Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Benzera Yankee. przejechałem od pazdziernika tamtego roku 700km.
Mam kilka pytań ogólnych(do posiadaczy benzera yankee i do innych)
1. Czy mogę odblokowac moto przed końcem gwarancji ?
2. (posiadacze benzera) Gdzie i jakie mam w nim blokady?
3. Ma on troche mocy na drugim biegu ale nie potrafie go podnieśc na "jedno" proszę o poradnik słowny ale dobry filmik
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Offline
Gość
1.Nie
2.Nie ma blokad
3.Na 50cc bez zmiany zębatek nie ma opcji, ja ba 88cc mam problem z tym.
ważna rzecz w tych wszystkich motorowerach np. Benzer Yankee NIE MA BLOKAD
1. jak wyżej czyli nie masz co odblokowywać
2.również jak wyżej
3. na 50ccm na "jedno" to musisz strzelać ze sprzęgła (nie polecam tego) bo inaczej się nie da oraz musisz przenieść swój ciężar na tył motorka popróbujesz i zobaczysz że to raczej nie ma sensu
oczywiście ważne jakie masz przełożenia a z dwójki ciężko go zerwać
Offline
mam napewno na module blokade na 1 pytanie dzięki za odp i na 3
EDIT//
A co do odp MontiSquad to na 2 podnosi koło na 10cm a ja nie daje rady wyżej (podnosi sie bez mojej ingerecji ale po szybszym puszczeniu sprzęgła )
Nie pisz postu pod postem, tylko je edytuj //FamiXon
Offline
Gość
Na module nie ma żadnej blokady
Kazek napisał:
Na module nie ma żadnej blokady
Czytaj jak pisze mam na 4 bigu zablokowane obroty do 6-7 tyś
Ja tak mam kolega w zetce i w łosiu
Offline
Gość
50cc tak ma po prostu za ciężkie przełożenia ja też tak miałem.
wiec na 3 jade 65km/h a na 4 50km/h nie pied** mi tu
EDIT//
i co zatkało?
Po raz kolejny: nie pisz postu pod postem, tylko edytuj //FamiXon
Offline
Gość
Po pierwsze z szacunkiem do starszych i bardziej doświadczonych.
Po drugie mówię, że testowałem 2x 50cc i na każdym tak było nie będę rozwodził się nad tym dlaczego tak się dzieje bo zapewne wiesz swoje.
Na 4 biegu mój Benzer i były Romet Ogar 900 również tak robił.
Ostatnio edytowany przez Kazek (12-03-2014 21:03:41)
Komarkiewicz napisał:
i co zatkało?
Kolego nie masz żadnych blokad, zaufaj słowom posiadacza. Kazek wie co mówi.
Offline
Gość
50cc tak ma, na 3 sie dobrze rozpędzi, a na 4 zwalnia. Jedynym ratunkiem jest 72cc, zębatki niewiele dadzą.
Blokady na pewno nie masz, od 209 czy 2010 produkowali motorowery bez blokad.
Mi Routek za nowości jeździł dobrze na 4, ale potem niestety zatarłem cylinder (jakiś piasek się tam dostał) i zaczął mi zwalniać - nawet na 3 nie chciał jechać.
Wymieniłem na 72 ccm (chociaż teraz uważam, że to za mało) i śmiga bardzo dobrze.
Offline
1. Praktycznie to ty nic nie możesz robić przed końcem gwarancji, a blokad nie masz, chyba że blokuje obroty do tych +/- 8000RPM.
Taki mały offtop, chyba nikt nie zaprotestuje. Chcecie powiedzieć że u niego 4 bieg jest taki długi że po prostu nie ma siły się rozpędzać na nim? A dałoby to radę do mojego zapakować? Bo uważam że 4 jest za krótki i ubolewam nad brakiem 5 biegu, a tak to zawsze lepiej bym miał, bo 1, 2, 3 idzie ładnie a 4 by pasowało dłużej
Offline
(Sory za wczoraj troche wkurwiony byłem bo komputer mi nie chodził )
A co do modułu ma ktoś sportowy(odblokowany) ?
Ostatnio edytowany przez Komarkiewicz (13-03-2014 20:14:57)
Offline
Nie wierz w hasła moduły '' sportowe odblokowane''
Te z allegro sprzedawane pod takim własnie szyldem, w działaniu nie różnią się w niczym od tych montowanych u nas fabrycznie
Przetestowane na własnej skurze , serio
Offline