Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#16 13-05-2012 23:01:03

 vaGRAnt

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 07-01-2012
Posty: 100
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 / Honda CBR 250R

Re: 50>80>110

Tylko mi chodziło tylko i wyłącznie w kwestii samego prawka. Jeden robi A1, zmieni sprzęt raz na coś mocniejszego (nie mam tu na myśli wkładania 110 do ramy WS) tylko oryginalnego i w zupełności mu wystarczy. Będą też i tacy co - jak to ująłeś - pogrzebią na własną rękę i zwiększą moc.
Ja obecnie jestem w trakcie robienia A (razem z B ale tylko dlatego że taniej, poza tym później nie musiałbym ponownie teorii zaliczać) ale tylko i wyłącznie dlatego, żeby później nie martwić się, czy po zmianie maszyny mogę nią jeździć czy nie bo dokument mi nie pozwala. Fakt, miałem na samiutkim początku zakupić jakąś 125-kę ale z braku prawka mogłem pozwolić sobie tylko na motorower. Teraz bakcyla złapałem z motocyklami
Mimo to mam nadzieję, że nie zaburzy to miłości do rowerów które są u mnie na pierwszym miejscu (mam 3, a planuję 4-ty kupić )

P.S. Jakby nie patrzeć to WS jest rowerem, bo się podobnie zbiera na starcie

Ostatnio edytowany przez vaGRAnt (13-05-2012 23:02:04)

Offline

 

#17 14-05-2012 00:21:47

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

To naprawdę szybko musisz ruszać rowerem
Mi tam o zwiększanie mocy nie chodzi i grzebanie, ale własne bezpieczeństwo bo to dla mnie jest zawsze na pierwszym miejscu. Ja po przerobieniu WS naprawdę mocno go sprawdziłem. Nierozsądne jest dla mnie pchanie do Routera silnika 107, a później jeszcze jego przerabianie. Faktycznie moto będzie się zbierało i po zmianie zębate v-max przekroczy magiczną setkę, ale gdzie zmiana opon na coś co nie przypomina plastiku, gdzie poprawienie hamulców? Jak kiedyś bawiłem się w tuning samochodów to również nie przyjmowałem zleceń na przerobienie samochodu jedynie w zakresie "Panie ma mieć moc i zapier*alać", jeśli ktoś do mnie przyjeżdżał to wiedział że jak biorę samochód to usłyszy konkretną cenę, ale samochód będzie zrobiony kompleksowo.
Facetowi w Lanosa wsadziłem 3.0 z opla omegi uturbione i gdyby nie to, że przód i tył były hamulce z vectry to w drzewo strzeliłby nie przy 40km/h a przy 80 i raczej żywy z tego nie wyszedł. A tak ja miałem czyste sumienie, a facet przyjechał mi dziękować że życie mu swoim uporem uratowałem.

P.S.
Przyjechał po tygodniu następnym samochodem... Tym razem było to Punto II wstawiliśmy tam 2.0 Turbo z Fiata Coupe, oczywiście rzędowa piątka Fiat Punto HGT miało silnik 1.8 130KM i 164Nm, a nasze 2.0 220KM i 310Nm, setkę w 5.6s robiło, rozbujaliśmy je do 240km/h i dalej się baliśmy. Szło to jak złe, ale rozwalił i ten chyba po 4 miesiącach.
P.S.2
Z tego Lanosa wyszarpaliśmy prawie 360KM i 600Nm. Pomimo wzmocnienia budy i tak podczas ostrego ruszania słyszało się delikatne skrzypienie (możliwe, że to plastiki). Lanos żył niecały miesiąc (pracowałem przy nim ponad 3 miesiące)  i nie zdążył nawet pojechać na wyścig 1/4 mili.

