Czesc wam, Krótka historia, raz wsiadłem na fajną jamahę, tydzien później taki podjarany byłem jazdą motocyklem, że postanowiłem kupić motorower, padło na WS50 72/50 z 2013 roku za 1500zl(tydzien temu kupiłem) z przejazdem 9000.
Kompletnie, totalnie, w OGOLE sie nie znam na mechanice, silnikach, na pojazdach. Miał mi służyc na dojazdy do pracy, a w ciągu tygodnia Padł akumulator, musiałem naładować Zmieniłem hamulec tylni Padł stop i kierunkowskaz - 75zł naprawa złamał się przedni błotnik wymieniłem olej i świece Kupie jeszcze nową gombkę do filtru powietrza
Więc parę pytań, jako osoba zauroczona tym że piździkiem mam do was, spece :P że jak najwięcej na nim przejechać 1.Na co mam co parę dni zwracać uwagę, żeby nie być niemile zaskoczonym 2.Czy mogę jeździć w takie mrozy? Mi nie przeszkadzają. 3. Czasem jak mi zgaśnie, bo puszcze gaz/sprzęgło na światłach, to trudno mi go z elektryka odpali (po 30 sec łapie), co to moze byc? 4. Odpalać zawsze na jedynce czy luzie? 5. Kiedy sprzęgło ciągnać do końca, kiedy do połowy 6. przy jakiej prędkości/obrotach wrzucać/redukować bieg ..;p 7. To normlane że przy 8000 obrotach tak się trzęsie? 8. czy wy też co minute musicie lusterka poprawiać?jak temu zaradzić? 9. ILE NA OKO ONE tyś km sa w stanie przejeździć? Mi gość w serwisie powiedział że średnio silnik się sypie co 10 tys km, więc mysle czy go nie sprzedac przed przerejestrowaniem 10. Znacie jakis link, do np filmiku idiotoodpornego o tym, jak działa cały mechanizm podczas jazdy?nie wiem do czego jest cylinder, jak działa sprzęgło, wiem same podstawy ze gaz do przyspieszenia, sprzeglo do biegu a elektryka do zaplonu i swiatel hehe 11. Z boku jest to do obracania, żeby przełączyć się na rezerwe, lub pełny bak - "wskazówką jest krótszy, czy dłuższy koniec tego pokrętła?Bo nie wiem czy mam ustawiona rezerwe ;P
Naprawdę wasze odpowiedzi mogą mi, jako początkującemu pomóc
|