Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
mateo96n kurde racja nie wiem jak ja to zrobiłem a ciągle miałem na myśli obrotomierz a w końcu napisałem prędkościomierz ale jaja
Offline
No to masz chłopie problem.
O oponach zapomnij. Nawet japonia ma kiepskie fabryczne opony.
Chińskie motorowery typu ws50, gb street itp. są to motocykle 125 z silnikami 50. Motorowerami są raczej modele typu gr200, mniejsze od ws50, tj. osiołki wielkości simsona. Skoro ws50 jest za mały, to niekastrowane motocykle 125 są też za małe. Musisz szukać coś od 600, najlepiej litr. Skoro masz te 4 tyś, to idź zrób prawo jazdy. Będzie taniej.
PS. Nawet ten litr będzie mały, gdyż motory są z natury małe! Kup sobie samochód za 1000 i będziesz miał problem z głowy.
Offline
Stary ten sprzęt ma 22 lata,niedługo to zabytek będzie,ja bym sie w to nie pakował.Potem możesz mieć wydatki jeśli okaże sie że silnik to padlina,tylko do niego części już nie są tak tanie jak do rutka.
Offline
1. Nie ładuj 110 bo teraz to jeden syf jak już lifany od MRF
2. Lepiej patrz za moto z pionowymi silnikami za 1000 kupisz zetke 50 lekko zmęczoną kup silnik nawet i 250 bo to bez problemu wytrzyma a jak nie chce ci siębawić to kup zetkęjuż z silnikiem 125+ i tyle.
Jak już masz taki wybór i możliwości to nie baw się z poziomymi pionowe silniki są o wiele lepsze.
Offline
Wydaje mi się że przy silnikach pionowych jest większa możliwość tuningu pojemności. Silniki pionowe same w sobie wyglądają zewnętrznie na większe i tam przy większej pojemności nie rzucają się w oczy tak jak poziome silniki. W poziomych silnikach największe co można wyciągnąć to chyba tylko 140 ccm, w silniku yx140. Przy silnikach pionowych spokojnie można rozbudować go do 150, a jak niektórzy tutaj już pisali nawet do 250 ccm.
Offline
Nawet nie chodzi o pojemność bo pionowe 250 ma max 18km czyli tyle co silnik 155 od MRF ale głównie panowie chodzi o 5 bieg kto ma 110 120 140 wie o czym mówię dodatkowo jest co dla niektórych ważne mocne ładowanie i rozrusznik. Można by rzec że silniki pionowe są wytrzymalsze ALE nie wiem tego jeden koleś oryginalnym silnikiem rometa z 2007r lata do dziś i ma prawie 60k a niejaki mnich zrobił na rometowskich maszynach że tak powiem w uj km na K125 zrobił też prawie 60k ale rozleciało się łożysko na skrzyni potem dostał Z ale chyba mu go ukradni następnie miał R 250 bodajże a teraz na raty ma coś jak CRS o pojemności 175 K125 był w afryce więc to mówi samo za siebie, oczywiście połowa tego posta to takie ciekawostki jakoś tak mnie naszło Jak kogoś zainteresowałem wystarczy wpisać mnich romet w google i pierwszy link jest chyba do jego strony
Offline
ReallY napisał:
ALE nie wiem tego jeden koleś oryginalnym silnikiem rometa z 2007r lata do dziś i ma prawie 60k
Mówisz o tym http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rom … -900/38736 bujda na resorach.
Offline
Po nicku tak o tego gościa mi chodzi. Twój nick też wygląda znajomo ( nie byłeś czasem na starym forum o ogarze 900? ) ale nie jestem pewny. ja sądzę że to prawda i jego znajomi też tak mówili.
Offline
ReallY napisał:
Po nicku tak o tego gościa mi chodzi. Twój nick też wygląda znajomo ( nie byłeś czasem na starym forum o ogarze 900? ) ale nie jestem pewny. ja sądzę że to prawda i jego znajomi też tak mówili.
Tak nie zdaje ci się byłem na forum Ogar900.com tylko miałem inny nick (dzuniek81) i miałem Ogara 900 Racing z 2009r.
Offline
GB ma strasznie gównianą ramę, jak masz WS lepiej przy nim zostać to najmocniejszy chinol z poziomym silnikiem w dobrych pieniądzach mocniejsze są tylko podróbki CBR 125.
Offline