Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
SIemka panowie.
Kupilem motorek na gwarancji chinski 50(80teraz)
i co jakeis 15 km rozreguluja mi sie zawory i stukaja, mam na gwarancji ale mechanik nie wie co to jest, ciagle mi sie ustawia. I tak, mocno nakretki kontrujące dociska ;P
Macie moze cos podobnego, lub wiecie o co chodzi?
Offline
Najprawdopodobniej są kiepskiej jakości śrubki którymi regulujesz zawory. Musisz je zmienić jeśli założyłeś cały zestaw głowica plus cylinder, przełóż je za starej.
Offline
Ja też miałem taki problem, zmieniłem śrubke od regulacji, to sklepało mi zawora wtedy i on wyglądał tak
http://puu.sh/gyyw2/24f79081ce.jpg
Aby było ciekawiej, to dodam że zawór nie stykał się z tłokiem
Offline
Kup nowa gowice
Offline
Moim zdaniem wystarczy kupić dwa koniki zaworowe waraz ze śrubkami i nakrętkami http://allegro.pl/dzwigienki-koniki-zaw … 59618.html
Offline
Erpeg napisał:
Drastyczna metoda, użyj kleju do gwintów.
Klej do gwintów nic nie da bo śrubka się nie odkręca tylko sklepuje tak jakby była wykonana ze zbyt miękkiego metalu.
Offline
Ewidentnie gdzieś coś jest nie tak
Sam raz się spotkałem z podobnym przypadkiem że non stop dosłownie chwilę po odpaleniu zawory dostawały ogromnego luzu , najprawdopodbniej powodem tego stanu było to że słabo dokręcona śruba mocująca cylinder po prostu wypadła , wskutek czego cylinder był delikatnie ''przekoszony''
Po wymianie koników i szpilek od regulacji , gdyż miały pozrywane gwinty , problem już się więcej nie pojawił
Sprawdź czy cylinder jest mocno dokręcony w tym miejscu i czy sama śruba jest na swoim miejscu
Co do samych szpilek od regulacji , to mało prawdopodobne żeby te od 50 były twardsze niż te z głowicy 110 , są one identyczne i raczej niczym się od siebie nie różnią
A już na pewno nie jakością stali z której są wykonane
Offline