Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Mam problem z silnikiem 110cc. Otóż wymieniłem jakiś czas silnik na 110cc i problem w tym, że motorek nie chce wkręcić się na wyższe obroty niż 7tys obr/min. Nie wiem czym jest to spowodowane, chociaż mechanik tłumaczy to tym, iż to kwestia dotarcia, ponieważ gdy go dotrę to będzie chodził normalnie, aczkolwiek jak miałem 50cc to od razu wchodził mi na wysokie obroty. Jeśli chodzi o docieranie, to staram się jechać te 50km/h, mało kiedy zdarzy mi się przyśpieszyć. Dzisiaj pozostało mi 20km do 1500km przejechanych, a problem nadal nie zniknął, a ciężko mi uwierzyć, że po tych 20km NAGLE stanie się cud i zacznie się wkręcać na 10-11tys obr/min. Proszę o pomoc.
Dziękuję z góry
Pozdrawiam
Offline
Może gaźnik trzeba podkręcić, żeby dostawał więcej paliwa. Mi jak wymieniali cylek na 72cm3 w serwisie to kręcił do 7k i sie przyduszał. Zwiększył dawke paliwa poprzez regulacje gaźnika i kręci sie do 10k.
Offline
Dławi sie czy cos ze nie chce wejsc na wyzsze ?
Offline
Gaźnik większy musisz zakupic 110 potrzebuje wiecej mieszanki.To samo mam nowy 110 ale dopiero 480 KM przejechane wiec nie wymieniam narazie
Offline
Hmm.. Ile on będzie kosztował ? <-- Cofam.
Mam gaźnik dostosowany do 110cc, ponieważ wymieniany miałem cały silnik, więc to wszystko jest jako komplet na 110cc
Ostatnio edytowany przez max95 (02-08-2013 14:40:45)
Offline
A nie wiem nawet zadałem gdzies pytanie to jeszcze nikt nie napisal.Ale coś koło 80 zł tak mi sie zdaje
Offline
Nie trzeba gaznika wymieniac tylko wystarczy wymienic w nim dysze. To ze Ci sie nie wkreca na obroty moze byc spowodowane zarowno zla regulacja gaznika co zle ustawionym rozrzadem.
Offline
A tak sie zapytam jaki gaźnik do 110 te oznaczenia pz19 czy cos to mm dyszy ? Silnik nowy wiec rozrząd sprawdzałem i jest git
Offline
Ale trzeba wymienic dysze albo cały gaznik tylko na jaki ? 50 a 110 to jednak różnica jest i wiadomo ze potrzebuje wiecej mieszanki
Offline
Być może jutro spróbuję podskoczyć do serwisu i zapytam ich co i jak. A teraz skoczę posprawdzać części w motorku. Aa, jeśli to istotnie, to czasami jak jechałem (zazwyczaj w nocy) to miał takie momenty, że wskakiwał mi na 9tys obr/min, jechał chwilę i zaczynał się dusić.
PROBLEM ROZWIĄZANY !
Dla zainteresowanych: Powodem "usterki" był filtr.
Dziękuję wszystkim za pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez max95 (03-08-2013 13:24:21)
Offline
Te dysze maja jakies tam swoje oznaczenia 80, 85, 75 itp im wiekszy numer tym chyba srednica wieksza i bogatsza mieszanka - http://allegro.pl/dysza-gaznik-4t-90-va … 97384.html
To cos takiego tylko one maja rozne gwinty wiec trzeba sie upewnic zeby dobra kupic. A co do 110 to mozna chyba wsadzic ten http://allegro.pl/gaznik-japan-romet-ze … 71643.html
To jest do pelnych 125 cm3 ale do 110 tez sie nada.
Offline
, a powiedz czy na luzie stojąc też nie osiąga wiekszych obrotów jak mu przy gazujesz ?
Offline