Ogłoszenie

Witamy serdecznie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.

Traktuje ono w głównej mierze o Routerze WS 50, ale użytkownicy innych motorowerów o podobnej konstrukcji również są bardzo mile widziani.

GORĄCO ZAPRASZAM DO REJESTRACJI.

Panel

#1 21-03-2012 19:52:51

patolek15

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Zarejestrowany: 20-03-2012
Posty: 19
Punktów :   
Motocykl: romet ws50 tuning

jaki filter :D

Witam mam pytanie a mianowicie ile minimetrów musze kupić filter stożkowy żeby pasował do routera z góry dziekuje

Offline

 

#2 21-03-2012 20:48:00

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Większość jest uniwersalna od 28 do 38mm. Nie kupuj tylko siatkowego... Tylko i wyłącznie gąbka i dobry olej do filtrów.

Offline

 

#3 21-03-2012 20:50:33

patolek15

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Zarejestrowany: 20-03-2012
Posty: 19
Punktów :   
Motocykl: romet ws50 tuning

Re: jaki filter :D

a o co chodzi z tym olejem do filtrów ????

Offline

 

#4 21-03-2012 22:28:26

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Bo cały syf wywala Ci do cylindra, jako mechanik z jako takim pojęciem mogę Ci powiedzieć że gładź cylindra po jeździe z takim filtrem wygląda tragicznie. Zobacz jakie masz oczka w filtrze siatkowym. Filtr powinien filtrować wszystko, nawet te najdrobniejsze syfki. Po za tym przez taki syf, a nawet kurz który przeleci przez cylinder zabija Ci tłumik i po pewnym czasie braknie mocy.
A o lej do filtrów dostaniesz w każdym motoryzacyjnym, kup w sprayu. W zależności od firmy można dostać już od parunastu złotych kończąc nawet na ponad setce

Offline

 

#5 22-03-2012 15:46:25

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Ale nie chodzi o dbanie o gaźnik tylko o to co przepuszcza filtr i przelatuje przez gaźnik prosto do cylindra. Za kilka złotych więcej można kupić filtr gąbkowy.

Offline

 

#6 22-03-2012 19:19:41

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Jak kto woli, ja tam wolę coś porządnego i mieć długo tym bardziej, że różnicy w cenie w zasadzie nie ma.
Widziałem już wiele cylindrów po takich filtrach i zawsze wymagały wymiany.

Offline

 

#7 22-03-2012 19:20:08

patolek15

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Zarejestrowany: 20-03-2012
Posty: 19
Punktów :   
Motocykl: romet ws50 tuning

Re: jaki filter :D

http://allegro.pl/tuningowy-filtr-stozk … 30357.html chce kupić taki czerwony żeby pasował do tych akcętów czerwonych na routerku Taki bedzie dobry ???

Offline

 

#8 23-03-2012 07:00:17

patolek15

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Zarejestrowany: 20-03-2012
Posty: 19
Punktów :   
Motocykl: romet ws50 tuning

Re: jaki filter :D

tak wiem własniesz szukam takiego damego tylko ze 32mm

Offline

 

#9 23-03-2012 11:41:43

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Nie szukaj... Bierz ten i zwykłą obejmę i wszystko będzie szczelne

Offline

 

#10 23-03-2012 19:08:04

patolek15

http://www.routerws50.pun.pl/_fora/routerws50/gallery/717_1420925334.png

Zarejestrowany: 20-03-2012
Posty: 19
Punktów :   
Motocykl: romet ws50 tuning

Re: jaki filter :D

jeszcze mam pytanie jak założę ten filtr to poczuje przyrost mocy lub prędkości kumpel jak założył do ogara 900 to chwilka i miał 80 a w ws50 też tak będzie

Offline

 

#11 23-03-2012 20:31:38

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Tak w ogarze z 3KM nagle zrobiło mu się 30KM. Nie wierz w takie bajki.
Teoria wygląda tak, że skraca się dolot, bo znika puszka i rura łącząca puszkę z gaźnikiem. Przez to duł będzie bardziej mulący, ale łatwiej będzie się wkręcać na obroty.
Praktyka jednak wykazuje, że różnicy tak naprawdę nie ma praktycznie żadnej a na pewno nie przy tej pojemności i mocy. Bardziej działa tu efekt placebo, niż fizyka. Jedyny sposób to test elastyczności.
Czyli jedziemy powiedzmy z 20 i mamy zapiętą trójkę i mamy na trójce rozpędzić się do 50 i cały czas gaz na full. Mierzymy ile nam to zajęło i później to samo robimy po zmianie filtra. Trzeba być jednak pewnym, że w obu wypadkach gaźnik jest idealnie wyregulowany.
To jest jedyny dobry sposób sprawdzenia osiągów bez hamowni. Trzeba robić to w podobnych warunkach i w tym samym miejscu.

Offline

 

#12 24-03-2012 01:01:57

MrGizmo

Użytkownik

Zarejestrowany: 16-01-2012
Posty: 0
Punktów :   16 

Re: jaki filter :D

Jest tak jak napisałem, na początku czyli w niskim zakresie będzie go mulić, ale wysoki zakres obrotów będzie żywszy i chętniej się wkręca silnik. Praktyka jest jednak taka, że przy tak małych silnikach nie ma poprawy a jak jest to bardzo niewielka. Pamiętać jednak należy o tym, że ten filtr przepuszcza więcej powietrza dzięki temu uzyskujemy teoretycznie większą moc, ale z powietrzem zasysana jest większa ilość paliwa czyli spalanie UP. Jeśli ktoś mam moto, bo jest oszczędne to niech sobie daruje zmianę filtra.

Offline

 

stat4u stat4u

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grawladcapierscieni.pun.pl www.narutovsneji.pun.pl www.allgoals.pun.pl www.outsidersclan.pun.pl www.matfiznorwid.pun.pl