uszkodzić zawory itd.
Offline
Ja u siebie na 72 ccm strzelam chyba tak samo jak Mateusz czyli czerwonym przełącznikiem zapłonu. Robię to tak, że wkręcam na 3 lub 4 biegu do 9 tyś. obrotów, wyłączam zapłon i jak silnik zejdzie do około 6 tyś. to włączam zapłon i efekt był satysfakcjonujący Wymagania to uboga mieszanka i dobre ciśnienie w tłumiku. Ostatnio trochę przesadziłem i tak strzeliłem że wyrwałem przegrodę środkową co spowodowało że latała po całym silniku i generowała nie miły dźwięk. Wczoraj wyciąłem końcówkę wydechu i żeby wyciągnąć środkową przegrodę musiałem uciąć pierwszą, teraz powietrze swobodnie ucieka i nie chce za nic strzelić nawet na maksymalnym możliwym do jazdy zakręceniu mieszanki, po prostu ciśnienie jest zbyt małe.
Teraz dorabiam swoje własne przegrody aby uzyskać zadowalający dźwięk i jednocześnie dobre ciśnienie aby fajnie strzelał, jak ktoś chce mogę wysłać zdjęcia wydechu od środka, a jak urwie zawór to poinformuje Do momentu wyrwania przegrody też strzelałem przy każdej możliwej okazji i zrobiłem już ponad 2000 km tylko moje ustawienie zaworów to ssący 0.06 a wydechowy 0.08. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale chyba zmienię luz na taki jaki podał Tomek.
Offline
Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć bo aparat padł a tłumik trzeba było szybko skończyć Ale może uda mi się to opisać.
Zaraz za końcówką znajduje się pierwsza przegroda, z której wystaje rurka o średnicy mniej więcej 2,5cm i długości 6cm, tylko ona nie jest na środku tak jak ta cienka z końcówki tłumika tylko niżej.
7 cm po pierwszej przegrodzie znajduje się druga taka sama, też z rurką o tej samej średnicy i długości.
A na końcu jest inna przegroda, posiada ona pięć otworów obok siebie na dole o średnicy 8mm i jeden na środku o średnicy 6mm.
Przegrody trzymały się na 6 spawach, ja u siebie je zanitowałem, by w razie czego nie ciąć znowu tłumika
Obecnie jeżdżę bez końcówki, ponieważ jeszcze nie wiem jak ją skończyc, ale raczej też będzie na nity
.
Offline
Ja posiadam pitbike 140cm który ma idealnie pusty tłumik i nie ma opcji żeby po dodadniu gazu nie strzelił ale to dlatego że większa pojemnosć i czysciutki przelot spalin
Offline
I żadnego katalizatora tam nie było? Ja jak rozbierałem tłumik w Benzerze WS to był katalizator w dodatku zapchany sadzą. Po jego wycięciu moto przestało się grzać i dostało mocy.
Ostatnio edytowany przez vxproplus (12-10-2015 17:56:56)
Offline
U mnie też był katalizator lecz też się tak zapchał że zero przepływu było spalin i wyciąłem go, a nie muszą być przegrody w tłumiku by strzelał zrób tak jak Ci napisałem i na 100% będzie walić
1.należy ustawić gaźnik
2.iglica na 2 rowek od dołu (więcej paliwa)
3.śruba mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o ok 200* (0.7obr.) należy samemu powoli regulować by jak najlepiej strzelał
4.tłumik przewiercić wiertłem 6mm , ok 20cm od kolanka 1 dziurkę
5. wkręcamy moto do połowy gazu i wyłączamy zapłon nie dodajemy wtedy gazu i włączamy zapłon gdy obr spadną słychać na filmiku kiedy go włączam.
Offline
Ta ostatnia przegroda to w sumie mógłby być katalizator, nie przyglądałem się mu za bardzo
Offline
katalizator jest zakładany w kolanku lub na początku tłumika )
Offline
Kurczę nie chce nowego tematu zakładać ale mam pytanie kiedyś mi coś brzęczało tak w okolicach silnika ale dokręciłem śruby i było spx. do czasu teraz znowu mi coś rzezi tak jakby w silniku na wolnych czasami to słychać a czasami nie ale gdy dodaje gazu to słychać i jak się jedzie takie żżżżżż jak by plastiki tylko ja już sam nwm co to może być wszystko skręcony może coś w silniki ? podbierak biegów by się odkręcił ?
Offline
Mogą to być zawory za luźne
Offline