Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
witam właśnie 2 dni temu mój router dostał nowe serce 125cmhttp://allegro.pl/silnik-4t-125-cc-junak-ogar-zipp-romet-promocja-i4420401999.html wszystkie kostki pasowały idealnie a po kolejnym dniu jazdy na swiatlacz okazalo się ze nagle się sciemnily czyli akumulator się rozładował więc go naładowałem i pojeżdziłem znów sie rozładował i tu moje pytanie które kable odpowiadają w silniku za ładowanie bo prawdopodobnie są zamienione w kostce i jakie powinno być napięcie ładowania pozdrawiam i czekam na pomoc
Offline
Kostki pasowały , a czy kolorami też się przewody zgadzały ?
Ja u siebie zamieniałem miejscami białe z żółtymi , bo też miałem kiepskie ładowanie , ale u mnie jest stator dwu cewkowy i z ładowaniem jest ciężko
Ilu cewkowy masz u siebie iskrownik ?
Offline
Może regulator napięcia padł?
Offline
A ja tez tak mam ze mi nie laduje :3 Ostatnio spawalem mocowania silnika i nie mam na kostki tylko na stale ale musialem je rozwalic i tam są 2 zolte kabelki i nie wiem czy dobrze podlaczylem ale od tantego czasu mi nie laduje myslalem ze regulator padl ale wymienilem i dalej to samo xd
Offline
a więc tak wszystkie kable w nowym silniku i w motorze sa w kostkach tych samych kolorów zgadza się kolorystycznie zamiana zoltego z bialym nic nie dala ladowania nadal brak
Offline
nie bo nie miałem czasu go rozbierac ale dowiedzialem sie ze ladowania nie uzyskam póki nie kupię nowego (czytaj odpowiedniego)regulatora napiecia do silnika 125cm
Edit:
dzwoniłem do goscia co kupilem silnik jest 2 cewkowy wiec szalu z ladowaniem nie bedzie ale przynajmiej bedzie zamowilem u niego ten regulator bo w lodzi pod 125 nie maja 4 pinowego
Offline
Z własnego doświadczenia powiem ci że wymiana tylko regulatora praktycznie niczego nie zmieni
Musiał byś wymienić iskrownik , chcąc w pełni cieszyć się światłami
Ewentualnie przerób światła na led , w tedy prądu ci jeszcze zostanie na klakson
Offline
Po pierwsze to silnik 110
Po drugie do silnika 125/110 nie ma jakiegoś specjalnego regulatora
Po trzecie Najprościej to wziąć ściągacz do magneta i przełożyć magneto i cewki razem z pokrywą od starego silnika będzie tanio szybko i bez nerwów a do tego będzie dobre ładowanie.
Ostatnio edytowany przez ReallY (04-08-2014 22:28:34)
Offline
ok moze to i jest silnik 110 ale sygnowany 124 szczeze to mi to nie robi roznicy czy 110 czy 125 wazne ze wreszcie zbiera sie jak nalerzy ,a jezeli nie pomoze regulator to wrzuce cale nowe ladowanie
Offline
Regulator 4 pinowy a stary silnik wlozylem bratu do losia a jego silnik tez chyba na 2cewkach jest ale pewnosci nie mam poki nie rozkrece bo swiatla dzialaly na zasadzie dynama ale ladowanie bylo
Offline
mam kolejne pytanie jaki zestaw wybrac za rozsadna kase zeby ladowanie dzialalo w moim silniku bo gosc u ktorego byl kupiony silnik powiedzial 200 z przesyalka za komplet czyli magneto iskrownik i pokrywe to chyba za duzo mi sie wydaje prosze o linki co polecacie
Ostatnio edytowany przez mankers (07-08-2014 23:22:16)
Offline