Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Użytkownik
Szukanie nie boli... Allegro
Ostatnio edytowany przez lukasss256 (14-06-2012 17:56:32)
Offline
Jeśli z przodu masz standardową to będzie ale góra 95 i to z górki z wiatrem, bo standardowy będzie miał z tym problemy.
Jedyny samochód mi znany z tak dokładnym licznikiem przy tej prędkości to Citroen C4, do 100km/h dokładność nie odbiega o więcej niż 0,5km/h, później zaczyna się delikatnie rozbiegać, ale też ledwo co.
W innych pojazdach (nie liczę klasy wyższej) różnica ma prawo sięgać do nawet 10% przy tej prędkości i nie jest to nic dziwnego.
Edit:
Na szybko obliczyłem, że jeśli na standardowym ustawieniu 12-->52 daje się radę jechać 73km/h (a jest to chyba maks jaki można wyciągnąć ze standardowego cylinderka a nawet większego z odcięciem przy 10 tys) to przy założonym z tyłu 41 osiągniesz około 91-92km/h. Matematyka nie kłamie
Ostatnio edytowany przez MrGizmo (29-06-2012 22:20:24)
Offline
A jednorożec po tęczy za Tobą nie biegł? Przecież takie coś byłoby realne gdybyś jechał w idealnie bezwietrzną pogodę i miał do dyspozycji odcinek drogi idealnie równej o długości kilku kilometrów.
Jestem mechanikiem, po studiach (mechanika i budowa maszyn). Pracowałem przez jakiś czas w firmie produkującej silniki, skrzynie itp itd i mniej więcej się orientuję w temacie. Takie bajki możesz opowiadać na YT, bo tam można się dowiedzieć że skuter 50ccm 4T na blokach jedzie 80km/h a po zdjęciu 130km/h.
Silnik 50ccm nie jest wstanie się rozpędzić na normalnej drodze do takiej prędkości, bo nawet jeśli pozwolą na to przełożenia to nie pozwolą opory toczenia, powietrza itd.
Offline