Offline

 

#18 15-05-2012 08:49:13

 vaGRAnt

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 07-01-2012
Posty: 100
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 / Honda CBR 250R

Re: 50>80>110

MrGizmo napisał:

To naprawdę szybko musisz ruszać rowerem

Szosówką na starcie spokojnie osiągam przyspieszenie lepsze od routera Średnia prędkość jazdy na czymś takim wśród zawodowców to ok. 60-65km/h. Ja jeżdżę ekonomicznie, ok 45 km/h, ale jak trzeba przycisnąć to i spokojnie ponad 55 lecę
W zeszłym roku na maratonie w Głuszycy (typowe MTB - błoto, las, kamienie, szuter, góry i takie tam) jechałem na zjeździe 76 km/h. To był mój max, więcej nie potrafiłem, włączyła się lampka czerwona w głowie i palce na klamkach same zaczęły dociskać tarczówki. Są maniacy, którzy osiągają nawet 85, ale ja chcę żyć. A jeden dość poważny wypadek przy 50km na godzinę już miałem. Cudem się nie połamałem. Ale wiązadło kciuka naderwane (dodatkowo drugi palec wybity), obite żebra, mostek, stłuczone nerki...
Dla mnie adrenalina nieporównywalnie większa jest na rowerze niż jazda na motocyklu, nawet jakbym miał jechać 200 Ale to tylko moje zdanie.

Offline

 

#19 15-05-2012 13:57:41

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Widać, że jeszcze nie jechałeś na prawdziwym oto z prawdziwym kierowca. Zrobiliśmy sobie kiedyś wypad ze znajomymi do Niemiec na tor. Jeden kumpel jechał ładnym Porsche 997 GT2 Turbo (wypożyczonym, normalnie jeździ Evo IX) i też myślał, że nie da się mieć lepszego fanu z jazdy. Przewiozłem go wypożyczoną Hayabusą i zmienił zdanie. Przeciążenia w Porsche były niczym w porównaniu do tego jak schodziło się do kolana na Suzuki. Były momenty gdzie osiągałem ostro ponad 250km/h, a później hamowanie prawie do 0 i znów rura. Przejedziesz się na moto 200km/h, co ja gadam... Przyspieszysz na porządnym motocyklu od 0-200km/h w niecałe 10 sekund to zmienisz zdanie (TA robi to w niecałe 8 sekund )

Offline

 

#20 15-05-2012 16:24:37

 vaGRAnt

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 07-01-2012
Posty: 100
Punktów :   
Motocykl: Router WS 50 / Honda CBR 250R

Re: 50>80>110

Na bike'u ścigam się ponad 10 lat. I zdania nie zmienię
Większą frajdę mam z obcowania z naturą w górach niż w samochodzie czy motocyklu nawet gdyby frunął 500 km/h

Offline

 

#21 15-05-2012 17:49:10

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Nie mów hop... Skąd możesz wiedzieć? To tak jakby powiedzieć, że woli się jeść spaghetti ze słoika od tego przyrządzonego przez najlepszego włoskiego kucharza, a jeść wcześniej tylko to ze słoika. Nie możesz wiedzieć bardziej będzie Cię kręcić rower od moto.

Offline

 

#22 15-05-2012 22:40:46

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Jest to jak najbardziej realne Fabryczne samochody przekraczają już barierę magicznych 400km/h

Offline

 

#23 16-05-2012 19:14:02

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Te zwykłe samochody też nie wytrzymują naszych nawierzchni

Offline

 

#24 17-05-2012 14:23:36

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Zjechałem kawał europy i śmiało mogę powiedzieć, że zachód Europy ma dużo lepsze drogi no może wyłączając Włochy, bo tam większość to tzw kocie łby. Jedynie długie przelotówki są dobre.

Offline

 

#25 30-05-2012 11:02:39

 transporter512

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Koluszki
Zarejestrowany: 02-03-2012
Posty: 114
Punktów :   
Motocykl: Router ws 72/50

Re: 50>80>110

A szkoda że nie, to było by dopiero wyzwanie, na takim lichym sprzęcie zrobić wycieczkę po europie:D Tylko kto by się tego podjął....  Szaleniec??

ps. Za namową MrGizmo zrezygnowałem z silnika 107 i montuje komplet tuningowy 80 czyt. 72.
Aż się dziwiłem jak omawiałem cenę w serwisie to wyskoczyli z ceną 450-500zł za całość "części + robocizna.
Ale cóż, młodość ma swoje prawa i rozumem mało kiedy się kieruje...
W każdym bądź razie dzisiaj ma być do odbioru, czekam na telefon.
pozdrawiam wszystkich.

