Fluter1997 - 05-12-2014 14:27:25

Siemanko.
Wiec co potrzebujemy:
Olej do lag (Fork oil) Według mnie 10w.
Zestaw kluczy nasadowych.
Zestaw ampulów.
Cierpliwości, kilka szmatek i trochę miejsca i czasu :) 

1. Proponuje zdjąć bak, licznik kierownice itp.
2. Odkręcamy śrubki trzymające zacisk hamulcowy i najzwyczajniej wyciągamy zacisk.http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d499e20cd609.jpg

3. Po 2 stronie koła odrzucamy linkę ze ślimaka prędkościomierza oraz odkręcamy śrubę trzymająca szpilkę koła.http://naforum.zapodaj.net/thumbs/95ae3be6c7ab.jpg

4. Następnie odkręcamy te 3 śruby trzymający lagi i półkę razem (Klucz 17) http://naforum.zapodaj.net/thumbs/7db90d7fd430.jpg

5. Zobaczymy coś takiego. Odkręcamy te 2 śruby one trzymają lagi http://naforum.zapodaj.net/thumbs/99100fad1b4e.jpg
Zobaczymy tam wkładkę na ampul luzujemy ja http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3608692670cf.jpg

6. No i wyciągamy lagę powiną wyjść ręka do dołu.http://naforum.zapodaj.net/thumbs/c8bf31fae57b.jpg

7. Od góry lagi do końca  odkręcamy ampulem te wkładki blokująca sprężynę, UWAŻAJCIE! Tutaj potrafi sprężyna strzelić wiec proponuje blokować rekom ja nie jest to jakaś wilka siła ale ja szukałem tej hałdki już xD

8. Wyjemy sprężynę a olej odlewamy do pojemniczka http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ebe863f827ad.jpg

9. Mi tu go mało wyszło ale to wina że nie zostawiłem do obcieknięcia lagi, proponuje włożyć je na odwrót tam gdzie były przykręcone i poczekać z pół godziny aż wszystek olej z nich ścieknie. ( miedzy czasie je trochę od czasu do czasu ścisnąć i rozszerzyć)http://naforum.zapodaj.net/thumbs/e550aa0084f5.jpg

10. Jak lagi ze tak powiem wyschły to je wyjmujemy, oraz przecieramy sprężyny szmatka z resztek oleju,

Bierzemy olej w tym przypadku to olej Castrola W10 http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8360d2d40d66.jpg

No i nasz profesjonalna miarkę :) i odlewamy oleju,http://naforum.zapodaj.net/thumbs/74a2393488ad.jpg

Gdzieś czytałem ze powinno go być 140ml mi wyciekło około 130ml  a Romecik był za miętki wiec postanowiłem wlać w przybliżeniu 150ml.

11. Po wlaniu oleju do lag wkładamy sprężynę i skręcamy je.

12. Wkładamy je do trzymaków no i dupa jak je ustawić? http://naforum.zapodaj.net/thumbs/96fbb6ec0b2f.jpg

Wiec tak bierzemy półkę łapiemy wszystkie 3 śruby delikatnie a potem je na przemian skręcamy, wtedy powisimy je otrzymać równe( nie pomylcie stron lag bo jedna ma jeszcze uchwyty na hamulec). Po ustawieniu  ich skręcamy trzymaki na maxa i wtedy odrzucamy te 3 śruby i zdejmujemy półkę.

13. Wkładamy trzymaki na lampę i kierunki itp. kabelki układamy skręcamy znów te półkę lampę itp. zakładamy koło. Jednym słowem wszystko co zdjęliśmy. Ja tu nie daje zdjęć bo tego nie robiłem bo mam koła do prostowania nowa kiere itp. Dużo planów. Ale dacie rade :)




Dodam poradnik robiłem na szybko, wszystko robicie na własna odpowiedzialność z nic nie odpowiadam, No i dodam ze czuć w lagach ze są trochę mocniejsze i maja większa sile tłumienia. Wszelkie ALE proszę pisać w komentarzach postaram się pomóc. LwG! Dla wszystkich  motocyklistów

www.louisiana.pun.pl www.hgbeproud.pun.pl www.magi-nation-super.pun.pl www.zarzadzaniewsb2010.pun.pl www.tirup.pun.pl