Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
witam dziś zobaczyłem ten cylinder http://allegro.pl/cylinder-romet-ogar-9 … 24695.html co wy o tym sądzicie i jaka to jest pojemność
Offline
no tak ale głowice do poskładania muszę komuś dać bo gniazd zaworów samemu nie włożę a czy to wejdzie w kartery czy nie będzie takiego problemu jak z Simsonem że jak się wkładało cylinder 70 ccm to trzeba było kartery rozfrezować a a najbardziej mnie interesuje 110 ccm
Ostatnio edytowany przez matkod (01-05-2012 22:15:53)
Offline
Nie da się założyć 110ccm... Największy jaki da się założyć to faktycznie 110ccm, ale po odpowiednim przerobieniu i otrzymujemy po tym 88ccm. Wkładać gniazda zaworowe? Pierwsze słyszę żeby kupować głowice bez gniazd zaworowych.
Offline
http://moto.allegro.pl/cylinder-80cm3-g … 09939.html
tu masz głowicę która trzeba zrobić i włożyć gniazda zaworów a bynajmniej tak mi się wydaje
a co do przeróbek to na jakiej zasadzie by one miały by polegać
Offline
http://moto.allegro.pl/cylinder-80cm3-g … 09939.html
a jak bym chciał 110ccm jakie przeróbki bym musiał wykonać
Ostatnio edytowany przez matkod (04-05-2012 19:36:51)
Offline
Użytkownik
matkod napisał:
http://moto.allegro.pl/cylinder-80cm3-glowica-king-los-ogar-900-kinroad-i2256509939.html
a jak bym chciał 110ccm jakie przeróbki bym musiał wykonać
Do 110 przeszczep wału na taki z dłuższym korbowodem, łańcuch rozrządu 84 ogniwa, głowica pod 110 i dłuzsze szpilki, można i dać większy gaźnik z króccem o większym otworze choć nie wiem czy akurat króciec ma większe znaczenie
Offline
Użytkownik
standard jest coś ponad 0.7x daj powyżej 80 Choć niebawem pewnie zawita tu Gizmo to rozjaśni sytuacje
Offline
I zawitał Dokładnie tak jak wyżej Kolega napisał. Standardowo wstawiane są 75 lub 78 zależnie od tego co mieli Zmiana na 85 i dobre wyregulowanie i nie będzie problemu z duszeniem się w górnym zakresie.
Wielu zmienia cylinder na większy, wyreguluje gaźnik i dziwi się, że nadal brak mocy. Na postoju standardowa dysza wystarczy, ale przy wyższych obrotach paliwa zaczyna brakować mieszanka robi się uboga, występuje spalanie stukowe, przegrzewanie się cylindra, wypalanie gniazd zaworowych i płacz że cylinder za 70zł to dziadostwo.
Offline