Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
1 Post zapraszam do powitalni bo mod usunie temat ;-; W moto jaka jest kompresja ?
Sprawdzić możesz poprzez wykręcenie świecy przykładasz palec i sprawdzasz przy danym gazie na maxa tzn manetki gdy odpycha palec masz dobrą kompresję 2 sposobem którym sprawdzam po prostu kopka podczas kopu jest opór to dobra kompresja jest
Jak masz dobrą kompresje są różne przypadki gaznik do regulacji albo zawory
Ostatnio edytowany przez Masaj (25-02-2015 15:13:55)
Offline
Swieca nowa NGK . problem jest ze na luzie manetka wkreca obroty . na 1-ynce juz nie . Jak już uda mi się ruszyć i wbić dwójkę to maszyna leci . kompersja była sprawdzana jakies 1k km temu. ale ogolnie maszynka fajnie chodzi. Da sie jezdzić ale jest masakra z ruszaniem .
Offline
A jak dokładnie wygląda problem z tą jedynką? Piszesz że brak mu mocy aby ruszyć z tej jedynki, a potem jak już ruszysz to już odzyskuje moc. A jak wygląda sprawa, gdy ruszysz z tym trudem wrzucisz powiedzmy większy bieg, potem znów jedynka podczas jazdy jak motorower wtedy sie zachowuje?
Offline
Jedynka . startuje w miarę swoich umiejętności aby sprzęgła nie zajechać (jak się odepchnę to idzie) , z ledwością nabiera prędkości i wbijam 2 . i nagle kop. inaczej tego nie potrafię opisać.
PS: na jedynce to tak jak bym tonę węgla za sobą ciągną . dużo sam nie ważę wiec 50cmm powinno mnie udzwignąć.
Ostatnio edytowany przez ADDER (25-02-2015 15:53:17)
Offline
Dziwny problem :O na innych biegach idzie jak torpeda ?
Offline
pawel1976 napisał:
A to nie będzie coś z zębatkami za duża z przodu itd . ???
Jakby to były zębatki to na 4 nie miałby mocy a nie na 1 tak się zastanawiam co to może być hmm
Offline
Ale dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie jak motorower reaguje już podczas jazdy, jak jedziesz powiedzmy na dwójce i rzucasz do jedynki bez zatrzymywania i wtedy dodajesz gazu czy dalej go dusi? Dopiszę jeszcze, czy wtedy gdy silnik się dusi słyszysz jakieś nienaturalne odgłosy z silnika? Wiesz im więcej informacji dostarczysz, tym łatwiej będzie Ci pomóc. To jak z potarganym zdjęciem, im bardziej je zapamiętałeś to łatwiej będzie Ci je skleić
Ostatnio edytowany przez Erpeg (26-02-2015 20:26:02)
Offline
Przy redukcji tez go dusi. Znajomy powiedział że może to być problem ze zle ustawianą mieszanka . Ale najprościej będzie jak zawiozę go do mechanika , bo jak sam zacznę dłubać to mogę spier*** jeszcze bardziej. Pytanie następne jest takie jakie byście opony polecili bo moje powoli się kończą . Pozdrawiam
Offline
To po co zakładałeś ten temat skoro i tak idziesz na łatwiznę i dasz go do mechanika? A co do opon, tu jest ciekawy temat: http://www.routerws50.pun.pl/viewtopic.php?id=4365&p=1
Wystarczyło przeglądnąć z wierzchu tematy...
Ostatnio edytowany przez Erpeg (27-02-2015 10:43:16)
Offline