revo9210 - 12-07-2016 18:59:35

1.co sadzicie o romecie arrow fly 50:) obecnie mam tez 50 , wlasnie ws 50:)

2.wiem ze dupy nie urywa i jest to dalej 50 przypomianajaca normalny 600 cm3 motocykl ale mi sie podoba:)

3.ktos mial do czynienia z W/W?

4.i w kwesti gwarancji, czy jest wogole sens jezdzic na te przeglady po 200 -250 zl z tego co slyszalem zeby utrzymac gwarancje i za ta kase spuszcza ci olej i naleja nowy i tyle i tak z kilka razy na poczatku na dotarciu, jak sam silnik nowy tej klasy to koszt 650zl?:D a co mialo by sie tam innego zepsuc? co by mi wogole gwarancja obiela bo nawet nie wiem czy zajechany tlok na dotarciu mi na gwarancji wymienia bo moga powiedziec ze sam go zatarlem i i nie obejmuje gwarancja:D

5.dalej dozac tym tokiem olewajac gwarancje chcialem sobie wstawic cylinder 80 odrazu przy zakupie od tego co mi sprzedawal bedzie, i sciagnac blokady odrazu < wtedy to juz napewno po gwarancji>  i tu wlasnie nie wiem czy lepiej pierw dotrzec 50cc przez te 400km i pozniej wstawic tlok 80 i docierac sam tlok znow z 250km? czy wsumie to bez roznicy i moze odrazu jako nowce zapakowac u dilera odrazu wiekszy tlok
<wiem wiem  motorower i zmiana na motory etc uprzedzajac takie sugestie ale jestem ciezki 84kg i 23 lata i podjazd po gorke z doswiadczenia na obecnej 50 to max 30km/h i to bardzo wysoko krecac , a ogolnie po miescie i tak jezdze max 50 z haczykiem mimo ze nawet ws 50 odblokowany pojedzie wiecej wiec te 80cc to  nie dla buractwa i szybkosci tylko zeby mi nie zmualalo pod gorke a kilka ich mam w okolicy>

6. nie znalazlem inengo tematu pasujacego wiec dodaje tutaj, ew prosze przeneisc a nie kasowac , z gory dziekuje;)

www.mbkserv.pun.pl www.ksczarniboguniewo.pun.pl www.narutorpggame.pun.pl www.bezele.pun.pl www.ladygaga.pun.pl