Największe forum na temat Rometa Router WS 50 i podobnych motorowerów. Znajdziesz tutaj pomoc i przydatne poradniki. Nie czekaj, zarejestruj się! Grupa na facebooku SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO DOŁĄCZENIA- Kliknij we mnie!!
Witam, mam problem!!Na każdym biegu do 7 tyś. obrotów i dalej nie chce iśc prędzej szedł do końca sprawdziłem juz gaźnik zawory i rozrząd i tam wszystko jest okey nie wiem co może byc przyczyną a i myślałem że może to byc paliwo więc spuściłem i nalałem nowego 98 i dalej nic nie wiem może ktoś wie o co może chodzic??
Offline
Mam tak samo , nie wiem co jest .
Offline
Mam to samo
Offline
Witam, mam podobny problem. Mój Router wkręca się max do 8 tyś.obr. Zawory ustawione, nowy tuningowy moduł, przewód WN, fajka i świeca też wymienione. Filtr powietrza umyty. Regulacja gaźnika metodą prób i błędów nie wpływa na zwiększenie maksymalnych obrotów. Jedyne co zostało do wymiany to cewka. Jest wiele opisów w necie na temat regulacji gaźnika, ale nie ma jak ustawić poziom paliwa w nim. Iglicę przestawiłem na sam dół. Dodam, że poprzedni właściciel zmienił cały zestaw na 72cm. Jadąc nawet z górki obroty dochodzą do ok 8 - 8250obr. i motor zaczyna się dusić. Lepsze osiągi mają 50cm... Prędkość max ok 65km/h.
Offline
Witam. Zacznijmy od tego . "Prędzej szedł lepiej" . Przed dotarciem ? Żeby teraz szedł dobrze, do 300 km max 30 km/h. Potem do 1000 km lepiej nie przekraczać 6.5 tys. obrotów. Potem silnik powinien być dotarty. Nie wolno jednak zapominać o przeglądach i zmianach oleju na lepszy, np. REPSOL, CASTROL itp. Nie zagrzał się czasami kiedyś? Sprawdź stan i poziom oleju. To jest 50cm3 w 4t, więc nie pójdzie, jak RS do 100 km/h. Mój przy 65 km/h ma obroty 8.5 tys. Jednak na każdym biegu domykam licznik do 9 tys. bez problemu... Dużo pomoże zmiana filtra na stożek. U mnie zwiększyło moc i to o wiele. Moduł tzw. "odblokowany" tylko "usuwa" odcięcie . Jest to niezdrowe dla silnika, a za dużo nic nie daje. Ja pojechałem do prawdziwego mechanika (nie ten od serwisu, tylko taki, co robi ścigi i wgl.) przeczyścił on mi gaźnik ultradźwiękami i ustawił go. Zwiększył też poziom paliwa w gaźniku, bo był za mały. Dodatkowo ustawił zawory. I okazało się, że po wizycie, także ma większy v-max i lepsze przyspieszenie. Powiedział mi, że dużo da, jak założy mi gaźnik na wtrysku, ale to jak skończy się gwarancja. Mój znajomy ma zrobione 72cm3 i jemu też trudno zamknąć licznik. Tę iglicę zrób, tak jak była, tzn. na środku. Bogatsza mieszanka nie zawsze jest lepsza, a w tym przypadku gorsza. Motocykl nie nadąża spalać tego. Spytaj w serwisie, czy nie zablokowali Ci go, bo legendy krążą, że często blokują je w serwisie po pierwszym przeglądzie... Myślę, że pomogłem . Jeśli TAK daj + !
Offline
Mn87 napisał:
Witam, mam podobny problem. Mój Router wkręca się max do 8 tyś.obr. Zawory ustawione, nowy tuningowy moduł, przewód WN, fajka i świeca też wymienione. Filtr powietrza umyty. Regulacja gaźnika metodą prób i błędów nie wpływa na zwiększenie maksymalnych obrotów. Jedyne co zostało do wymiany to cewka. Jest wiele opisów w necie na temat regulacji gaźnika, ale nie ma jak ustawić poziom paliwa w nim. Iglicę przestawiłem na sam dół. Dodam, że poprzedni właściciel zmienił cały zestaw na 72cm. Jadąc nawet z górki obroty dochodzą do ok 8 - 8250obr. i motor zaczyna się dusić. Lepsze osiągi mają 50cm... Prędkość max ok 65km/h.
Wymień cewkę! Miałem tak samo (duszenie się na obrotach, ograniczona prędkość, brak poprawy przy regulacji gaźnika)- wymieniłem cewkę z przewodem i fajką (zestaw ok. 15zł) i problem minął.
Offline
Ja miałem to porostu kup nową fajkę u mnie jeździłem od mechanika do mechanika i nikt nie wiedział o co chodzi i w końcu doczytałem się na innym forum a jak nie to to dajcie znać jak najszybciej
Offline
Ja miałem cos podobnego ale mi sie uszkodziła uszczelka w tumniku tzn w tym kolanku co idzie do cylindra wymienilem ja i jest ok ale ja do tego mialem jeszcze śmieszne pyrkanie jak dodawalem gazu..
Offline