Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Bede zamawiac czesci niebawem
1. http://allegro.pl/cylinder-110-glowica- … 15246.html lub http://allegro.pl/cylinder-110-glowica- … 06249.html
I tu mam pytanko wlasnie, lepiej zestaw z 1 czy 2 aukcji? Ta 2 wydaje mi sie lepsza bo pierscienie sa juz zalozone na tlok a cylinder ma lepsze ozebrowanie.
2. http://allegro.pl/wal-korbowy-wzmocnion … 71048.html
3. http://allegro.pl/lancuszek-rozrzadu-84 … 68529.html
4. http://allegro.pl/szpilki-sruby-cylindr … 13714.html
Czy to wszystko jest ok i na 100% bedzie pasowac? Ewentualnie te 3 ostatenie rzeczy moze ktos znalazl by od 1 sprzedajacego zeby raz zpalacic za wysylke? Bo ja nie moglem cos...
Offline
Najwieksza watpliwosc mam co do walu bo nie jest nic wspomniane ze pasuje do 139FMB tylko ogolnie ze do ATV...
Offline
Powiem Ci tak Router_man miałem identyczny pomysł co Ty , jednak na początku kupiłem zestaw 72 cc najlepiej zareklamowany na allegro najlepszej jakości i w ogóle po czym po 260 kilometrach wypiął się zawór który uszkodził głowice oraz tłok tak że 300zł za zestaw z montażem poszło się kochać. Winne było że brakowało uszczelki pod deklem mocującym wałek dodatkowo nie było podkładki pod sprężynę zaworową tak właśnie są składane uzbrojone zestawy. Od teraz Jestem z dala od już uzbrojonych części typu głowica a pierścienie na tłok zakłada się bardzo łatwo. Po tej awarii doszedłem do wniosku że zamówię sobie silnik 110 cc kompletny z gaźnikiem i w ogóle wziąłem kupiłem na allegro rozłożyłem sobie to na raty w PayU. Po otrzymaniu silnika podłączyłem go w miejsce starego i powiem ci że dokręcając wszystko i metodą prób i błędów regulując gaźnik uzyskałem jak na razie zadowalający Mnie efekt.
Offline
No tak ale wiesz za te czesci zaplace ~270 zl a nowy silnik to koszt prawie 800 zl z wysylka. Niedawno poszlo 3 tys zl na regeneracje pompy wtryskowej w samochodzie takze ostatnio oszczedzam...
Mam jeszcze pytanie czy do wymiany walu potrzeba jakiegos specialnego klucza czy wystarcza podstawowe klucze + ewentualnie imbusy?
Offline
Magneto odkręcisz pneumatem, ja je zdejmowałem bez ściągacza i bez specjalnego problemu. Śrubę od sprzęgła odkręcasz dużym, solidnym śrubokrętem, też da radę to zrobić bez klucza (oczywiście plus młotek ) . Imbus potrzebujesz chyba "5" do odkręcenia śruby pod czujnikiem biegów. Pamiętaj żeby osadzić wał w lewym karterze, przełożyć do niego wałki od skrzyni i na to nakładać prawy karter - jest dużo łatwiej niż zostawienie skrzyni w prawym karterze.
Ostatnio edytowany przez Mamut (17-06-2013 20:47:46)
Offline