Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Dzisiaj nabyłem tego właśnie Romecika po okazyjnej cenie
Poprzedni właściciel zamontował w nim zestaw 72 , ale to i tak nie istotne bo silnik wylatuje
Poza tym cały jest oklejony czarną folią carbon
Kilka fot (jeszcze z ogłoszenia)
W przygotowaniu do przyszłego sezonu chciał bym
Wymienić silnik na większy
Wymienić kierownicę
Wywalić istniejący filtr
Zmienić wydech
Pomalować obręcze na złoty kolor
Zmienić błotniki
Zmienić wydech
Wymienić na nieco lepszy amortyzator z tyłu
I jeszcze kilka drobniejszych zmian wizualnych
Offline
Bardzo fajny lecz troche tyl taki bardzo dziwny można by było coś zmienić w nim. Ogólnie to bardzo fajny
Offline
Tomek , po negocjacjach kupiłem go za 2100 zł , wydaje mi się że cena jest bardzo atrakcyjna , bo te romety są w cenie
Rozglądałem się wcześniej za samym nadwoziem , ale nici z tego , i ostatnio wyczaiłem właśnie tego i to jeszcze na miejscu
Konrad , tył będzie przerobiony , inny błotnik i mocowanie tablicy
Dzisiaj ustawiłem mu zawory , bo miał takie luzy że wczoraj jak wracałem nim po zakupie to wszystkie skutery mnie brały po drodze
Offline
CRS to jeden z najmocniejszych chinoli nawet nie odczuje ego po zmianie na 250/300ccm z tego co wiem to mocniejszy by był tylko Romet RR bo to kopia CBR 125. Ale co do tego egzemplarza to muszę powiedzieć że ten karbon wygląda tandetnie przynajmniej dla mnie.
Offline
No a ja powiem tak ze iż to jest to samo. Romet rr ma taka sama moc gdyz ma ten sam silnik. Ten silnik tez nie bedzie wiele mocniejszy od naszych
Offline
Co do silnika to myślałem o silniku Bashan lub Loncin 200c , ewentualnie 150 , jest ich sporo na allegro , tylko nie mogę znaleźć bez wstecznego
Nawet dzisiaj wypatrzyłem fajny silnik z ekspozycji
http://allegro.pl/nowy-silnik-chlodzony … 27709.html
Ewentualnie inny pionowy , lub oryginalny rometa
Tylko że zarówno przy jednym jak i drugim podejrzewam że konieczna będzie przeróbka baku , gdyż już teraz jest jakiś 3 cm luzu , a tamte są nieco wyższe
Rama jest bardzo solidna i gruba więc myślę że bez problemu wytrzyma
Really , z tym carbonem to już kwestia gustu , jest dosyć dobrze oklejony więc na razie zostawiam
Ten romet w oryginale był biały , poprzedni właściciel z uwagi na to że strasznie się brudził ofoliował go właśnie carbonem
Offline
No no Rafał, gratuluję zakupu (: Oby służył długo i przyniósł sporo frajdy. To teraz głównie na pola i lasy śmigać
Również średnio podoba mi się tył, no przednia lampa trochę nie dla mnie. Ale cała konstrukcja bardzo fajna.
A co się stanie z dotychczasowym wehikułem?
Offline
Jak dla mnie ta okleina z carbonu luksio wygląda Jedynie ten tył...
Jakie on ma przełożenia i ile leci, bo mam brak wiedzy na tema pionowych silników??
Offline
Fenrise , jeżeli chodzi o lampę przednią do wizualnie szału nie ma , ale jej ogromnym plusem jest to że fabrycznie posiada montowany klosz
z gniazdem na h4 , a co za tym idzie ma też homologację , ale przede wszyskim bardzo dobrze świeci , więc zmieniał jej raczej nie będę
Tył będzie zupełnie inny , zastanawiam się tylko nad lampą z tyłu , bo ta fabryczna też jest przyzwoita i ma światła diodowe montowane fabrycznie
Jeżeli chodzi o routerka , to zaczął już zimowanie w ciepłym garażu
Na razie jest ,sam nie wiem jeszcze co z nim będzie , na razie nie chcę się go pozbywać , chyba z sentymentu
MotoMateusz , co do carbonu to tak jak pisałem wyżej , zostaje bo nawet nie mam pomysłu jakie malowanie by mu pasowało
Co do przełożeń to z tyłu ma 52 , a z przodu nie wiem , bo nie odkręcałem dekielka
Od zakupu zrobiłem nim niecałe 80 km , a najszybciej jechałem 60 kmh , i szybciej by nie pojechał
Co do wiedzy o tych silnikach , nie wiem jak dół , ale konstrukcja góry jest nie omal identyczne zbudowana jak fmb , tak samo ustawiasz zawory , rozrząd i gaźnik
Róznica polega na tym , że tam jest w pionie
Offline
Hmm, no ja w sumie nie wiem czemu tak wszyscy wielbią diodowe lampy
Co do silników, to podejrzewam że skrzynia, wał itd. są identyczne, ino cylinder z głowicą "Odgięte" do góry pod kąt 90 stopni, dopasowana obudowa i tyle.
Jak w tym pojeździe pracuje amortyzacja? Miękka? Lepsza niż w WS? Bo wygląda na sporą i lepszą.
Offline
Przód jest podobny jak nasz routerowski (twardość)
Natomiast tył to inna bajka , różnica jazdy na centralnym , a tradycyjnymi amortyzatorami spora , jedzie się fajnie i miękko
Lampa ledowa jest bardzo dobrze widoczna również w dzień , to jej główny atut
Offline
Pionowa wersja 139FMB czy 147FMB(poj.72 cm3) to nic innego jak konstrukcja firmy Lifan.Większość części z poziomego silnika pasuję do pionowego.Skrzynia biegów,wał,tłok itd.Różnice są następujące;mokre magneto z iskrownikiem 4 lub 8 cewkowy,rozrusznik nie jest na łańcuszku ja to ma miejsce w wersji horyzontalnej tylko na przekładni zębatej.Administrator z forum zetki chyba dalej twierdzi że ten silnik powstał na podstawie silnika z Hondy CB/CX/Cy 50 co jest absolutną nieprawdą.W CRS 50 z przodu fabrycznie montowana była zębatka 13.Ten silnik jest nieco słabszy od wersji poziomej.
Offline