Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam ostatnio pytałem o zestaw który zakupiłem przeczytałęm kilka postów na temat gaźnika ale nie skumałem niezłośccie się ale przecież forum jest poto żeby pytać a więc zamówiłem zestaw full głowica cylek i reszta 80 i jaki następny krok ale taki który coś da albo usprawni gaźnik czy to pic na wode podniesie spalanie a nic nie da albo coś innego piszcie chętnie poczytam sory za błędy
Offline
Nikt się tu nie złości , a kto pyta nie błądzi
Co do gaźnika , to pytanie do ciebie jaki masz teraz , Pz16 czy 19 ?
Jeżeli 16 to możesz zmienić na Pz19 , który w zupełności sprosta zestawowi 72ccm
Offline
ok a teraz troche namątam i nikt mnie nie zrozumie a jak załóżmy mam pz16 to opłaca się zmieniać na pz19 czy to za przeproszeniem jeden ch.. i czy przy zmianie gaźnika na większy na ten pz19 musze coś wymieniać jeszcze albo powiekszać jakieś otwory wlotowe??
A i czy to prawda że tłumiki przelotowe wpływają niegatywnie na silniki 4t gdyż jakąś tam prace wykonują za szybko a tam coś powinno się jeszcze dziać i wpływa to negatywnie na prace jednostki
a jesli tłumik przelotowy to lepsze takie chińskie głow...http://allegro.pl/tuning-tlumik-wydech-chinskie-skutery-4t-czerwony-i4953940587.html czy lepiej dowalić mugena ?? czy to na to samo wyjdzie
Ostatnio edytowany przez WOJTUsss4 (06-01-2015 12:45:38)
Offline
Co do gaźnika to ja na 110 śmigam na PZ16 chociaż można by było wsadzić 22 bez problemu ale nie ważne bo prostu nie chce mi się go kupować bo to i od razu filtr trzeba... Wracając zestaw 72 (80) moim zdaniem nie ma na tyle mocy żeby odczuć różnice między PZ16 a 19. Może ktoś tam zauważy że będzie lepiej szedł ale to naprawdę minimalnie nawet nie wiem czy to 0,5 KM może dać.
Co do tłumika to już od 1,5 roku jeżdżę na full przelocie i wszystko jest git
Offline
1. Jeśli masz kolektor ssący przynajmniej 19mm i gaźnik pz19 (to tez znaczy że gardziel 19mm) to jest ok,
2. Ja juz zrobiłem razem z 9000km na przelocie i jest ok, przelot udrożnia drogę spalinom, przez co silnik się nie przydławia podczas mocniejszego otwarcia, co lepiej czuć w troszkę większych pojemnościach.
3. Czerwony wydech nie ma wyciszenia z tego co pamiętam, przez co możesz mieć problem z niebieskimi. U mnie mugen brzmi ok, ale dużo osób go TERAZ ma i nie każdemu WS'owi on pasuje wizualnie. Poszukaj czegokolwiek na olx.
Offline
mugen zajeb... wygląda kozacko ale boje się że źle coś zrobie i zepsuje obydwa tłumiki znając moje szczęście
Edit :
JEszcze jkedno ktoś może mi podesłać linka jak zamontować dokładnie mugena bo są przelotówki na forum ale nie mugen
Offline
Jeśli będziesz kupował mugena to musisz zwrócić uwagę czy jest także ten "talerz" do którego przykręca się samą już puszkę wydechu, oraz obejma do przytrzymania samej puszki wydechu. Następnie najlepiej zmierzyć suwmiarką średnicę otworu w tym talerzu i zmierzyć w którym miejscu przy fabrycznym wydechu, na tej "zwężce" jest taka sama średnica jak tego talerza. W tym miejscu należy odciąć fabryczny tłumik i do pozostałej części rury wydechowej wraz z całym kolankiem przyspawać wspomniany talerz od mugena. Potrzebna będzie też opaska która przytrzyma mugena do stopki pasażera tak jak jest przytrzymany fabryczny wydech. Sądzę że inni, którzy przerabiali swoje wydechy podeślą jeszcze swoje linki, lub opisy.
Offline
Ok dzieki bardzo za odpowiedz i rade jakby ktos jeszcze przerabial to prosze o wypowiedz
Edit:
A jezeli mam gaznik i on ma ta srednice to rorka liczaca gaznik z glowica (niewiem to kruciec??)powinna miec taka sama srednice ??
Masz możliwość edytowania swoich postów używając opcji ''edytuj'' , staraj się nie pisać posta jednego pod drugim
//Rafal
Offline
Najważniejsze jest żeby pasowały otwory w tym króćcu, a jeśli otworu będą pasować to całość też mi się wydaje że będzie pasowała.
Wracając jeszcze do tematu Mugena to ja mam też przelotowy tłumik, niektórym może się wydawać bardzo duży ale też wymagałem spawania ze starym kolankiem. Tylko że u mnie aby mocowanie pasowało pod stopkę pasażera (tłumik miał już własne "ucho" do przykręcenia) musiałem dać go trochę bliżej kolanka. Stara zwężka która była przy tłumiku fabrycznym, niestety poszła do kosza, a ja w zamian kupiłem w sklepie hydraulicznym zwężkę spawalniczą i tak właśnie połączyłem "talerz" od wydechu z pozostałą częścią rury wydechowej.
Ostatnio edytowany przez Tommy29 (06-01-2015 17:39:47)
Offline
Tak ta rurka to króciec, powinien mieć średnicę taką jak gaźnik, lub większą.
Offline