Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Co można zrobić w 110 żeby zyskać trochę mocy i momentu? Wiem że nie będzie to jakaś kolosalna różnica ale ja lubię takie rzeczy więc będę wdzięczny jak nie będziecie odradzać robienia tego czy tego.
A więc mozna?
- wypolerowanie wylotu
- wyrównanie nierówności dolotu
- planowanie głowicy
- króciec
- gaźnik
- wydech przelotowy
- filtr stożkowy (gąbkowy)
- Wyrównanie nierówności w komorze spalania
I teraz czy można?
- sportowy wałek rozrządu?
-lekki wał korbowy ze skokiem do poj. 110?
Co jeszcze można do tego dodać?
Ostatnio edytowany przez Zielony (14-06-2014 14:57:06)
Offline
możesz dodać takie cacko
http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … nowe-19032
Offline
haha ten moduł nic nie daje
Wałek Z40 można zamontować splanować głowicę albo zamówić uszczelkę pod głowicę MLS gaźnik to lepiej jakiś lepszy np. firmy mikuni, wał można dać do zakładu zajmującego się takimi rzeczami kupić raczej drogo i nie opłacalnie. Polerka może da tyle że nieco lepiej się będzie wkręcał na obroty ale wątpię. Kolano raczej nic nie da.
Offline
A głowice od 72cc lepiej niż od 110cc? Czy obie jednakowe? Chodzi mi tu o poj. komory spalania.
Ostatnio edytowany przez Zielony (15-06-2014 13:52:11)
Offline
Nie no jeżeli mniejsza komora spalania to już bym nie planował no może jakieś dziesiąte mm
Opłaca się wgl 110cc ? Dodam że kiepsko z funduszami Wiem ile kosztują części. Nie lubie szybko jeździć itp preferuje spokojną jazdę
Ostatnio edytowany przez Zielony (15-06-2014 20:44:09)
Offline
Gość
Głowica od 72cc pasuje, więc juz masz kilka dyszek w kieszeni
Sam mam głowicę od 72, nie wiem jak z mocą, bo ja dałem 2 uszczelki pod cylinder, żeby tłok nie walił po głowicy. na jednej może by nie waliło, ale nie chce 2 razy rozbierać
mateo, są, ale kosztują krocie i do chińskich silników nie opłaca sie ich ładować.
Jeszcze grubo się zastanowię co do zmiany na 110 A może doradźcie czy się opłaca? Nie chce się pakować w te lifany czy yx 140 bo jednak 700 czy 1000zł od tak nie znajde a jak by coś padło tak jak to ludzie piszą to wiecie jak to jest jak nie ma się stałego dochodu.
Offline
Taki lifan więcej przejedzie niż to 110. Po za tym części są. /
110 no cóż cały zestaw 350zł olej 30zł napęd jeśli cały to 100zł jeśli nie to zębatka 40zł tył przód ok 15zł.
Offline