Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Aha, ale to jest zestaw - wejdzie on do mojego silnika z 50 bez zmiany wału?
Offline
Przerobić 50 na 110 bez wału można ale uwierz mi - nie opłaca się. Silnik po prostu nie będzie miał kompresji (będzie miał tyle mocy co 72 cc). Dlatego jeżeli chcesz przerobić na 110 to tylko razem z wałem
Ostatnio edytowany przez mateo96n (18-08-2014 21:29:22)
Offline
Ok wielkie dzięki, kolega ma wał zostało tylko dokupić zestaw, a w swoim posiadasz chłodnicę taką jak ma Adi?
Offline
Miałem zamiar kupić ale jednak jeżdżę bez. Daleko nie jeżdżę (max 20 km w jedną stronę) a w dodatku szkoda kasy (zbieram na GS 500 ). A nawet w razie awarii góra jest strasznie tania (z tej aukcji mam zestaw): http://allegro.pl/cylinder-110-glowica- … 98639.html
Offline
hmm w sumie to ten zestaw co podałeś kosztuje tylko 10 zł więcej niż przegląd a na przeglądy już nie jeżdze do tych złodziei, sprawdzili tylko światła hamulce łańcuch i wymienili olej i za to policzyli sobie 120 zł..
To co miało odpaść już odpadło, wczoraj odpadł mi moduł zapłonowy to jade ostatni raz do nich żeby mi go wymienili, potem olewam gwarancje i już mnie nie zobaczą
Offline
Oryginalny wał od 50 wytrzyma 72 jak i 88 czy tam 110 i nie ma prawa pęknąć do 110 wał ma po prostu dłuższą korę i tyle.
cessna747
110 to syf i tyle dawniej obili lepszy ale teraz to naprawdę dobre jakich mało, miałem 110 i nikomu nie polecam 3 zajechane góry silnika które padły podczas docierania ( jazda z chłodnicą oleju max 60km/h przy średnich przełożeniach tak aby nie było pałowania ) jeden kolega ma kupiony silnik 110 to leje mniej oleju żeby mu nie wpierdalał co 2 miesiące zmieniam mu uszczelkę pod głowicą bo prawdopodobnie jest krzywa, drugi kolega przerobił to 2 razy karter pękł ponieważ od wibracji mu sięrozleciał a teraz musi sprzęgło wymienić bo się ślizga ale zanim mu się ślizgało to i tak nie miałszans z moim routerem. Trzeci kolega to na 110 i 88 wykosztował że ja pierdzielę przerabiał na 110 i nawet nie przejechał 500km i mu olej jadł zmnielił pierścienie tłok i dalej to samo kupił silnik cały 125 czyli 110 bo z allegro i po 300km uszczelka pod głowicą potem po 1300 okazało się że krzywa głowica i cylinder złożył pojeździł wpierdzielał olej zmienił górę całą i teraz liczy że mu się nie zapierdzieli.
Jak kupować cały silnik to 125 typu lifan jak już się coś rozwali to zanim go odpalisz albo przy pierwszym odpalaniu, jeden z innego forum podczas pierwszego kręcenia silnikiem rozerwał kartery zadzwonił do MRF ( bardzo pożądna firma nie to co niektórzy z allegro ) i wymienili mu bez gadki na swój koszt. Na koniec jeszcze raz powiem 72 i 110 to coraz większy syf i coraz częściej słyszę że komuś się zaciera wpierdziela olej a niekiedy nowe tłoki można obrabiać nożem z biedronki. Kiedyś ( 2-3 lata do tyłu ) większość była niezłej jakości jak na chinę.
A teraz powiem bezpośrednio do cessna747 nie oceniaj ludzi jak nic o nich nie wiesz przejechałem ponad 15k na swoim chinolku na 50 110 i 120 jestem czynnym użytkownikiem znanego i cenionego forum o chinolach i nie tylko jestem tam modem i czytam wszystko mam sporą wiedzę nie wiem czy większą od ciebie bo nie wiem jakie masz doświadczenie ale twoja wypowedź wywodzi się z przejechania 3.3k na 110 a do tego chwalisz się że objechałeś 72 co jest zwyczajne normalne bo jak 72 ( 4.5km ) ma wygrać z 110 ( 6-7km ) ?
