Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam.
Chciałbym tu opisać swoja awarie aby może ktoś doszedł do tego jak to się stało albo jako później pomoc jak by ktoś miał podobna nie wiem co się stanie z tym tematem :P
Wiec tak ruterek miał zmieniony zestaw na 72 ccm po jakimś czasie około 10 km pierścienie 2 pierwsze ustawiły się w jednym rzędzie i je poprawiłem potem przejechałem około 600 km i zaczął schodzić z mocy i nie wkręcać się tak jak były pierścienie przestawione wiec się nie przejmowałem ale po jakimś czasie zaczął głośno chodzić rozrząd ,dosyć głośno , wyregulowałem ale to nie pomogło i dosyć nie dawno bo w środę zgasł podczas jazdy. Po 2 godzinnym marszu z nim gdy dotarłem do domu zacząłem kombinować a to świeca a to gaźnik itp. zauważyłem ze paliwo cofa się do gaźnika co mnie zdziwiło, przeczyściłem go wyregulowałem itp. ale to nie pomogło ustawiłem rozrząd szczeliny i znów nie pomogło wiec dziś się wiozłem zdoiłem głowice a tam niespodzianka
Myślę sobie to może jest ustawiony na ssaniu i powinien tak wystawać ale gdy przekręciłem zobaczyłem to :
Przy okazji zerkałem na tłok co wygląda tak:
Po rozebraniu doszyłem co się stało
Słaba jakość ale jest. Zawór urwał się od sprężyny mocującej
Nie wiem jak to się mogło w ogóle stać, i jutro zobaczę czy korbowód i wał nie złapały luzów bo głowica na pewno do wymiany choć spróbuje przejechać się do Kutna do firmy co się tym zajmuje i zobaczę ile mi powie mi z napraw tego wynalazku
Offline
Ale minimalny luz i znów się zrobi coś takiego.
Zastanawiam się nad kupnem tego zestawu tym razem http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-c … 69061.html
w tedy kupiłem moretti u tego samego sprzedawcy. I nadal się zastanawiam jak to się tak zrobiło
Sorry te http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-c … 69980.html
bo tam jest bez wałka itp.
Ostatnio edytowany przez Fluter1997 (21-06-2014 21:21:15)
Offline
Jeżeli kupiłeś głowicę już uzbrojoną , to możliwe że to wadliwe poskładanie głowicy , gdyż kamyki na zaworze (zabezpieczenia) nie weszły dobrze w wyżłobienia , stąd opisany przez ciebie problem
Druga sprawa która mogła by spowodować coś takiego , to to że zboku na zewnątrz głowicy jest dodatkowe mocowanie
głowicy , śrubka M6 na kluczyk 10 , z wyżłobieniem wewnatrz łepka na śrubokręt krzyżakowy , jeżeli przy montażu tą śrubkę
''zapomni'' się wkręcić to skutki mogą być identyczne , gdyż głowica minimalnie zmieni kąt położenia , przez co tłok będzie walił o zawór
Nawet w china Produkt co raczej bardzo sporadyczne przypadki , i to raczej nie jest normalne
Offline
A tak btw. to gdzie to ty chcesz w Kutnie robić? Jest tutaj takie coś?
Offline
Pomyliłem się nie w Kutnie tyko w Kuznocinie w Sochaczewie a napisałem dlatego Kuznocin bo myślałem o nim bo niedługo wyjazd tam mam Taki Face Palm.
Śrubkę miałem tata wkręconą, a tak btw. Niektórzy jeżdżą z tymi tulejkami niektórzy bez i też jest dobrze, w końcu sam nie wiem czy je nieraz zakładać czy nie tu akurat było z tulejkami ale kumpel ma 72 bez juz 3 tysie km nie bierze oleju i dobrze chodzi.
Offline