Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Wczoraj wieczorem i dziś do 16 męczyłem się z gaźnikiem. Próbowałem ustawić na każdym rowku iglicy. Filtr jest czysty. I troszkę lepiej jest na pierwszym lub drugim ząbku od dołu iglicy. Nie wiem sam już. Nie mam już siły. I teraz pytanie czy to wina dyszy paliwowej? Nie wiem jaką mam dysze bo nie jest wybite. Na iglicy jest wybite K60. Wydaje mi się że za dużo powietrza dostaje bo jak dam pół ssanie to wtedy jest git. Moi koledzy mają takie same silniki i im się nie dławi. Też na takiej pojemności. Czyli 72cm. I mi tak się dzieje na niskich obrotach. Do 3,5k rpm w dół dławi wyżej już jest ok. I też w czasie jazdy jest coś takiego jade np na 2 biegu mam 5,5k obr odkręcę gwałtownie manetkę i jest na sekunde zdławienie i później dopiero idzie. Wy też tak macie? To jest troche irytujące. Jedziesz przyspieszasz a w kasku buuuuu. Poradźcie mi coś. A mam 72 cylek i gaźnik 19mm
Drogi jest zestaw dysz do naszego silnika?
Ostatnio edytowany przez Zielony (15-03-2014 16:52:59)
Offline
Gość
Iglica na środkowy rowek, gaźnik do regulacji i czyszczenia, świeca do wymiany.
Świeca była wymieniona niedawno na NGK iglica jest na środkowym rowku teraz gaźnik nie wiem ile razy czyściłem sprężarką.
Offline
Gość
Czyszczenie samą sprężarką niewiele daje gdy są przytkane kanały w korpusie.Mi nowa NGK padła po 300km
Dodam, że od zawsze tak mam. A ten gaźnik czym przeczyścić? Bo normalnie na części go rozebrałem i każdą część dużym ciśnieniem przedmuchałem. A jak by stożek do tego walnąć? Czy szkoda zachodu?
Offline
Gość
Benzyna ekstrakcyjna lub zwykła pędzelek i w każdą dziure itp nie żałować dysze tak samo i później sprężarką.
Układ zapłonowy raczej nie jest rąbnięty nie?
Offline
Gość
Może być podobne objawy będą gdy będzie za małe napięcie by zasilić cewke lub moduł
Na tygodniu wyczyszczę ten gaźnik i sprawdzę świecę. Ale takie przydławianie chyba by wtedy w większym zakresie obr było a nie tylko od 1.5 do 3.5 nie?
Ostatnio edytowany przez Zielony (15-03-2014 21:59:49)
Offline
Gość
No to coś z zapłonem.Ja miałem tak w Jnaku 901 i winna była świeca.
Może zaśniedziałe kable od masy są. Najpierw wyczyszczę powierzchnię styku. Ale dopiero w piątek bo na tygodniu nie mam jak.;/
Offline
Gość
Najlepiwj to przeczyścić, poprawić, podociskać itp. wszystkie styki, kostki itp. Dla pewności sprawdziłbym jakie napięcie wychdzi z cwwki przy silniku w tym przedziale obrotów co ci przerywa.U mnie jest to czarny jabel z czerwonym paskiem.
U mnie w 72ccm winna była zbyt bogata dawka paliwa , też miałem moment lekkiego przydławienia przy ok 3,5 - 4k ale zmniejszyłem o pół obrotu i jest git , gaźnik czysty filtr tak samo i elegancko chodzi , po za ostatnim incydentem z zawieszeniem pływaka chwilowym wszystko wróciło do najlepszego porządku
Offline
W piątek nagram filmik jak będzie tak samo. W tym tygodniu wyczyszczę gruntowo gaźnik i zobaczymy
Offline
Jak mi kadet nie chodził 2 na 3 razy z takimi objawami była cewka. Sprawdz czy iskra jest przy wyższych obratach do tego jest najlepszy specjalny kabel z diodą. Lub jeszcze zmniejszyć dawke paliwa..
Offline