Offline

 

#26 30-05-2012 12:54:47

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

No to ładnie pojechali, części to koszt 150zł a oni 300 za robociznę policzyli? Maks 150zł za robociznę. Sam byś to zrobił bez problemu. Potrzeba podstawowe narzędzia i kilka godzin.

Ostatnio edytowany przez MrGizmo (30-05-2012 12:58:28)

Offline

 

#27 30-05-2012 16:12:54

 transporter512

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420927843.png

Skąd: Koluszki
Zarejestrowany: 02-03-2012
Posty: 114
Punktów :   
Motocykl: Router ws 72/50

Re: 50>80>110

No nie koniecznie, za części policzyli mi coś około 300zł (cylinder, głowica, tłoki pierścienie, filtr powietrza, olej) Filtr powietrza ma być stożkowy, gąbkowy.... nie wymieniałbym ale podczas jazdy straciłem obie pokrywki i wkład filtru, czyli pojechałem bez filtra około 20 km.... Może dlatego cena jest taka wysoka (poprosiłem o czyszczenie)
Jeśli chodzi to owszem mógłbym to zrobić gdybym miał jako takie pojęcie o mechanice a tak naprawdę to znam się na tym jak byk na gwiazdach.  jedynie potrafię wymienić żarówkę i dokonać wymiany oleju. Dlatego wolałem wyłożyć troszkę więcej pieniędzy niż sam dłubać coś schrzanić i później wieźć routera 25 km do serwisu

Offline

 

#28 30-05-2012 19:21:39

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

No to nie zmienia faktu, że i tak pojechali po bandzie z częściami... 150zł za cylinder z głowicą, 30zł za filtr i 40zł za olej. Nie potrzeba do tego specjalnych umiejętności, wystarczy umieć posłużyć się 3 kluczami i śrubokrętem.

Offline

 

#29 13-06-2012 15:57:50

MikeM81

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420924716.png

Zarejestrowany: 13-06-2012
Posty: 2
Punktów :   

Re: 50>80>110

Panowie, wiem, że pewnie mogę trochę się tutaj dublować, ale widzę, że mądrzy ludzie się tutaj wypowiadają.
Zastanawiałem się nad zmianą silnika na 110 (mam chinczyka) i słuszną uwagę ktoś tutaj zwrócił na hamulce.
Teraz moje pytanie, czy lepiej opłacałoby mi się zmienić silnik + hamulce czy jednak cylinder z głowicą żeby podnieść silnik do 80.
Motorkiem chciałbym sobie w ciepłe dni pojechać do pracy (prędkość na prostej w okolicach 90km/h myślę by mi spokojnie wystarczyła tak żeby nie piłować niemiłosiernie motoru)
a że jest czasem z górki czasem pod górkę to szlag mnie trafi jak będę jechał pod górkę 30km/h (ważę około 90kg) Możliwe, że mój motor jest teraz rozregulowany, ale docelowo chciałbym dojechać do pracy (jakieś 25 km) we w miarę rozsądnym czasie. Ile da tuning 80 realnie?

Offline

 

#30 13-06-2012 16:32:26

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: 50>80>110

Jeśli chcesz jechać realne 90 to po za zmianą cylindra z głowicą czeka Cię zmiana zębatek.
Jeśli chcesz normalnie dojeżdżać do pracy to śmiało zakładaj 72 wypukłe i do tego specjalna głowica. Po dotarciu dorzuć gaźnik PZ26 i przepchaj wydech, moto będzie miało po takiej operacji więcej mocy niż 110. 110 nie ma jak to piszą na allegro 12KM tylko ledwo 7. Na aukcjach napisane jest, że przy współpracy z jakąś tam firmą dopracowali silnik. Jak napisałem do nich o kontakt do tej firmy, albo chociaż wykresy to napisali że kontaktu nie dadzą bo to ich sprawa a pomiarów na hamowni nie robili tylko porównywali z motocyklem (chińskim) że mają podobną moc. Płakać się na nich chce i tyle.
Bierz zestaw 72ccm, dorzuć do tego stożek gąbkowy, gaźnik PZ26 i przelot na wydechu i na światłach nie jeden samochód się zdziwi

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.allgoals.pun.pl www.narutovsneji.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl www.narutoshinobi.pun.pl www.outsidersclan.pun.pl