Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam chce przerobić mojego bzyka xD aby było troszkę więcej mocy. Mianowicie w sklepi z częściami z tłok, cylinder itd (bez głowicy ) kosztuje 150zł. Na allegro chodzą po 50 - 90 zł. Nie mam pojęcia czym różni się zestaw za ten za 150 czy 90 lub 50. Wie ktoś ? A i jak byście mogli to jakiś prawilny link do aukcji z allegro Będę bardzo wdzięczny.
Ps. głowice (od 72 ) mam od kolegi który przerobił swojego zippa na 110.
Offline
Prawdopodobnie niczym się nie różnią
http://allegro.pl/cylinder-72ccm-kpl-ki … 41622.html - tutaj masz link do taniego zestawu
Offline
Jeden z lepszych zestawów ale musisz sobie oringi olejowe załwtwić. Bo po każdej zmianie cylindra trzeba wymienić takowe.
Offline
Regut przecież pisze w pierwszym poście że głowicę ma od kolegi. Co do różnicy w cenach to ponoć u rometa są części a może były z fabryk senke lifan loncin gdzie jakość jest wyższa a na allegro są części no name.
Offline
1. Sprzedawcy sie pytałem czy ta są jakieś markowe - nie uzyskałem żadnej odp, czyli no nejm
2. Ten oring koniecznie trzeba wymienić ?
3. Jaka może być rozsądna cena za wymianę głowicy, cylindra itd. ? Pan to nie żaden serwis tylko chłop co potrafi to zrobić.
Ostatnio edytowany przez ntpm23 (18-03-2015 14:04:39)
Offline
Ad 1. Ja kiedyś kupiłem No Name zestaw 72 i nie było z nim nawet najmniejszych problemów
Ad 2. Jak stare będą pasowały to raczej nie musisz wymieniać
Ad 3. Myślę że 50 zł to max
Dolicz sobie jeszcze olej (ponieważ pasuje zalać nowy)
Ostatnio edytowany przez mateo96n (18-03-2015 14:57:11)
Offline
Musisz wymienić te oringi i pisanie że stare będa pasowały to jest tekst troche drażniący mnie. Stare masz ściśniete do rozmiarów takich jak odpowiadał w oryginalnym zestawie. Guma sie zwulkanizowała i przyjęła stały rozmiar. Musisz koniecznie wsadzić nowe. Dużo to nie kosztuje. W całym tym zestawie: http://allegro.pl/uszczelki-110cm-zumic … 21788.html masz oringi gratis. Zawsze mozesz poprosić tego u kogo zamiawiasz o dorzucenie Ci oringów. http://allegro.pl/oringi-glowicy-cylind … 57746.html << - - - tu masz same. Ten typ od oringów sprzedaje cylinder ze ściętym tłokiem http://allegro.pl/cylinder-kpl-72cc-oga … 06500.html pod twoją głowicę od 50.
Nie płać za wymianę tylko obejrzyj to: https://www.youtube.com/watch?v=IQyG-HUPIT0
Ostatnio edytowany przez Zib3l (18-03-2015 16:15:53)
Offline
Oczywiście jeżeli ma możliwość to niech kupi, ale nie wiadomo jak ważne to znowu nie jest... Ja zawsze zakładałem oringi ze starego zestawu i nie było problemu
Offline
Głowice mam od 72cm - chyba tak napisałem w moim pierwszym poście.
Pierwszy raz słyszę o tych oringach, co sie stanie jeżeli tego nie wymienię ?
Nie chodzi tu o kasę....
Dla sprostowania głowica kompletna mojego kolegi kosztowała prawie 100 zł (moretti) i może przelatała 800km nie więcej, po tym czasie była kasa na 110 i beng. Tyle w temacie. Wiedzę że nie którym to ciężko zrozumieć.
Edit :
A i jeszcze nie działa mi licznik. Nie pokazuje magicznej prędkości anie nie liczy km. Linka czy ślimak ? jak to sprawdzić ?
Offline
Odkręcasz linke od predkosciomierza i patrzysz czy się kręci w śrdoku jak kręcisz kołem. W teori może lecieć olej nie musi, jak nie masz tych oringów ale jak chcesz dobrze zrobić motor to sie wymienia wszystko na moje. Zawsze mnie ojciec uczył tego. Nawet w samochodzi używanych rzeczy sie nie powinno stosowac.
Offline
Ja też oringów praktycznie nigdy nie zmieniałem i było dobrze, nawet bez oringu dobrze było, ale za to silikon, tak praktycznie dla testów to zrobiłem, ale działało.
Offline
A ja pierwszy raz zmieniałem na 72 (z 72ccm xD) i oczywiscie stare oringi i oczywiscie olej se leciał. Ale to widocznie moj przypadek
Offline