Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witajcie - moja 1 awaria.
Troszkę pojeździłem dzisiaj po deszczu i złapałem awarie otóż nie chce schodzić z obrotów - manetka nie reaguje .
Wygląda to tak że jak wciskam sprzęgło nie schodzi z obrotów pomimo kręcenia dopiero jak wyłączę z rozrusznika i poruszam dynamicznie zleci z obrotów ale na wyłączonym moto i po kilku metrach znów to samo.
W gaźniku kopułka na wprost i dokręcona , nie zdążyłem rozkręcić manetki - poczytałem na forum ale każdy przypadek nie pasuje do mojego - jak myślicie gdzie szukać. Jeszcze dodam że chodzi w rączce jakoś dziwnie.
Moto stoi na parkingu więc chciałbym w czwartek wiedzieć gdzie szukać usterki
Dzięki za pomoc.
PS.Tak jakby linka się zacinała
Ostatnio edytowany przez boromir (02-06-2014 20:15:33)
Offline
A czy czasem nie rozwarstwiła Ci się linka? Wystarczy jeden zerwany drucik, żeby skutecznie uprzykrzyć życie i jazdę. Odstający drucik może haczyć wewnątrz manetki - stąd takie dziwne działanie. Zdejmij ją i obejrzyj linkę przy manetce.
Ostatnio edytowany przez Alan (02-06-2014 20:19:19)
Offline
Stawiam na dwie rzeczy , a mianowicie nieszczelność na uszczelkach między krućcem , lub przestawiona śrubka od regulacji
Spróbuj nią delikatnie po manewrować
Offline
Rafal napisał:
Stawiam na dwie rzeczy , a mianowicie nieszczelność na uszczelkach między krućcem , lub przestawiona śrubka od regulacji
Spróbuj nią delikatnie po manewrować
Uszczelki to te w gaźniku czerwona jest idealnie założona natomiast śrubkę od regulacji gdzie szukać - t ta od obrotów w gaźniku ?
Offline
ja bym stawial na linke bo mialem podobnie i okazalo sie ze linka wogule nie byla przesmarowana wiec caly brud + rdza blokowaly ;inke i sie wieszal na obrotach wyczyscilem zmywaczem acetonowym (moze byc i benzyna niekoniecznie extrakcyjna) pozniej zalalem pancerz zurzytym olejem i 2 rok juz dziala bez zadnego problemu
Offline
Dzięki Chłopaki oczywiście każdy dostał po + jak się Wam coś nasunie będę wdzięczny za info w czwartek chcę jechać do pracy to w środę wieczorem pójdę rozkręcić manetkę przesmarować ewentualnie rozkręcić krociec z iglicą i włożyć jeszcze raz a na końcu po manewrować śrubką od obrotów - oczywiście relację zdam dla potomnych.
Pozdrawiam serdecznie i pozdro.
Offline
Ta śrubka na zdjęciu jest od regulacji składu mieszanki
Offline
Zielony , dzięki za czujność i bystrość , bo właśnie o tą śrubkę chodziło
Offline
Sytuacja jest dramatyczna
1 manetka rozkręcona wszystko ok
2 przyczyna awarii była linka w gaźniku wypięła się i przestała odbijać sprężyna
Ale jest teraz jeszcze gorzej bo router nie odpala
linka w gaźniku jest chyba dobrze bo na tym czarnym co iglica jest w środku są 2 rowki i założona linka z iglicą rowek do połowy na tej stronie co jest wypustka mniej więcej w połowie gaźnika natomiast na całym rowku po drugiej stronie , jest iskra sprawdzałem waha też idzie a motor nie odpala więc o co chodzi - do awarii idealnie odpalał - natomiast może od obrotów na maxa coś mu się stało - choć jak go zostawiałem ciągle palił ok.
Gaźnik też zdjąłem w środku nic nie ma z brudów jest czyściutki.
Koledzy Pomóżcie ? gdzie szukać?
A działo się tak :
film zapożyczony
http://www.youtube.com/watch?v=_a0YlC5972M
Przed chwilą poruszałem śruba od mieszanki i też lipa nie pali:(
Ostatnio edytowany przez boromir (04-06-2014 20:50:33)
Offline
Wrzucasz jedynkę, wciskasz sprzęgło, rozpędzasz go pchając albo jadąc kawałek z górki i w między czasie puszczasz sprzęgło.
Offline
Na 2 biegu pal z pycha będzie lżej
Offline