Offline
cessna
Chodzilo Ci pewnie o mnie, że nie mają a odradzają bo żal dupy, albo że się nie znają. Tak więc pojechałeś za grubo. Mam 140cc, no mam ale pomińmy to. 72 bardzo polecam, mój seryjny silnik miał troche przejechane, teraz jeździ dalej bezawaryjnie w ogarze. 110 miałem (patrz moje zdjęcia) i uwierz mi, że tyle razy to naprawdę dobre robiłem, że się musze znać, z resztą 72 też robiłem i różne dziwne naprawy. Wymieniane pierścienie, potem głowica (używana, bo miałem luzem), uszczelniacze, cały zestaw. Złożone ksiązkowo że tak powiem. Pierwsze 300km dotarcia, byłem zadowolony, bo niby fajnie jeździ, oleju nie zjada, kompresja wyje**na w kosmos, że noge urywa, pojeździ troche i zaczął brać. Rozłożyłem i pierścienie w jednej linii, ustawione dobrze i znów składanie. Oleju nie jadł, jeździł dobrze i znowu zaczął, góra zdjęta, pierścienie ok, obsylikonowałem UPG żeby nie zaciągał oringiem kanału olejowego i naprawdę dobre dało. Powiedziałem pier**le nie robię, sprzedałem nawet drogo, założyłem 72 i czekałem na pieniązki i dostępność yx140.
Lepiej kupić 120 lub 140 niż te 110, bo to niedużo więcej kosztuje, a jakość o niebo lepsza.
http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=11345 taki mały dowód
110 było dobre kiedyś, bo znam kolesia co lata bezawaryjnie, ale ten silnik jest dosyć stary, z 5 lat ma pewnie
Chłodnice mam taką http://allegro.pl/quad-atv-110-125cm3-r … 59233.html
Tylko węże ciulowe, nie polecam na nich składać, tylko kupić jakieś pożądne od razu i dopiero.
Offline
Jeden kolega ma crossa 110 silnik 7 letni lata i nic kiedyś dawno temu zmienił pierścienie i tyle a nawet stuncił i się trzymał magia. Jak nowy silnik to 120 kosztuje 770 praktycznie o 100zł więcej od najtańszego jaki dopadłem i o ok 400zł taniej od najdroższego co ma aluminiowy cylinder lądowanie i górny rozrusznik tanio nie?
Offline
Czyli lepiej kupić 72 niż 110 czy 120 ? Mam już taki mętlik w głowie, że nie jestem pewny
Offline
Oczywiście że 120 moim zdanim minusem jest słabe ładowanie ale to nie proble bo wystarczy wydać kilka zł na taśmy led to tylniej lampy i do podświetlania licznika. Ale za 120 jest mocniejsze od 110 trwalsze i jak na chinę lepiej wykonane od tych 110 itp. ma aluminiowy cylinder który bardzo dobrze oddaje ciepło przegrzanie go z właściwym poziomem oleju graniczy z cudem do tego 3 tarczowe sprzęgło. Jak ktoś chce to niech sobie zobaczy na youtube wpisze Pitbike MRF mają pełno filmików
Offline
Panowie ostatnio szukałem i trafiłem na to: http://allegro.pl/110ccm-cylinder-aumin … 15376.html Aluminiowy więc może to jest lekarstwo na branie oleju???
Tylko że aukcja się skończyła i nie można na razie tego kupić
Offline
ale ja bardziej myślałem o kupieniu zestawu do przerobienia 50ki na 110 o taki :
http://allegro.pl/cylinder-tuning-110-o … 79077.html
Temat już przerabiany ... instrukcje n YT są oby tylko wytrzymałość była większa niż w nowym silniku .
Offline
Aaaaa... już rozumiem (bo przedtem myślałem że chodzi ci o zostawienie wału od 50, a chodziło o to żeby z seryjnej 50 zrobić 110). Ja tak mam i póki co jest ok
Offline