Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Kolejna zagadka panowie: http://allegro.pl/cylinder-tlok-50mm-4t … 66873.html
Ciekawe na jaki wał to podchodzi chyba 110 nie? Ale jaki sens ma zakładanie tego skoro można normalne 110 władować?
Offline
Jest w opisie napisane że to do silnika 110 ccm.
Ostatnio edytowany przez Dziurawa Podeszwa (03-05-2015 19:19:28)
Offline
Nie 110 ccm (107 dokładnie), tylko 100 ccm (dokładnie 97). Sam nie wiem co to za hybryda i z czym to ugryźć. Jakiś taki dziwny twór.
Offline
Tak sie zastanawiam czy bardziej ten zestaw nie podpasuje pod moje 88cc Dziwne strasznie.Ciekawe czy cylinder jes tej samej długości co 110 cc(107)bo jak tak to bez sensu produkują taką hybryde.Znowu jakby był krótszy i pasowałby na wał z 50cc to byłaby super sprawa,bez żadnego toczenia i skracania szłoby od razu montować na seryjny wał.Ciekawy jestem bardzo.
Offline
http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t … t=cylinder
Z tego co pisze w tym temacie to jest pod wał od 110
Offline
Moja opinia jest taka: mało kto to produkuje 100ccm więc cechuje się lepszą jakością wykonania i tłoki są pewnie pod to nadal wymiarowe i dobrze spasowane. Jak wiadomo pod 110 jest tysiące różnego badziewia.
Offline
A moim zdaniem wsio jest z jednej fabryki nawet tej co są lifany tylko zamówienia lecą przez firmy to se tłok inny weźmie a to gdzie indziej pojemność nabije itp.
Offline
Na moje pytanie: Witam Mam pytanie: Czy cylinder współpracuje z wałem od 50? Czy trzeba by było założyć wał do pojemności 110? Innymi słowy jaka jest wysokość cylindra.Z góry dziękuję za odpowiedz . Pozdrawiam cesio22 . Dostałem taką odpowiedz: witam, o ile mi wiadomo kleinci montują tą część z dołem od 50cc, ale głowica musi być 72cc
Offline
Ciekawe,bo jak to prawda to super,częsci zamienne bez przerabiania pod wał z 50 cc byłoby git.
Offline
To jest pod wał od 110 bo jak policzymy pojemność dla skoku tłoka 49,5 (110) i średnicy 50,0 mm to wychodzi właśnie 97cc. Wał od 50 czy 72 ma 41,4 mm skoku i dla niego wyszłaby pojemność 81cc. Nawet na chłopski rozum można wywnioskować, że jeśli przykładowo cylinder 88cc ma średnicę 52,4 mm to żeby pod wał od 50 czy 72 miałaby być większa pojemność gar musiałby mieć większą średnicę czyli około 54,6 mm.
Offline
Pisałem z przekąsem i żartem nie spotkałem jeszcze na rynku zestawu którego nie trzeba przerabiać pod 88 cc a co dopiero większej pojemności pod wał z 50 cc
Ostatnio edytowany przez kifflee (05-05-2015 15:57:26)
Offline
Proszę bardzo http://www.ebay.com/itm/52MM-88CC-BIG-B … 0980590171
Prawda jest taka, że silnik 125 (pionowy) to minimum
Ostatnio edytowany przez Pilo (06-05-2015 15:31:12)
Offline